Álláshirdetések


Ingatlan vagyonértékelő

Budapest Főváros Vagyonkezelő Központ Zrt.

Ingatlan vagyonértékelő

munkatársat keres

mely pozícióra megváltozott munkaképességű munkavállalók jelentkezését is

várja.

Feladatok:

  • Ingatlan-vagyonértékékelések elkészítése;
  • Érték-megállapítás, (helyszíni szemle, elemzés, számítás, az anyag lezárása);
  • A munkakör magába foglalja a kapcsolódó adminisztrációs feladatok elvégzését is.

Elvárások:

  • Felsőfokú végzettség,
  • Ingatlanvagyon értékelő és közvetítő szakképesítés (OKJ 54 3439 02 vagy OKJ 53 341 01);
  • Legalább  3 év szakmai tapasztalat hasonló munkakörben;
  • Széleskörű ingatlanértékelési tapasztalat, nem csak lakóingatlanban;
  • Jogosítvány;
  • Számítástechnikai ismeretek (Windows, MS Word, MS Excel, Internet);
  • Gyors, önálló munkavégzés a felelősség vállalása mellett;
  • Pontosság, terhelhetőség;
  • Büntetlen előélet, cselekvőképesség, 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány;
  • Foglalkozás-egészségügyi alkalmasság.

Előnyt jelent:

  • Felsőfokú műszaki vagy közgazdasági végzettség, nagy gyakorlat.

Amit kínálunk:

  • Közös megegyezés szerinti jövedelem;
  • Szakmai fejlődési lehetőség;
  • Eredmény-és teljesítményorientált munkakörnyezet;
  • Munka törvénykönyve szerinti, teljes munkaidős foglalkoztatás;
  • Betanítási időszakban mentori segítség.

A munkavégzés helye:

Budapest

Jelentkezési lehetőség:

Fényképes szakmai önéletrajz és bruttó bérigényt megjelölő kísérő levél küldésével a nagy.emma@bfvk.hu e-mail címre, amivel a pályázó egyidejűleg hozzájárul ahhoz, hogy pályázati anyagának személyes adatait a BFVK Zrt. e kiválasztás során, valamint azt követően 6 hónapig kezelje.


Ingatlanhasznosító

Budapest Főváros Vagyonkezelő Központ Zártkörűen Működő Részvénytársaság

Ingatlanhasznosító

munkatársat keres

mely pozícióra megváltozott munkaképességű pályázók jelentkezését is várja.

 

Főbb feladatok:

A BFVK Zrt. közszolgáltatási szerződésében megfogalmazott ingatlanhasznosításhoz és ingó-és ingatlanértékesítéshez kapcsolódó vagyongazdálkodási feladatok szakmailag magasszintű ellátása, ezen belül

  • Az ingatlanportfolió optimális hasznosítására javaslattételek kidolgozása;
  • Ingatlanhasznosítást és értékesítést előkészítő, illetve elősegítő üzleti és műszaki szemléletű javaslattétel;
  • Ingatlanokkal kapcsolatos kimutatások, adatszolgáltatások készítése és naprakészen tartása;
  • Ingatlanhasznosítást érintő stratégiai feladatok kidolgozása.

Kizárólag olyan jelentkezőket várunk, akik megfelelnek az alábbi elvárásoknak:

  • Szakirányú egyetemi/főiskolai végzettség (műszaki vagy közgazdasági szakirány);
  • Gyakorlati tapasztalat a vagyongazdálkodás területén, valamint ingatlan rendezés, értékesítés és bérbeadás, értékbecslés és üzleti tárgyalás területén;
  • Vagyongazdálkodáshoz kapcsolódó jogi ismeretek;
  • Megoldásorientált elemzői képességek;
  • Hasonló munkakörben szerzett min. 5 év tapasztalat;
  • Szakmai igényesség, motiváció;
  • Excel professzionális kezelése;
  • Önálló munkavégzés, precizitás, jó fogalmazói képesség;
  • Kreativitás, üzleti szemlélet;
  • B kategóriás vezetői engedély;
  • Foglalkozás-egészségügyi alkalmasság;
  • Erkölcsi bizonyítvány.

A jelentkezésnél előnyt jelent:

  • Terület- és városfejlesztési tanulmányok, illetve munkatapasztalat;
  • Jogi és műszaki együttes szakirányok (pl.: jogi szakokleveles mérnök);
  • Közigazgatásban szerzett tapasztalat;
  • Projektmenedzsment tapasztalat ingatlanfejlesztési területen;

Amit kínálunk:

  • Versenyképes juttatások;
  • Szakmai fejlődési lehetőség;
  • Fiatalos, dinamikus csapat;
  • Kulturált munkakörülmények

Munkavégzés helye: 

1013 Budapest, Attila út 13/A.

Jelentkezés az állásra:

Fényképpel ellátott szakmai önéletrajzot, maximum egy A/4-es oldal terjedelemben motivációs levelet havi bruttó bérigény megjelölésével a nagy.emma@bfvk.hu e-mail címre várunk, amivel a pályázó egyidejűleg hozzájárul ahhoz, hogy pályázati anyagának személyes adatait a BFVK Zrt. e kiválasztás során, valamint azt követően 6 hónapig kezelje.
 


Villanyszerelő

Budapest Főváros Vagyonkezelő Központ Zártkörűen Működő Részvénytársaság

Villanyszerelő

munkatársat keres.

Főbb feladatok:

  • Ingatlanokon végzett villanyszerelési munka végzése;
  • Mérőhelyek kiépítése;
  • Meghibásodások javítása, dokumentálása;
  • Ütemterv szerinti karbantartások, megelőző javítások elvégzése.

Elvárások:

  • Villanyszerelő szakmai végzettség;
  • Érintésvédelmi szakvizsga;
  • Elmű regisztrált villanyszerelői vizsga;
  • Hasonló munkakörben szerzett minimum 3 év szakmai tapasztalat;
  • Önállóság, terhelhetőség, megbízhatóság;
  • B kategóriás jogosítvány;
  • Foglalkozás-egészségügyi alkalmasság.

Előnyt jelent:

  • FAM vizsga

Amit kínálunk:

• Munka törvénykönyve szerinti, teljes munkaidős foglalkoztatás;
• Eredmény-és teljesítményorientált munkakörnyezet.

Munkavégzés helye:

     Budapest

Jelentkezés az állásra:

Fényképpel ellátott szakmai önéletrajzot, maximum egy A/4-es oldal terjedelemben motivációs levelet havi bruttó bérigény megjelölésével, a schumann.laszlo@bfvk.hu e-mail címre várjuk, amivel a pályázó egyidejűleg hozzájárul ahhoz, hogy pályázati anyagának személyes adatait a BFVK Zrt. e kiválasztás során, valamint azt követően 6 hónapig kezelje.

 

 


Épületgépész mérnök

Budapest Főváros Vagyonkezelő Központ Zártkörűen Működő Részvénytársaság

ÉPÜLETGÉPÉSZ MÉRNÖK munkakörbe

munkatársat keres.

Főbb feladatok:

A BFVK Zrt. által vagyonkezelt ingatlanok (lakóépületek, irodaépületek, raktárak) felújítási, karbantartási-javítási munkáinak koordinálása, az alábbi feladatok ellátásával:

  • az ingatlanok gépészeti felmérési munkáinak elvégzése, műszaki leírások, költségvetések készítése;
  • az ingatlanok műszaki állapotának felmérése, és a tulajdonosi érdekek szem előtt tartásával az indokolt felújítási, karbantartási-javítási feladatok meghatározása;
  • a társ üzemeltető irodák és egyéb munkaszervezetek munkájának mérnöki támogatása;
  • szakági előkészítők/tervezők munkájának irányítása;
  • tervek műszaki felülvizsgálata, alvállalkozói ajánlatok kiértékelése;
  • részvétel a beszerzési eljárások bonyolításában;
  • saját költségvetés és ütemterv készítése;
  • engedélyezési eljárások (tulajdonosi, társaságon belüli és egyéb) ügyintézése;
  • a felújítási, karbantartási-javítási  munkák, műszaki felügyelete, támogatása;
  • záró dokumentációk, elszámolások készítése;
  • Üzleti tervek, és beszámolók elkészítésében közreműködés.

  Elvárások:

  • Felsőfokú szakirányú végzettség (épületgépész mérnök);
  • Felhasználói szintű számítástechnikai ismeret (MS Office, MS Project, AutoCad);
  • Elhivatottság/motiváltság;
  • Kitartás/koncentrálóképesség;
  • Csapatszellem;
  • Jó kommunikációs készség/határozott fellépés, felelősségtudat;
  • Legalább 5 éves szakmai tapasztalat;
  • Foglalkozás-egészségügyi alkalmasság.

Előnyt jelent:

  • Épületgépész műszaki ellenőri jogosultság;
  • Kivitelezői gyakorlat;
  • Építőipari költségvetések készítésében szerzett jártasság.

Amit kínálunk:

  • Közös megegyezés szerinti jövedelem;
  • Teljes (8 órás) munkaszerződés;
  • Kulturált munkakörülmények;
  • Szakmai fejlődési lehetőség.

Munkavégzés helye:

Budapest

Jelentkezési lehetőség:

Fényképpel ellátott szakmai önéletrajzot, maximum egy A/4-es oldal terjedelemben motivációs levelet havi bruttó bérigény megjelölésével, a karrier@bfvk.hu e-mail címre várjuk 2017. május 31-ig, amivel a pályázó egyidejűleg hozzájárul ahhoz, hogy pályázati anyagának személyes adatait a BFVK Zrt. e kiválasztás során, valamint azt követően 6 hónapig kezelje.

 

 

 

 

 


Iratkezelő-irattáros

Budapest Főváros Vagyonkezelő Zártkörűen Működő Részvénytársaság

 Iratkezelő-irattáros

munkatársat keres.

Főbb feladatok:

  • Küldemények átvétele, érkeztetése, iratok iratkezelési szoftverben történő iktatása, szkennelése, továbbítása;
  • Küldemények postára adása, illetve postai átvétele, postafiókba érkezett küldemények elhozatala;
  • Személyes kézbesítés telephelyek között és külső felek felé;
  • Irattár működtetése, iratok átvétele szervezeti egységektől irattározásra, irattári nyilvántartás vezetése, irattári betekintések, kölcsönzések kezelése, iratrendezés, selejtezés, levéltárba adás;
  • Iratok, dobozok pakolása.

Elvárások:

  • Levéltáros és/vagy iratkezelő szakképesítés;
  • Felhasználói szintű informatikai ismeretek (Microsoft Word, Excel, Outlook);
  • Legalább egy tanúsított iratkezelési szoftver használatában való jártasság;
  • Legalább 3 év szakmai tapasztalat hasonló munkakörben;
  • Önálló, felelős munkavégzés, pontosság, precizitás, megbízhatóság, jó fogalmazó képesség, monotónia tűrés;
  • Csapatot támogató hozzáállás;
  • Büntetlen előélet, cselekvőképesség, erkölcsi bizonyítvány;
  • Foglalkozás-egészségügyi alkalmasság.

Amit kínálunk:

  • Kulturált munkakörülmények;
  • Gyors kezdési lehetőség;
  • Stabil háttér;
  • Versenyképes fizetés;
  • Béren kívüli juttatások;
  • Határozatlan idejű munkaszerződés, teljes munkaidő, alkalmazotti jogviszony.

Munkavégzés helye:

  •  1013 Budapest, Attila út 13/A.
  •  1144 Budapest, Gvadányi u. 33-39.

Jelentkezés az állásra:

Fényképpel ellátott szakmai önéletrajzát és maximum egy A/4-es oldal terjedelmű motivációs levelét havi bruttó bérigény megjelölésével, illetve az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény 5. § (1) bekezdés a) pontja alapján hozzájáruló nyilatkozattal pályázati anyaga személyes adatainak jelen eljárás során, valamint azt követően további 6 hónapig tartó kezeléséhez a puzsar.imre@bfvk.hu e-mail címre várjuk.

 

 

 


Munkaügyi ügyintéző-1

Budapest Főváros Vagyonkezelő Központ Zártkörűen Működő Részvénytársaság

 Munkaügyi ügyintéző

munkatársat keres, ahová megváltozott munkaképességű jelentkezőket is vár.

 FŐBB FELADATOK:

  •  Bérszámfejtési és TB számfejtési feladatok teljeskörű ellátása,
  •  Bérszámfejtéshez kapcsolódó adatszolgáltatások, bevallások, jelentések, kimutatások, statisztikák készítése
  •  A munkaviszony létesítésével, módosításával, megszűnésével kapcsolatos feladatok vitele,
  • Cafeteria juttatásokkal összefüggő feladatok végzése,
  • HR létszám és bértervezés, monitoring, kontrolling,

 ELVÁRÁSOK:

  • Bér és tb ügyintézői vagy szakelőadói szakképzettség,
  • Minimum 5 éves szakmai tapasztalat,
  • Magabiztos, naprakész TB, munkaügyi és adójogszabályok ismerete,
  • Önálló munkavégzés, és proaktivitás,
  • Lojális, segítőkész munkavégzés,
  • Tb kifizetőhelyi tapasztalat,
  • Magas szintű MS Office (Excel, Word, Outlook) és a NEXONBÉR program ismerete.
     

ELÖNYT JELENT:

  • Munkaidőkeretes munkarend ismerete és az abban történő foglalkoztatásban lévő jártasság és
  • Jártasság a NEXON általános lekérdező modul használatában.
               


AMIT NYÚJTUNK:

  • Munka törvénykönyve szerinti, teljes munkaidős foglalkoztatás,
  • Budapesti munkavégzési hely,
  • Közös megegyezés szerinti jövedelem,
  • Cafeteria juttatás,
  • Szakmai fejlődési lehetőség,
  • Eredmény-és teljesítményorientált munkakörnyezet.

 JELENTKEZÉSI FELTÉTEL:

Fényképpel ellátott szakmai önéletrajzot, maximum egy A/4-es oldal terjedelemben motivációs levelet havi bruttó bérigény megjelölésével a karrier@bfvk.hu e-mail címre 2017. július 31. várunk, amivel a pályázó egyidejűleg hozzájárul ahhoz, hogy pályázati anyagának személyes adatait a BFVK Zrt. e kiválasztás során, valamint azt követően 6 hónapig kezelje.


Ingatlanhasznosítási referens

Budapest Főváros Vagyonkezelő Központ Zártkörűen Működő Részvénytársaság (BFVK Zrt.)

INGATLANHASZNOSÍTÁSI referens

munkatársat keres

mely pozícióra megváltozott munkaképességű pályázók jelentkezését is várja.

 

Főbb feladatok:

A BFVK Zrt. közszolgáltatási szerződésében megfogalmazott ingatlanhasznosítási, ingó-és ingatlanértékesítési folyamatokhoz kapcsolódó referensi feladatok szakmailag magasszintű ellátása, ezen belül:

  • az Ingatlanhasznosítási Igazgató, valamint az Igazgatóságon dolgozó munkatársak munkájának támogatása;
  • bérbeadásra illetőleg eladásra irányuló döntési javaslat összeállítása önkormányzati testületek számára. A szerződésteljesítések ellenőrzése;
  • kapcsolattartás és folyamatos egyeztetés az ingatlanok hasznosítóival, üzemeltetőivel.
  • társasházi közgyűléseken történő tulajdonosi képviselet ellátása, előzetes szakmai álláspont kialakítása;
  • közreműködés a Hasznosítási Iroda nyilvántartási dokumentumainak elkészítésében és folyamatos frissítésében;
  • feladatkörhöz tartozó adminisztrációs feladatok ellátása, nyilvántartások vezetése és azok folyamatos aktualizálása;
  • havi és időszaki jelentéseinek készítése;
  • szakmai prezentációk elkészítésében való közreműködés;
  • kapcsolattartás a Fővárosi Önkormányzat szerveivel, az Önkormányzat irányába történő adatszolgáltatáshoz szükséges dokumentáció összeállítása.

Kizárólag olyan jelentkezőket várunk, akik megfelelnek az alábbi elvárásoknak:

  • több éves államigazgatási tapasztalat;
  • önkormányzati döntéselőkészítő anyagok összeállításában való jártasság;
  • monotonitás tűrés;
  • precizitás;
  • stressztűrő képesség, terhelhetőség, csapatjátékos személyiség;
  • pontosság;
  • foglalkozás-egészségügyi alkalmasság;
  • erkölcsi bizonyítvány;
  • MS Office alkalmazásokban való jártasság (Excel, Word és PowerPoint magas szintű ismerete).

Az alábbi végzettség valamelyikének fennállta előnyt jelent:

  • Államigazgatási Főiskolai diploma;
  • Jogi diploma;
  • Társasházkezelői vagy ingatlankezelői végzettség.

Amit kínálunk:

  • versenyképes juttatások;
  • szakmai fejlődési lehetőség;
  • fiatalos, dinamikus csapat;
  • kulturált munkakörülmények.

Munkavégzés helye: 

   1013 Budapest, Attila út 13/A.

Jelentkezés az állásra:

Fényképpel ellátott szakmai önéletrajzot, maximum egy A/4-es oldal terjedelemű motivációs levelet, havi bruttó bérigény megjelölésével a foki.reka@bfvk.hu e-mail címre várunk, amivel a pályázó egyidejűleg hozzájárul ahhoz, hogy pályázati anyagának személyes adatait a BFVK Zrt. e kiválasztás során, valamint azt követően 6 hónapig kezelje

 

   


Gazdasági és portfóliókezelési munkatárs

Budapest Főváros Vagyonkezelő Központ Zártkörűen Működő Részvénytársaság

(BFVK Zrt).

Gazdasági és portfóliókezelési munkatársat

keres.

Feladatok:

  • A Társaság kezelésében lévő portfólióvagyon tulajdonosi képviseletének ellátása, optimális hasznosításának tervezése;
  • Társaság portfólió és minőségirányítási stratégiájának kialakításában, a szervezet fejlesztésének, korszerűsítésének tervezésében és végrehajtásában való aktív közreműködés;
  • A portfólióelemek évenkénti felülvizsgálata, értékelése. Az érték-változásokkal járó adminisztrációs teendők, előterjesztések előkészítése;
  • Üzletrész és részvény-értékelések;
  • Szervezetre vonatkozó szabályzatok, utasítások alkalmazásának ellenőrzése, évenként felülvizsgálata, és szükség szerint módosítása;
  • Aktív részvétel a Társaság munkavállalói részére a belépéskori és évente ismétlődően kötelező MIR képzés megszervezésében és ellátásában;
  • Közreműködés a minőségirányítási rendszer hatékony működtetésében, a minőségirányítási tanúsítvány megújításában;
  • Közreműködés a tevékenységével kapcsolatos, szervezetre vonatkozó szabályzatok (MIR kézikönyv), utasítások (MIR referensi feladatok) elkészítésében, felülvizsgálatában.

Szakmai elvárások:

  • Felsőfokú közgazdasági iskolai végzettség;
  • Minőségirányítási megbízotti képesítés;
  • Cégelemzési, valamint cégértékelési tapasztalat;
  • A társasági üzletrész kezelésében meglévő jogi jártasság;
  • Hasonló munkakörben szerzett legalább 3 éves szakmai tapasztalat;
  • Foglalkozás-egészségügyi alkalmasság.

Kompetenciák:

  • Megbízhatóság;
  • Szorgalom;
  • Precizitás;
  • Jó kommunikációs képesség;
  • Csapatmunka.

Amit kínálunk: 

  • Kulturált munkakörülmények;
  • Munka törvénykönyve szerinti, teljes munkaidős foglalkoztatás;
  • Közös megegyezés szerinti jövedelem;
  • Fiatalos, dinamikus csapat.

A munkavégzés helye:

     Budapest, I. kerület Attila út 

Jelentkezési lehetőség:

Fényképpel ellátott szakmai önéletrajzot, maximum egy A/4-es oldal terjedelemű motivációs levelet, havi bruttó bérigény megjelölésével a gyarmati.maria@bfvk.hu e-mail címre várunk, amivel a pályázó egyidejűleg hozzájárul ahhoz, hogy pályázati anyagának személyes adatait a BFVK Zrt. e kiválasztás során, valamint azt követően 6 hónapig kezelje.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Vissza az előző oldalra