Álláshirdetések


Ingatlan vagyonértékelő

Budapest Főváros Vagyonkezelő Központ Zrt.

Ingatlan vagyonértékelő

munkatársat keres

mely pozícióra megváltozott munkaképességű munkavállalók jelentkezését is

várja.

Feladatok:

Ingatlanvagyon-értékelési szakvélemények készítése, ami jellemzően a forgalmi érték és bérleti díj meghatározására vonatkozik a Fővárosi Önkormányzat vagyoni körébe tartozó ingatlanoknál.
Az értékbecslési feladat  magában foglalja a helyszíni szemlét, az adatok gyűjtését és elemzését, valamint a szakvélemény dokumentálását és  a kapcsolódó adminisztráció elvégzését is.

Elvárások:

  • Középfokú végzettség,
  • Ingatlan értékbecslő szakképesítés;
  • Legalább  3 év szakmai tapasztalat;
  • Felhasználói szintű informatikai ismeretek (Microsoft Office, kiemelten Word és Excel);
  • Személygépkocsi vezetői engedély,
  • Önálló munkavégzés, pontosság terhelhetőség;
  • Büntetlen előélet, cselekvőképesség, 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány;
  • Foglalkozás-egészségügyi alkalmasság.

Előnyt jelent:

  • Felsőfokú műszaki vagy közgazdasági végzettség;
  • Emelt szintű ingatlanvagyon értékelő végzettség (OKJ 54)

Amit kínálunk:

  • Közös megegyezés szerinti jövedelem;
  • Szakmai fejlődési lehetőség;
  • Eredmény-és teljesítményorientált munkakörnyezet;
  • Munka törvénykönyve szerinti, teljes munkaidős foglalkoztatás;
  • Betanítási időszakban mentori segítség.

A munkavégzés helye:

Budapest

Jelentkezési lehetőség:

Fényképes szakmai önéletrajz és bruttó bérigényt megjelölő kísérő levél küldésével a  fekeshazy.attila@bfvk.hu e-mail címre, amivel a pályázó egyidejűleg hozzájárul ahhoz, hogy pályázati anyagának személyes adatait a BFVK Zrt. e kiválasztás során, valamint azt követően 6 hónapig kezelje.


Ingatlanhasznosító

Budapest Főváros Vagyonkezelő Központ Zártkörűen Működő Részvénytársaság

Ingatlanhasznosító

munkatársat keres

mely pozícióra megváltozott munkaképességű pályázók jelentkezését is várja.

 

Főbb feladatok:

A BFVK Zrt. közszolgáltatási szerződésében megfogalmazott ingatlanhasznosításhoz és ingó-és ingatlanértékesítéshez kapcsolódó vagyongazdálkodási feladatok szakmailag magasszintű ellátása, ezen belül

  • Az ingatlanportfolió optimális hasznosítására javaslattételek kidolgozása;
  • Ingatlanhasznosítást és értékesítést előkészítő, illetve elősegítő üzleti és műszaki szemléletű javaslattétel;
  • Ingatlanokkal kapcsolatos kimutatások, adatszolgáltatások készítése és naprakészen tartása;
  • Ingatlanhasznosítást érintő stratégiai feladatok kidolgozása.

Kizárólag olyan jelentkezőket várunk, akik megfelelnek az alábbi elvárásoknak:

  • Szakirányú egyetemi/főiskolai végzettség (műszaki vagy közgazdasági szakirány);
  • Gyakorlati tapasztalat a vagyongazdálkodás területén, valamint ingatlan rendezés, értékesítés és bérbeadás, értékbecslés és üzleti tárgyalás területén;
  • Vagyongazdálkodáshoz kapcsolódó jogi ismeretek;
  • Megoldásorientált elemzői képességek;
  • Hasonló munkakörben szerzett min. 5 év tapasztalat;
  • Szakmai igényesség, motiváció;
  • Excel professzionális kezelése;
  • Önálló munkavégzés, precizitás, jó fogalmazói képesség;
  • Kreativitás, üzleti szemlélet;
  • B kategóriás vezetői engedély;
  • Foglalkozás-egészségügyi alkalmasság;
  • Erkölcsi bizonyítvány.

A jelentkezésnél előnyt jelent:

  • Terület- és városfejlesztési tanulmányok, illetve munkatapasztalat;
  • Jogi és műszaki együttes szakirányok (pl.: jogi szakokleveles mérnök);
  • Közigazgatásban szerzett tapasztalat;
  • Projektmenedzsment tapasztalat ingatlanfejlesztési területen;

Amit kínálunk:

  • Versenyképes juttatások;
  • Szakmai fejlődési lehetőség;
  • Fiatalos, dinamikus csapat;
  • Kulturált munkakörülmények

Munkavégzés helye: 

1013 Budapest, Attila út 13/A.

Jelentkezés az állásra:

Fényképpel ellátott szakmai önéletrajzot, maximum egy A/4-es oldal terjedelemben motivációs levelet havi bruttó bérigény megjelölésével a nagy.emma@bfvk.hu e-mail címre várunk, amivel a pályázó egyidejűleg hozzájárul ahhoz, hogy pályázati anyagának személyes adatait a BFVK Zrt. e kiválasztás során, valamint azt követően 6 hónapig kezelje.
 


Üzemeltetési munkatárs

Budapest Főváros Vagyonkezelő Központ Zártkörűen Működő Részvénytársaság
(BFVK Zrt.)

Üzemeltetési munkatársat

keres.

Főbb feladatok:

  • Üres és bérbe adott ingatlanok műszaki üzemeltetési és karbantartási feladatainak koordinálása és ellenőrzése;
  • Lakásokhoz kapcsolódó nyilvántartások (közös képviselet, közös költség, bérlők, bérleti díjak) naprakész vezetése;
  • Lakásokkal kapcsolatos közüzemi szerződések és számlák figyelemmel kísérése, ingatlanüzemeltetés gazdaságos biztosítása;
  • Kapcsolattartás bérlőkkel;
  • Bérlői észrevételek kezelése, továbbítása;
  • Kapcsolattartás az alvállalkozókkal, a szerződött feladatok elvégzésének ellenőrzése, teljesítési igazolások kiadása;
  • Kapcsolattartás hatóságokkal, közműszolgáltatókkal, levelezések bonyolítása;
  • Karbantartási és javítási határidők figyelemmel kísérése;
  • Közmű mérők leolvasása, adatok továbbítása;
  • Meghibásodások kezelése.

Elvárások:

  • Középfokú műszaki végzettség;
  • „B” kategóriás vezetői engedély;
  • Hasonló munkakörben szerzett 2 év szakmai tapasztalat;
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Microsoft Word, Excel);
  • Jó kommunikációs készség;
  • Önállóság, terhelhetőség;
  • Megbízhatóság;
  • Foglalkozás-egészségügyi alkalmasság.

Amit kínálunk:

  • Munka törvénykönyve szerinti, teljes munkaidős foglalkoztatás;
  • Eredmény-és teljesítményorientált munkakörnyezet.

Munkavégzés helye:

     Budapest

Jelentkezés az állásra:

Fényképpel ellátott szakmai önéletrajzot, maximum egy A/4-es oldal terjedelemben motivációs levelet havi bruttó bérigény megjelölésével a karrier@bfvk.hu e-mail címre várjuk,  amivel a pályázó egyidejűleg hozzájárul ahhoz, hogy pályázati anyagának személyes adatait a BFVK Zrt. e kiválasztás során, valamint azt követően 6 hónapig kezelje.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

   

    

 

 

 

 

 

      

 

   

     

  

  

 

 

       

     

   

 

    

 

 

 

           

 

 

 


Épületgépész mérnök

Budapest Főváros Vagyonkezelő Központ Zártkörűen Működő Részvénytársaság

ÉPÜLETGÉPÉSZ MÉRNÖK munkakörbe

munkatársat keres.

Főbb feladatok:

A munkáltató vagyongazdálkodásában álló ingatlanok (lakóépületek, irodaépületek, raktárak) épületgépész szakterületi felújítási, karbantartási-javítási munkáinak koordinálása, az alábbi feladatok ellátásával:

  • az ingatlanok gépészeti felmérési munkáinak elvégzése, műszaki leírások, költségvetések készítése;
  • az ingatlanok épületgépészeti szempontú műszaki állapotának felmérése, és a tulajdonosi érdekek szem előtt tartásával az indokolt felújítási, karbantartási-javítási feladatok meghatározása;
  • a Társaság munkaszervezeteinek mérnöki támogatása;
  • szakági előkészítők/tervezők munkájának irányítása;
  • tervek műszaki felülvizsgálata, alvállalkozói ajánlatok kiértékelése;
  • ajánlatkérői oldalon részvétel a beszerzési eljárásokban;
  • költségvetés és ütemterv készítése;
  • engedélyezési eljárások lebonyolítása;
  • a felújítási, karbantartási-javítási  munkák, műszaki felügyelete, támogatása;
  • záró dokumentációk, elszámolások készítése;
  • Üzleti terv, és beszámoló készítésében történő közreműködés.

  Elvárások:

  • Felsőfokú szakirányú végzettség (gépész vagy épületgépész mérnök);
  • Felhasználói szintű számítástechnikai ismeret (MS Office, MS Project);
  • Elhivatottság/motiváltság;
  • Kitartás/koncentrálóképesség;
  • Jó kommunikációs készség/határozott fellépés, felelősségtudat;
  • Legalább 5 éves szakmai tapasztalat;
  • Büntetlen előélet, cselekvőképesség, 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány;
  • Foglalkozás-egészségügyi alkalmasság.

Előnyt jelent:

  • Épületgépész műszaki ellenőri jogosultság;
  • Kivitelezői gyakorlat;
  • Építőipari költségvetések készítésében szerzett jártasság.

Amit kínálunk:

  • Közös megegyezés szerinti jövedelem;
  • Teljes (8 órás) munkaszerződés;
  • Kulturált munkakörülmények;
  • Szakmai fejlődési lehetőség.

Munkavégzés helye:

Budapest

Jelentkezési lehetőség:

Fényképpel ellátott szakmai önéletrajzot, maximum egy A/4-es oldal terjedelemben motivációs levelet havi bruttó bérigény megjelölésével, a karrier@bfvk.hu e-mail címre várjuk, amivel a pályázó egyidejűleg hozzájárul ahhoz, hogy pályázati anyagának személyes adatait a BFVK Zrt. e kiválasztás során, valamint azt követően 6 hónapig kezelje.

 

 

 

 

 


Vízszerelő

Budapest Főváros Vagyonkezelő Központ Zártkörűen Működő Részvénytársaság

Vízszerelő

 munkatársat keres.

Főbb feladatok:

  • Ingatlanokon végzett víz- és csatornaszerelési munka végzése;
  • Fűtési rendszerek beüzemelése, karbantartása;
  • Közmű mérők leolvasása, adatok továbbítása;
  • Meghibásodások javítása, dokumentálása;
  • Ütemterv szerinti karbantartások, megelőző javítások elvégzése;
  • Duguláselhárítás;
  • Forrasztás;
  • Csővezetékek előkészítése, szerelése, csövek rögzítése, szigetelése;
  • Szerelvények, szaniterek felszerelése.

Elvárások:

  • Víz és fűtés szerelői szakmai végzettség;
  • Hasonló munkakörben szerzett minimum 3 év szakmai tapasztalat;
  • Önállóság, terhelhetőség, megbízhatóság;
  • „B” kategóriás jogosítvány;
  • Foglalkozás-egészségügyi alkalmasság.

Előnyt jelent:

  • Ívhegesztés gyakorlat

Amit kínálunk:

  • Munka törvénykönyve szerinti, teljes munkaidős foglalkoztatás;
  • Eredmény-és teljesítményorientált munkakörnyezet.

Munkavégzés helye:

Budapest

Jelentkezés az állásra:

Fényképpel ellátott szakmai önéletrajzot, maximum egy A/4-es oldal terjedelemben motivációs levelet havi bruttó bérigény megjelölésével, a karrier@bfvk.hu e-mail címre várjuk, amivel a pályázó egyidejűleg hozzájárul ahhoz, hogy pályázati anyagának személyes adatait a BFVK Zrt. e kiválasztás során, valamint azt követően 6 hónapig kezelje.

 

 

 

     

 

 


Ingatlanhasznosítási vezető

Budapest Főváros Vagyonkezelő Központ Zártkörűen Működő Részvénytársaság

 INGATLANHASZNOSÍTÁSI VEZETŐ

munkatársat keres,

mely pozícióra megváltozott munkaképességű pályázók jelentkezését is várja.

Főbb feladatok:

A BFVK Zrt. közszolgáltatási szerződésében megfogalmazott ingatlanhasznosításhoz és ingó-és ingatlanértékesítéshez kapcsolódó vezetői feladatok szakmailag magasszintű ellátása, ezen belül:

  • Ingatlanhasznosítási irodán dolgozó munkatársak irányítása;
  • Az ingatlanportfolió optimalizálása, javaslattétel a vezetőség számára a kihasználatlan ingatlanok hasznosítására vonatkozóan;
  • Az ingatlanhasznosítást elősegítő jogi és műszaki rendezések;
  • Adatszolgáltatás koordinálása;
  • Részvétel az ingatlanhasznosítási stratégia kialakításában;
  • Ingóságok értékesítésének irányítása;
  • Ingatlanok bérbeadásához és értékesítéséhez kapcsolódó munkafolyamatok irányítása (pályáztatás, előterjesztés, szerződéskötés, birtokbaadás.

Elvárások:

Kizárólag olyan jelentkezőket várunk, akik megfelelnek az alábbi elvárásoknak:

  • Kizárólag szakirányú egyetemi/főiskolai végzettség (műszaki, gazdasági vagy jogi);
  • ingatlanhasznosításban, ingatlangazdálkodásban vagy ingatlankezelésben szerzett tapasztalat;
  • Megoldásorientált elemzői képességek;
  • Hasonló munkakörben szerzett min. 5 év tapasztalat;
  • Szakmai igényesség, motiváció;
  • Vezetői képességek: 6 munkatárs munkájának közvetlen irányítása;
  • Nagyfokú precizitás;
  • Magas fokú kommunikációs és szervezői készség;
  • Eredményorientált látásmód;
  • Projekt tervezési képességek;
  • STRATÉGIAI gondolkodásmód;
  • Proaktív és gyakorlati szemléletmód;
  • Magas stressz tűrés, terhelhető, csapatjátékos személyiség;
  • Foglalkozás-egészségügyi alkalmasság;
  • Erkölcsi bizonyítvány.

Előnyt jelent:

  • Közigazgatásban szerzett tapasztalat;
  • Együttes szakirányok (pl.: jogi szakokleveles mérnök vagy jogi szakokleveles közgazdász).

Amit kinálunk:

  • Versenyképes juttatások;
  • Szakmai fejlődési lehetőség;
  • Fiatalos, dinamikus csapat;
  • Kulturált munkakörülmények.

Munkavégzés helye: 

1013 Budapest, Attila út 13/A.

Jelentkezés az állásra:

Fényképpel ellátott szakmai önéletrajzot, maximum egy A/4-es oldal terjedelemben motivációs levelet, havi bruttó bérigény megjelölésével a foki.reka@bfvk.hu e-mail címre várunk, amivel a pályázó egyidejűleg hozzájárul ahhoz, hogy pályázati anyagának személyes adatait a BFVK Zrt. e kiválasztás során, valamint azt követően 6 hónapig kezelje.

 

 

 

 

 

 

 


Bér-TB és munkaügyi ügyintéző

Budapest Főváros Vagyonkezelő Központ Zártkörűen Működő Részvénytársaság

 Bér-TB és munkaügyi ügyintéző

munkatársat keres, ahová megváltozott munkaképességű jelentkezőket is vár.

 FŐBB FELADATOK:

  •  Bér- és társadalombiztosítási számfejtési feladatok teljeskörű ellátása;
  •  Bérszámfejtéshez kapcsolódó adatszolgáltatások, bevallások, jelentések, kimutatások, statisztikák készítése;
  •  Munkaviszony létesítésével, módosításával, megszűnésével kapcsolatos feladatok vitele;
  •  Cafeteria juttatásokkal összefüggő feladatok végzése;
  •  HR létszám és bértervezés.

 ELVÁRÁSOK:

  • Bér és tb ügyintézői szakképzettség;
  • Minimum 3 éves szakmai tapasztalat;
  • Naprakész TB, munkaügyi és adójogszabályok ismerete;
  • Önálló, lojális, segítőkész munkavégzés;
  • Tb kifizetőhelyi gyakorlat;
  • NEXONBÉR program és MS Office (Excel, Word, Outlook) ismeret.
     

ELÖNYT JELENT:

  • Létszám és bértervezési gyakorlat.
               

AMIT NYÚJTUNK:

  • Munka törvénykönyve szerinti, teljes munkaidős foglalkoztatás;
  • Budapesti munkavégzési hely;
  • Közös megegyezés szerinti jövedelem;
  • Cafeteria juttatás;
  • Szakmai fejlődési lehetőség;
  • Eredmény-és teljesítményorientált munkakörnyezet.

 JELENTKEZÉSI FELTÉTEL:

Fényképpel ellátott szakmai önéletrajzot, maximum egy A/4-es oldal terjedelemben motivációs levelet havi bruttó bérigény megjelölésével a karrier@bfvk.hu e-mail címre 2017. szeptember 30-ig várunk, amivel a pályázó egyidejűleg hozzájárul ahhoz, hogy pályázati anyagának személyes adatait a BFVK Zrt. e kiválasztás során, valamint azt követően 6 hónapig kezelje.


Ingatlanhasznosítási referens

Budapest Főváros Vagyonkezelő Központ Zártkörűen Működő Részvénytársaság (BFVK Zrt.)

INGATLANHASZNOSÍTÁSI referens

munkatársat keres

mely pozícióra megváltozott munkaképességű pályázók jelentkezését is várja.

 

Főbb feladatok:

A BFVK Zrt. közszolgáltatási szerződésében megfogalmazott ingatlanhasznosítási, ingó-és ingatlanértékesítési folyamatokhoz kapcsolódó referensi feladatok szakmailag magasszintű ellátása, ezen belül:

  • Az Ingatlanhasznosítási Igazgató, valamint az Igazgatóságon dolgozó munkatársak munkájának támogatása;
  • Bérbeadásra illetőleg eladásra irányuló döntési javaslat összeállítása önkormányzati testületek számára. A szerződésteljesítések ellenőrzése;
  • Kapcsolattartás és folyamatos egyeztetés az ingatlanok hasznosítóival, üzemeltetőivel.
  • Társasházi közgyűléseken történő tulajdonosi képviselet ellátása, előzetes szakmai álláspont kialakítása;
  • Közreműködés a Hasznosítási Iroda nyilvántartási dokumentumainak elkészítésében és folyamatos frissítésében;
  • Feladatkörhöz tartozó adminisztrációs feladatok ellátása, nyilvántartások vezetése és azok folyamatos aktualizálása;
  • Havi és időszaki jelentéseinek készítése;
  • Szakmai prezentációk elkészítésében való közreműködés;
  • Kapcsolattartás a Fővárosi Önkormányzat szerveivel, az Önkormányzat irányába történő adatszolgáltatáshoz szükséges dokumentáció összeállítása.

Kizárólag olyan jelentkezőket várunk, akik megfelelnek az alábbi elvárásoknak:

  • Több éves államigazgatási tapasztalat;
  • Önkormányzati döntéselőkészítő anyagok összeállításában való jártasság;
  • Monotonitás tűrés;
  • Precizitás;
  • Stressztűrő képesség, terhelhetőség, csapatjátékos személyiség;
  • Pontosság;
  • Foglalkozás-egészségügyi alkalmasság;
  • Erkölcsi bizonyítvány;
  • MS Office alkalmazásokban való jártasság (Excel, Word és PowerPoint magas szintű ismerete).

Az alábbi végzettség valamelyikének fennállta előnyt jelent:

  • Államigazgatási Főiskolai diploma;
  • Jogi diploma;
  • Társasházkezelői vagy ingatlankezelői végzettség.

Amit kínálunk:

  • Versenyképes juttatások;
  • Szakmai fejlődési lehetőség;
  • Fiatalos, dinamikus csapat;
  • Kulturált munkakörülmények.

Munkavégzés helye: 

   1013 Budapest, Attila út 13/A.

Jelentkezés az állásra:

Fényképpel ellátott szakmai önéletrajzot, maximum egy A/4-es oldal terjedelemű motivációs levelet, havi bruttó bérigény megjelölésével a foki.reka@bfvk.hu e-mail címre várunk, amivel a pályázó egyidejűleg hozzájárul ahhoz, hogy pályázati anyagának személyes adatait a BFVK Zrt. e kiválasztás során, valamint azt követően 6 hónapig kezelje

 

   


Diszpécser

Budapest Főváros Vagyonkezelő Központ Zártkörűen Működő Részvénytársaság

Diszpécser 

 munkatársat keres.

 Feladatok:

  • Vezeti a diszpécsernaplót;
  • Az épületfelügyeleti rendszerbe bekötött, valamint a hatáskörébe tartozó valamennyi épületrész épületgépészeti, villamos és egyéb rendszerek üzemeltetését, üzemállapotát folyamatosan figyelemmel kíséri, a megjelenő információkat feldolgozza és értékeli;
  • Hibainformációk esetén a felügyeleti gépen keresztül a hibát elhárítja, illetve intézkedik annak elhárítására;
  • Szükség esetén beavatkozik az épületfelügyeleti számítógép által vezérelt gépek, berendezések üzemeltetésébe;
  • Napi épületbejárásokat végez, a meghibásodásokat regisztrálja;
  • Karbantartók napi munkáját kiadja és azokat ellenőrzi;
  • Az esetleges meghibásodások okainak felderítésében és azok megszüntetésében közreműködik;
  • A biztonságtechnikai berendezések jelzéseit értelmezi, a jelzések alapján a szükséges intézkedések megteszi;
  • Felügyeli a karbantartásokat végző szakcégek munkáját;
  • Aktívan közreműködik a rendezvények műszaki kiszolgálásában.

Elvárásaink:

  • Épületgépész vagy épületvillamossági technikus, vagy annál magasabb végzettség;
  • 5 év szakmai gyakorlat, melyből legalább 3 év gyakorlat épületfelügyeleti rendszerek működtetésében szerzett gyakorlat;
  • Önállóság;
  • Megbízhatóság;
  • Foglalkozás-egészségügyi alkalmasság.

Előny:

Diszpécseri gyakorlat 10 000 m²-nél nagyobb alapterületű kereskedelmi, vendéglátóipari, kulturális vagy irodaépületben.

Amit kínálunk:

A Munka törvénykönyve szerinti foglalkoztatás, megszakítás nélküli munkarendben (24 órás műszakban).

Jelentkezés feltételei:

Fényképes szakmai önéletrajz és a végzettséget igazoló dokumentumok másolatai megküldésével, illetve a bérigény megjelölésével a diczhazi.eszter@bfvk.hu e-mail címre.
A jelentkező hozzájárul ahhoz, hogy pályázati anyaga személyes adatait a BFVK Zrt. a kiválasztás során, valamint azt követően 6 hónapig kezelje.


Junior beszerző

Budapest Főváros Vagyonkezelő Központ Zártkörűen Működő Részvénytársaság

(BFVK Zrt.)

Junior beszerző

munkatársat keres.

Feladatok:

  • Beszerzési források felkutatása;
  • Beszállítók versenyeztetése, kiválasztása, szerződések előkészítése;
  • Projektvezetőkkel való együttműködés, végső műszaki tartalmak egyeztetése;
  • Beszerzési folyamatok fejlesztése;
  • Beszámolás a beszerzési vezető részére.

Szakmai elvárások:

  • Felsőfokú műszaki és / vagy gazdasági képesítés;
  • Hasonló munkakörben szerzett legalább 1 éves szakmai tapasztalat.

Kompetenciák:

  • Megbízhatóság;
  • Szorgalom;
  • Precizitás;
  • Jó kommunikációs képesség.

Amit kínálunk:

  • Kulturált munkakörülmények;
  • Kellemes kollégák és környezet;
  • Versenyképes fizetés;
  • Hosszú távú, biztos munkahely.

A munkavégzés helye:

  •  1144 Budapest, Gvadányi út 33-39.

 Jelentkezési lehetőség:

Fényképes szakmai önéletrajz és bruttó bérigényt megjelölő kísérő levél küldésével a favretto.gabor@bfvk.hu e-mail címre , amivel egyidejűleg hozzájárul ahhoz, hogy pályázati anyagának személyes adatait a BFVK Zrt. e kiválasztás során, valamint azt követően 6 hónapig kezelje.

 


Portfólió menedzser

Pályázat

Budapest Főváros Vagyonkezelő Központ Zártkörűen Működő Részvénytársaság

PORTFÓLIÓ MENEDZSER

munkakör betöltésére

Feladatok:

  • A társaságok üzleti folyamatainak, pénzügyi beszámolóinak, üzleti terveinek elemzése;
  • A portfólióvagyon tulajdonosi képviseletének ellátása;
  • Kapcsolattartás a társaságok vezetőivel, illetékes szervezetekkel;
  • A portfólió elemek értékelése és a szabályozó dokumentumok köre alakítása;
  • Döntések előkészítése, előterjesztések készítése a döntéshozók számára.

Jelentkezési feltételek:

  • Gazdasági vagy jogi szakirányú főiskolai és/vagy egyetemi diploma
  • Releváns területen szerzett 1-3 éves szakmai tapasztalat;
  • Kiváló írásbeli és szóbeli kommunikációs készség;
  • Üzleti környezetben szerzett tapasztalat;
  • Erős felhasználói szintű MS Office ismeretek.

Elvárások:

  • Megbízható, precíz, önálló munkavégzés;
  • Jó munkabírás, terhelhetőség;
  • Jó logikai és szervező készség;
  • Pontosság, határidők tartása;
  • Kiváló együttműködő készség;
  • Foglalkozási-egészségügyi alkalmasság.

Előnyt jelent:

  • Társasági jogi ismeretek és gyakorlat;
  • Kontrolling tapasztalat.

Amit kínálunk:

  •  Kulturált munkakörülmények;
  • Munka törvénykönyve szerinti, teljes munkaidős foglalkoztatás;
  • Közös megegyezés szerinti jövedelem;
  • Fiatalos, dinamikus csapat.

A munkavégzés helye:

 Budapest, I. kerület Attila út 13/A.

Jelentkezés:

Fényképes szakmai önéletrajz és bruttó bérigényt megjelölő kísérő levél küldésével a gyarmati.maria@bfvk.hu e-mail címre, amivel egyidejűleg hozzájárul ahhoz, hogy pályázati anyagának személyes adatait a BFVK Zrt. e kiválasztás során, valamint azt követően 6 hónapig kezelje.

 

 

 


Vissza az előző oldalra