Álláshirdetések
Biztonságtechnikai szakember
Budapest Főváros Vagyonkezelő Központ Zártkörűen Működő Részvénytársaság
(BFVK Zrt./munkáltató)
Biztonságtechnikai szakember
jelentkezését várja.
Céginformáció:
- Az I. kerület Attila úti, a Budai Vár szomszédságában található székhelyünk és a XIV. kerület Gvadányi utcai telephelyünk egyaránt könnyen megközelíthető gépjárművel és tömegközlekedéssel. Mindkét helyen biztosítunk parkolási lehetőséget munkavállalóink részére.
- Cégünk 183 fős létszámát, fele-fele arányban fizikai és irodai feladatokban foglalkoztatjuk, 50 éve stabil, megbízható munkahelyet biztosítva.
- Munkatársaink egy folyamatosan fejlődő transzparens, egészségtudatos, emberközpontú, családbarát munkahelyen dolgoznak, ahol a munkatársak anyagi és szellemi megbecsülésére törekszünk.
Jelentkezz hozzánk, ha szeretnél:
- Önálló felelősségi körrel bíró feladatkört betölteni;
- Egy jó hangulatú, összetartó, dinamikus csapatban dolgozni;
- Folyamatosan fejlődni.
Főbb feladataid:
- Az ingatlanok mechanikai és elektronikai védelmét szolgáló külső pályázatok műszaki tartalmának, költségbecslésének összeállítása;
- A Társasági ingatlanok biztonsági felmérésének elkészítése, évenkénti felülvizsgálata;
- A Társaság ingatlanainak helyszíni ellenőrzése;
- Rendkívüli események bekövetkezése esetében az ingatlanok soron kívüli ellenőrzése, a szükséges helyszíni intézkedések megtétele;
- Az ingatlanellenőrzések során a hiányosságok feltárása, az ingatlanok védelmére szolgáló vagyonvédelmi eszközök, módszerek és a vagyonvédelmet szolgáló előírások hatásosságának és hatékonyságának folyamatos ellenőrzése;
- A vagyonőrök szolgálatellátásának ellenőrzése;
- Élőerős őrzésvédelmi, mechanikai, elektronikai, szervezési, valamint szabályozási megoldások kidolgozása;
- Az ingatlan ellenőrzések és azzal kapcsolatos javaslatok dokumentálása;
- Kapcsolattartás a Társaság társigazgatóságainak munkatársaival a Társasággal jogviszonyban álló vagyonvédelmi vállalkozásokkal és a hatóságokkal.
Pályázati feltételek:
- Középfokú műszaki iskolai végzettség;
- Legalább 2 év munkatapasztalat a feladatok ellátásához kapcsolódó területen;
- Felhasználói szintű MS Office ismeretek (Outlook, Word, Excel).
- B kategóriás vezetői engedély, megbízható vezetési gyakorlat.
Amit várunk Tőled:
- A feladatok ellátásához kapcsolódó előírások átfogó ismerete;
- Jó kommunikációs készség;
- Határozott fellépés;
- Képesség az önálló munkavégzésre;
- Problémamegoldó képesség.
Előny:
- Tűz - és munkavédelmi szakképesítés;
- Felsőfokú műszaki iskolai végzettség;
- Rendészeti végzettség, tapasztalat;
- Műszak területen szerzett tapasztalat.
A pályázat részeként benyújtandó iratok:
- A pályázó szakmai életútját bemutató fényképes önéletrajz;
- A pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul.
Amit kínálunk:
- Munka törvénykönyve szerinti, teljes munkaidős (heti nettó 40 órás) foglalkoztatás;
- Béren kívüli juttatás (Cafatereia);
- Céges mobiltelefon KORLÁTLAN HASZNÁLATTAL, belső előírás szerint;
- STABIL MEGBÍZHATÓ MUNKAHELY
- Szakmai fejlődési lehetőség, KÉPZÉSEK tapasztalt munkatárs irányítása mellett;
- Kulturált munkakörülmények;
- BKV bérlet.
Munkavégzés helye:
- Budapest, XIV. Gvadányi utca 33-39.
Jelentkezés feltételei:
- A pályázó szakmai életútját bemutató fényképes önéletrajz, havi bruttó bérigény megjelölésével;
- A jelentkezésed a karrier@bfvk.hu e-mail címre várjuk;
- Magyar állampolgárság, cselekvőképesség, erkölcsi bizonyítvány;
- Munkáltatói előírás szerinti nyilatkozattételi kötelezettség teljesítése;
- Kérjük, hogy jelentkezésed elküldése előtt olvasd el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a BFVK Zrt. weboldalán;
- A BFVK Zrt. karrieroldalának Adatkezelési tájékoztatója innen tölthető le. [link].
Gazdasági ügyintéző
Budapest Főváros Vagyonkezelő Központ Zártkörűen Működő Részvénytársaság
(BFVK Zrt.)
Gazdasági ügyintéző
munkatársat keres,
mely pozícióra pályakezdő és megváltozott munkaképességű pályázók jelentkezését is várja.
Céginformáció:
- Az I. kerület Attila úti, a Budai Vár szomszédságában található székhelyünk és a zuglói telephelyünk egyaránt könnyen megközelíthető gépjárművel és tömegközlekedéssel. Mindkét helyen biztosítunk parkolási lehetőséget munkavállalóink részére.
- Fő feladatunk a főváros ingatlanvagyonának hatékony, szakszerű, maximális gazdasági eredményre törekvő hasznosítása, értékesítése.
- Munkatársaink egy folyamatosan fejlődő transzparens, egészségtudatos, emberközpontú, családbarát munkahelyen dolgoznak, ahol a munkatársak anyagi és szellemi megbecsülésére törekszünk.
- Cégünk 183 fős létszámát, fele-fele arányban fizikai és irodai feladatokban foglalkoztatjuk, 50 éve stabil, megbízható munkahelyet biztosítva.
Jelentkezz hozzánk, ha szeretnél:
- Önálló felelősségi körrel bíró feladatkört betölteni;
- Egy jó hangulatú, összetartó, dinamikus csapatban dolgozni;
- Folyamatosan fejlődni.
Főbb feladataid:
- Vezető támogatása;
- Aktív részvétel a vezetői adatszolgáltatások előkészítésében (jó excel és word ismeret);
- Beérkező szállítói számlák iktatása, adminisztrációja;
- Kimenő számlák készítése;
- Banki utalásokkal kapcsolatos ügyintézés;
- Fizetési felszólítások előkészítése;
- Egyéb könyvelési és pénzügyi feladatban való részvétel;
- Egyéb adminisztratív feladatban való részvétel.
Amit várunk Tőled:
- Középfokú végzettség;
- Jó kommunikációs készség, határozottság;
- Megbízható, pontos, igényes munkavégzés;
- Nyitott, rugalmas hozzáállás.
Előny:
- Folyamatban lévő vagy befejezett gazdasági vagy pénzügyi végzettség;
- 1-3 év hasonló területen szerzett szakmai tapasztalat;
- FORRÁS DotNet, vagy más vállalatirányítási rendszer felhasználói szintű ismerete;
- Nagyvállalati környezetben történő munkavégzésben szerzett jártasság.
Amit kínálunk Neked:
- Közös megegyezés szerinti jövedelem;
- Éves cafeteria juttatás;
- Munka törvénykönyve szerinti, teljes munkaidős (heti nettó 40 órás) foglalkoztatás;
- Céges mobiltelefon, korlátlan használattal;
- Szakmai fejlődési lehetőség, tapasztalt munkatárs irányítása mellett;
- Kulturált munkakörülmények;
- Sportolási lehetőség, ha fitten tartanád magad;
- Masszázs-és relaxfotel használata akár munkaidőben is, ha jól esne egy kis felfrissülés.
A munkavégzés helye:
- Budapest, 1013 Attila út 13/a
Jelentkezés feltételei:
- A pályázó szakmai életútját bemutató fényképes önéletrajz, havi bruttó bérigény megjelölésével;
- A jelentkezésed a karrier@bfvk.hu e-mail címre várjuk;
- Magyar állampolgárság, cselekvőképesség, erkölcsi bizonyítvány;
- Munkáltatói előírás szerinti nyilatkozattételi kötelezettség teljesítése;
- Kérjük, hogy jelentkezésed elküldése előtt olvasd el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a BFVK Zrt. weboldalán;
- A BFVK Zrt. karrieroldalának Adatkezelési tájékoztatója innen tölthető le. [link].
Ingatlanvagyon értékelő munkatárs
Budapest Főváros Vagyonkezelő Központ Zártkörűen Működő Részvénytársaság
(BFVK Zrt./munkáltató)
Ingatlanvagyon értékelő
munkatársat keres
mely pozícióra megváltozott munkaképességű munkavállalók jelentkezését is
várja.
Céginformáció:
- Az I. kerület Attila úti, a Budai Vár szomszédságában található székhelyünk és a zuglói telephelyünk egyaránt könnyen megközelíthető gépjárművel és tömegközlekedéssel. Mindkét helyen biztosítunk parkolási lehetőséget munkavállalóink részére.
- Fő feladatunk a főváros ingatlanvagyonának hatékony, szakszerű, maximális gazdasági eredményre törekvő hasznosítása, kezelése
- Munkatársaink egy folyamatosan fejlődő transzparens, egészségtudatos, emberközpontú, családbarát munkahelyen dolgoznak, ahol a munkatársak anyagi és szellemi megbecsülésére törekszünk.
- Cégünk 183 fős létszámát, fele-fele arányban fizikai és irodai feladatokban foglalkoztatjuk, 50 éve stabil, megbízható munkahelyet biztosítva.
Miért érdemes nálunk dolgozni?
- Cafeteria juttatás;
- Munkatársainknak jó minőségű munkaeszközöket biztosítunk, hogy mindenki a legtöbbet tudja kihozni magából;
- A céges okostelefonodat magáncélra is használhatod;
- Betanulási időszakban mentori segítséget biztosítunk;
- Értékeljük és elismerjük, ha erőn felül is beleteszed magad az adott feladatba. Támogatunk abban, hogy sikeres legyél a munkádban;
- Személyre szabott szakmai képzéseket szervezünk részedre, fejlődési lehetőséget biztosítunk;
- Emberközpontú céges kultúrára számíthatsz, egy összetartó, dinamikus csapatban fogsz dolgozni;
- Jó hangulatú céges rendezvényeken vehetsz részt.
Feladataid:
Ingatlanvagyon-értékelési szakvélemények készítése, ami jellemzően a forgalmi érték és bérleti díj meghatározására vonatkozik a Fővárosi Önkormányzat vagyoni körébe tartozó ingatlanoknál. Az értékbecslési feladat magában foglalja a helyszíni szemlét, az adatok gyűjtését és elemzését, valamint a szakvélemény elkészítését, dokumentálását és a kapcsolódó adminisztráció elvégzését is.
Amit várunk Tőled:
- Legalább középfokú végzettség mellett ingatlan közvetítő- és értékelő szakképzettség;
- Legalább 3 év ingatlan értékbecslőként szerzett szakmai tapasztalat;
- Felhasználói szintű informatikai ismeretek (Microsoft Office, kiemelten Word és Excel);
- Erkölcsi bizonyítvány;
- Önálló munkavégzés, pontosság, terhelhetőség.
Előnyt jelent:
- Felsőfokú szakirányú (műszaki, közgazdasági, jogi) végzettség;
- Emelt szintű ingatlanvagyon értékelő szakképzettség;
- B kategóriás vezetői engedély.
Amit kínálunk:
- Közös megegyezés szerinti jövedelem;
- Megegyezés szerinti napokon otthoni munkavégzési lehetőség, heti 1-2 nap;
- Szakmai fejlődési lehetőség;
- Eredmény- és teljesítményorientált munkakörnyezet;
- Munka törvénykönyve szerinti, teljes munkaidős foglalkoztatás;
A munkavégzés helye:
- Budapest, Attila út 13/A.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- A szakmai életutat, iskolai végzettséget, egyéb képzettséget és képesítést bemutató fényképes önéletrajz bruttó bérigény megjelölésével;
- Nyilatkozatodat arról, hogy a pályázati anyagban szereplő adataid pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárulsz;
- Kérjük, hogy jelentkezésed elküldése előtt olvasd el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a BFVK Zrt. weboldalán.
Informatikus rendszergazda
Budapest Főváros Vagyonkezelő Központ Zártkörűen Működő Részvénytársaság
(BFVK Zrt./munkáltató)
Informatikus rendszergazda
munkatársat keres
Céginformáció:
- Az I. kerület Attila úti, a Budai Vár szomszédságában található székhelyünk és a zuglói telephelyünk egyaránt könnyen megközelíthető gépjárművel és tömegközlekedéssel. Mindkét helyen biztosítunk parkolási lehetőséget munkavállalóink részére.
- Fő feladatunk a főváros ingatlanvagyonának hatékony, szakszerű, maximális gazdasági eredményre törekvő hasznosítása, értékesítése.
- Munkatársaink egy folyamatosan fejlődő transzparens, egészségtudatos, emberközpontú, családbarát munkahelyen dolgoznak, ahol a munkatársak anyagi és szellemi megbecsülésére törekszünk.
- Cégünk 183 fős létszámát, fele-fele arányban fizikai és irodai feladatokban foglalkoztatjuk, 50 éve stabil, megbízható munkahelyet biztosítva.
Jelentkezz, ha szeretnél:
- Önállóan informatikai folyamatokat fejleszteni, megvalósítani;
- Sokrétű, naprakész Microsoft technológiákat használni és felügyelni;
- Egy jó hangulatú, összetartó, dinamikus csapatban dolgozni;
- Folyamatosan fejlődni.
Főbb feladatok:
- JIRA rendszer üzemeltetése, meglévő folyamatok karbantartása;
- JIRA rendszer tovább fejlesztése, új igények bevezetése;
- Moodle rendszer üzemeltetése, továbbfejlesztése;
- Power Apps fejlesztések üzemeltetése, meglévő folyamatok karbantartása, tovább fejlesztése;
- Munkatársak munkájának napi szintű, informatikai támogatása;
- Az elvégzett munkák szakszerű dokumentálása és követése JIRA-ban;
- Szoftverek telepítése;
- Egyes rendszerek bevezetéséhez kapcsolódó tananyagok kidolgozása, oktatások megtartása;
- Új informatikai technológiák megjelenésének figyelemmel kísérése, illetve javaslattétel azok alkalmazására;
- Szakmai tudásbázis fejlesztése és karbantartása.
Elvárások:
- Van JIRA rendszer üzemeltetői és fejlesztői tapasztalatod vagy szeretnéd azt megtanulni, megszerezni;
- Használtál, üzemeltettél már Moodle rendszert esetleg szívesen megismerkednél vele;
- Van már Microsoft doménes (Server 2019) környezetben szerzett tapasztalatod;
- Van elképzelésed, hogy egy több telephelyes hálózatban mi, miért történik (DHCP, DNS, Site-to-Site VPN);
- Nem okoz gondot szakmai anyagok, információk feldolgozása, megértése és ezek alkalmazása;
- Jó problémamegoldó vagy és tudsz rendszerben gondolkozni;
- Képes vagy az önálló és csapatban történő munkavégzésre;
- Precízen végzed a munkád;
Előnyök:
- JIRA, Moodle, Power Apps rendszerek ismerete;
- Fejlesztői tapasztalat.
Amit cserébe mi kínálunk Neked:
- Piacképes alapbér;
- Béren kívüli juttatás (Cafeteria) + utazási hozzájárulás (BKK bérlet)
- Céges mobiltelefon (korlátlan belföldi használat, 7 GB internet);
- Modern IT infrastruktúra és munkaeszközök (1-2 éves munkaállomások és szerverek);
- Folyamatos szakmai támogatás az általad választott, szakmai képzéseken való részvétel biztosításával.
Pályázati feltételek:
- Középfokú iskolai végzettség és középfokú informatikai szakképesítés;
- Magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet;
- Erkölcsi feddhetetlenséget tanúsító erkölcsi bizonyítvány bemutatása;
- Előzetes foglalkozás-egészségügyi a munkakörre szóló alkalmassági vizsgálat.
Munkavégzés helye:
- Budapest I. kerület, Attila út.
- Budapest XIV. kerület, Gvadányi utca;
Jelentkezés feltételei:
- A pályázó szakmai életútját bemutató fényképes önéletrajz;
- A pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul;
- A jelentkezésed a karrier@bfvk.hu e-mail címre várjuk;
- Kérjük, hogy jelentkezésed elküldése előtt olvasd el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a BFVK Zrt. weboldalán.
Üzemeltetési munkatárs
Budapest Főváros Vagyonkezelő Központ Zártkörűen Működő Részvénytársaság
(BFVK Zrt./munkáltató)
Üzemeltetési munkatársat
keres.
Céginformáció:
- Az I. kerület Attila úti, a Budai Vár szomszédságában található székhelyünk és a XIV. kerület Gvadányi utcai telephelyünk egyaránt könnyen megközelíthető gépjárművel és tömegközlekedéssel. Mindkét helyen biztosítunk parkolási lehetőséget munkavállalóink részére.
- Cégünk 183 fős létszámát, fele-fele arányban fizikai és irodai feladatokban foglalkoztatjuk, 50 éve stabil, megbízható munkahelyet biztosítva.
- Munkatársaink egy folyamatosan fejlődő transzparens, egészségtudatos, emberközpontú, családbarát munkahelyen dolgoznak, ahol a munkatársak anyagi és szellemi megbecsülésére törekszünk.
- Fő feladatunk a főváros ingatlanvagyonának hatékony, szakszerű, maximális gazdasági eredményre törekvő hasznosítása, értékesítése.
Jelentkezz hozzánk, ha szeretnél:
- Önálló felelősségi körrel bíró feladatkört betölteni;
- Egy jó hangulatú, összetartó, dinamikus csapatban dolgozni;
- Folyamatosan fejlődni.
Főbb feladatok:
- Üres és bérbe adott ingatlanok műszaki üzemeltetési és karbantartási feladatainak koordinálása és ellenőrzése;
- Lakásokhoz kapcsolódó nyilvántartások (közös képviselet, közös költség, bérlők, bérleti díjak) naprakész vezetése;
- Lakásokkal kapcsolatos közüzemi szerződések és számlák figyelemmel kísérése, ingatlanüzemeltetés gazdaságos biztosítása;
- Kapcsolattartás bérlőkkel;
- Bérlői észrevételek kezelése, továbbítása;
- Kapcsolattartás az alvállalkozókkal, a szerződött feladatok elvégzésének ellenőrzése, teljesítési igazolások kiadása;
- Kapcsolattartás hatóságokkal, közműszolgáltatókkal, levelezések bonyolítása;
- Karbantartási és javítási határidők figyelemmel kísérése;
- Közmű mérők leolvasása, adatok továbbítása;
- Meghibásodások kezelése.
Amit várunk tőled:
- Középfokú műszaki végzettség;
- „B” kategóriás vezetői engedély;
- Hasonló munkakörben szerzett 1 év szakmai tapasztalat;
- Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Microsoft Word, Excel);
- Jó kommunikációs készség;
- Önállóság, terhelhetőség;
- Megbízhatóság;
- Foglalkozás-egészségügyi alkalmasság.
Miért érdemes nálunk dolgozni?
- Rugalmas munkaidő;
- Munka törvénykönyve szerinti, teljes munkaidős (heti nettó 40 órás) foglalkoztatás;
- Béren kívüli juttatás (Cafatereia);
- Céges mobiltelefon belső előírás szerint;
- Szakmai fejlődési lehetőség.
Munkavégzés helye:
- Budapest, Gvadányi utca 33-39.
Jelentkezés feltételei:
- A pályázó szakmai életútját bemutató fényképes önéletrajz;
- A pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul;
- A jelentkezésed a karrier@bfvk.hu e-mail címre várjuk;
- Kérjük, hogy jelentkezésed elküldése előtt olvasd el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a BFVK Zrt. weboldalán.