Álláshirdetések


Adminisztratív munkatárs

Budapest Főváros Vagyonkezelő Központ Zártkörűen Működő Részvénytársaság

(BFVK Zrt./munkáltató)

adminisztratív feladatok elvégzésére

munkatársat keres

Céginformáció:

Társaságunk több, mint 50 éves múltra tekint vissza és közel 180 főt foglalkoztat. A Fővárosi Önkormányzat, mint tulajdonosunk megbízásából közel 1200 db lakás és 200 db nem lakás célú ingatlan hatékony, szakszerű, maximális gazdasági eredményre törekvő hasznosítása, üzemeltetése cégünk két fő tevékenységi köre. Székhelyünk az I. kerület Attila úti, a Budai Vár szomszédságában, a műszaki-üzemeltetési ágazat a XIV. kerület Gvadányi utca 33-39. szám alatti telephelyen található. Munkatársaink egy transzparens, folyamatosan fejlődő, egészségtudatos, emberközpontú és családbarát munkahelyen dolgoznak, ahol törekszünk a munkatársak anyagi és szellemi megbecsülésére is. Fontosnak tartjuk a dolgozók folyamatos fejlődését, melyhez komoly szervezeti és egyéni fejlesztési programokat biztosítunk.

 Főbb feladataid:

  • Beérkező számlák adminisztrációja (formai, tartalmi követelmények ellenőrzése iktatás, igazoltatás);
  • Szerződések, jogi- és nem jogi dokumentumok, munkaidő nyilvántartások kezelése;
  • Adatrögzítés a nyilvántartó rendszerekben;
  • Napi irodai adminisztrációs feladatok:
    • telefonok, e-mailek fogadása, bejövő-kimenő posta kezelése,
    • levelezés, iktatási és archiválási feladatok ellátása, postai küldemények kezelése
  • Az irodák működéséhez szükséges eszközök beszerzése;
  • Dokumentumok, levelek, belső iratok szerkesztése;
  • Koordináció, szervezés:
    • értekezleteken való részvétel, emlékeztetők készítése;
  • Telefonos és e-mailes kapcsolattartás az együttműködőkkel;
  • Adatrögzítés, adatbázis kezelés:
    • közüzemi számlák rögzítése és a felosztási tábla kezelése,
    • MIR, BKR, MIFEB, Intézkedési terv, egyéb táblázatok naprakész kezelése;
  • A projektekben résztvevő kollégákkal együttműködés;
  • Ingatlanok közüzemi számláinak igazolásával, felosztásával kapcsolatos feladatokban helyettesítési ellátása.

 Amit várunk Tőled:

 Minimum érettségi

  • Minimum 3 éves, releváns munkatapasztalat;
  • MS Office erős felhasználói szintű ismerete;
  • Kreatív, proaktív, nyitott hozzáállás a feladatokhoz;
  • Önállóság, rugalmasság, terhelhetőség;
  • Kiváló kapcsolatteremtő és problémamegoldó készség;
  • Magasszintű kommunikációs képesség szóban és írásban;
  • Jó szervezőkészség;
  • Ügyfélközpontúság;
  • Kitartás és megbízhatóság;
  • Pontosság, precizitás;
  • „B” kategóriás jogosítvány, budapesti helyismeret.

Előny:

 Felsőfokú végzettség;

  • Közműszolgáltatóknál ügyfélszolgálaton, vagy számlázáson megszerzett munkatapasztalat.

 Amit kínálunk:

 Közös megegyezés szerinti jövedelem;

  • Munka törvénykönyve szerinti, teljes munkaidős (heti 40 órás) foglalkoztatás;
  • Béren kívüli juttatás (Cafeteria) belső előírás szerint;
  • Céges mobiltelefon belső előírás szerint;
  • Szakmai fejlődési lehetőség.

 Munkavégzés helye: 

  • Budapest, Gvadányi utca 33-39.

Jelentkezés feltételei:

  • A pályázó szakmai életútját bemutató fényképes önéletrajz, havi bruttó bérigény megjelölésével;
  • A jelentkezésed a karrier@bfvk.hu e-mail címre várjuk;
  • Az alkalmazás feltétele nyilatkozattételi kötelezettség teljesítése;
  • Kérjük, hogy jelentkezésed elküldése előtt olvasd el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a BFVK Zrt. weboldalán;
  • A BFVK Zrt. karrieroldalának Adatkezelési tájékoztatója innen tölthető le. [link].

 

 


Anyagnyilvántartó-raktáros

Budapest Főváros Vagyonkezelő Központ Zártkörűen Működő Részvénytársaság

(BFVK Zrt./munkáltató)

 Anyagnyilvántartó-raktáros

munkatársat keres

 

Céginformáció:

Társaságunk több, mint 50 éves múltra tekint vissza és közel 180 főt foglalkoztat. A Fővárosi Önkormányzat, mint tulajdonosunk megbízásából közel 1200 db lakás és 200 db nem lakás célú ingatlan hatékony, szakszerű, maximális gazdasági eredményre törekvő hasznosítása, üzemeltetése cégünk két fő tevékenységi köre. Székhelyünk az I. kerület Attila úti, a Budai Vár szomszédságában, a műszaki-üzemeltetési ágazat a XIV. kerület Gvadányi utca 33-39. szám alatti telephelyen található. Munkatársaink egy transzparens, folyamatosan fejlődő, egészségtudatos, emberközpontú és családbarát munkahelyen dolgoznak, ahol törekszünk a munkatársak anyagi és szellemi megbecsülésére is. Fontosnak tartjuk a dolgozók folyamatos fejlődését, melyhez komoly szervezeti és egyéni fejlesztési programokat biztosítunk.

 Miért érdemes nálunk dolgozni?

  • Munkatársainknak jó minőségű munkaeszközöket biztosítunk, hogy mindenki a legtöbbet tudja kihozni magából;
  • Betanulási időszakban mentori segítséget biztosítunk;
  • Értékeljük és elismerjük, ha erőn felül is beleteszed magad az adott feladatba;
  • Támogatunk abban, hogy sikeres legyél a munkádban;
  • Személyre szabott szakmai képzéseket szervezünk részedre, fejlődési lehetőséget biztosítunk;
  • Emberközpontú céges kultúrára számíthatsz, egy összetartó, dinamikus csapatban fogsz dolgozni;
  • Jó hangulatú céges rendezvényeken vehetsz részt.

  Főbb feladataid:

  • A raktárakkal kapcsolatos napi szintű anyagmozgások rögzítése, adatok lekérdezése, statisztikák elkészítése;
  • A központi raktár anyagainak kezelése raktári felelősséggel, ki-és bevételezések dokumentálása, a raktár tisztántartása;
  • A beérkezett anyagvásárlási számlákról nyilvántartás készítése és naprakészen tartása;
  • A karbantartási, fenntartási, üzemeltetési feladatok ellátása során szükséges anyag- és eszközbeszerzések ügyintézése és azok tervezése, ütemezése.

Amit várunk Tőled:

  • Középfokú iskolai végzettség, (érettségi);
  • Cselekvőképesség, erkölcsi feddhetetlenséget tanúsító erkölcsi bizonyítvány bemutatása;
  • Felhasználói szintű MS Office alapismeretek (Outlook, Word, Excel);
  • A feladatok ellátásához kapcsolódó jogszabályok és előírások átfogó ismerete;
  • Jó kommunikációs készség, határozott fellépés, képesség az önálló munkavégzésre, szükség esetén a többi munkavállaló irányítására, problémamegoldó képesség.

  Előnyt jelent:

  • Raktáros végzettség;
  • Forrás program ismeret.

 Amit kínálunk:

 Közös megegyezés szerinti jövedelem;

  • Munka törvénykönyve szerinti, teljes munkaidős (heti 40 órás) foglalkoztatás;
  • Béren kívüli juttatás (Cafeteria) belső előírás szerint;
  • Céges mobiltelefon belső előírás szerint;
  • Szakmai fejlődési lehetőség.

A munkavégzés helye:

  • 1144 Budapest, Gvadányi utca 33-39.

Jelentkezés feltételei:

  • A pályázó szakmai életútját bemutató fényképes önéletrajz, havi bruttó bérigény megjelölésével;
  • A jelentkezésed a karrier@bfvk.hu e-mail címre várjuk;
  • Az alkalmazás feltétele nyilatkozattételi kötelezettség teljesítése;
  • Kérjük, hogy jelentkezésed elküldése előtt olvasd el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a BFVK Zrt. weboldalán;
  • A BFVK Zrt. karrieroldalának Adatkezelési tájékoztatója innen tölthető le. [link].

 

 


Kertész-Takarító

Budapest Főváros Vagyonkezelő Központ Zártkörűen Működő Részvénytársaság

(BFVK Zrt./munkáltató)

Kertész-Takarító

munkatársat keres.

Céginformáció:

  • Az I. kerület Attila úti, a Budai Vár szomszédságában található székhelyünk és a zuglói telephelyünk egyaránt könnyen megközelíthető gépjárművel és tömegközlekedéssel. Mindkét helyen biztosítunk parkolási lehetőséget munkavállalóink részére.
  • Fő feladatunk a főváros ingatlanvagyonának hatékony, szakszerű, maximális gazdasági eredményre törekvő hasznosítása, értékesítése.
  • Munkatársaink egy folyamatosan fejlődő transzparens, egészségtudatos, emberközpontú, családbarát munkahelyen dolgoznak, ahol a munkatársak anyagi és szellemi megbecsülésére törekszünk.
  • Cégünk 183 fős létszámát, fele-fele arányban fizikai és irodai feladatokban foglalkoztatjuk, 50 éve stabil, megbízható munkahelyet biztosítva.

Főbb feladatok:

  • Társaságunk tulajdonában és kezelésében lévő ingatlanoknál fűkaszálási munkák elvégzése;
  • Üzemeltetett ingatlanoknál fűkaszálási, növényzetápolási (favágás, metszés, bokorkivágás, sövény nyírás, magoncirtás) munkák elvégzése;
  • Kert szükség szerinti gondozása, kerti kisgépek kezelése (kizárólag szakvizsgával);
  • Üres ingatlanok takarítása;
  • Állandó takarítók helyettesítése, gondnokok helyettesítése takarítási feladatokban;
  • Téli időszakban csúszásmentesítés, hóeltakarítás.

 Pályázati feltételek:

  • 8 általános iskolai végzettség;
  • Minimum 1 éves szakmai tapasztalat;
  • Cselekvőképesség, büntetlen előélet, magyar nyelv ismerete.

 Elvárások:

  • Jó kommunikációs készség;
  • Önállóság, terhelhetőség, erős stressztűrő képesség, megbízhatóság;
  • „B” kategóriás jogosítvány, budapesti helyismeret.

Előny: 

  • Kisgépkezelői gyakorlat;
  • Felhasználói szintű MS Office alapismeretek (Outlook, Word, Excel).

 A pályázat részeként benyújtandó iratok:

  • A pályázó szakmai életútját bemutató fényképes önéletrajz;
  • A pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul.

 Amit kínálunk:

  • Munka törvénykönyve szerinti, teljes munkaidős (heti 40 órás) foglalkoztatás;
  • Céges mobiltelefon belső előírás szerint;
  • Szakmai fejlődési lehetőség.

 Munkavégzés helye: 

  • Budapest I. és XIV. kerület

Jelentkezés feltételei:

  • A pályázó szakmai életútját bemutató fényképes önéletrajz, havi bruttó bérigény megjelölésével;
  • A jelentkezésed a karrier@bfvk.hu e-mail címre várjuk;
  • Magyar állampolgárság, cselekvőképesség, erkölcsi bizonyítvány;
  • Munkáltatói előírás szerinti nyilatkozattételi kötelezettség teljesítése;
  • Kérjük, hogy jelentkezésed elküldése előtt olvasd el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a BFVK Zrt. weboldalán;
  • A BFVK Zrt. karrieroldalának Adatkezelési tájékoztatója innen tölthető le. [link].

 

 

 

 

 

 


Kertész-Gondnok

Budapest Főváros Vagyonkezelő Központ Zártkörűen Működő Részvénytársaság

(BFVK Zrt./munkáltató)

 KERTÉSZ - GONDNOK

munkatársat keres

Céginformáció:

  • Az I. kerület Attila úti, a Budai Vár szomszédságában található székhelyünk és a zuglói telephelyünk egyaránt könnyen megközelíthető gépjárművel és tömegközlekedéssel. Mindkét helyen biztosítunk parkolási lehetőséget munkavállalóink részére.
  • Fő feladatunk a főváros ingatlanvagyonának hatékony, szakszerű, maximális gazdasági eredményre törekvő hasznosítása, értékesítése.
  • Munkatársaink egy folyamatosan fejlődő transzparens, egészségtudatos, emberközpontú, családbarát munkahelyen dolgoznak, ahol a munkatársak anyagi és szellemi megbecsülésére törekszünk.
  • Cégünk 183 fős létszámát, fele-fele arányban fizikai és irodai feladatokban foglalkoztatjuk, 50 éve stabil, megbízható munkahelyet biztosítva.

 Jelentkezz hozzánk, ha szeretnél:

  • Önálló felelősségi körrel bíró feladatkört betölteni;
  • Egy jó hangulatú, összetartó, dinamikus csapatban dolgozni;
  • Folyamatosan fejlődni.

Főbb feladatok:

  • Kapcsolattartás a bérlőkkel, ingatlan üzemeltetővel, bérlők ellenőrzése;
  • Bérlemények átadása, átvétele;
  • Hibabejelentések fogadása és továbbítása műszak felé;
  • Ingatlanon üzemelő berendezések működőképességének ellenőrzése;
  • Épület- és kerttakarítás, fűnyírás kert gondozás;
  • Helyszíni munkavégzéseknél kapcsolattartás vállalkozókkal, vezetőkkel;
  • Elvégzett munkálatok ellenőrzése a megadott, vagy ismert paraméterek alapján;
  • Karbantartási és javítási határidők figyelemmel kísérése;
  • Ház, kert és a környezet folyamatos figyelemmel kísérése, gondozása;
  • Hibák felismerésére, súlyozása, következmények megbecsülése, intézkedés, hibabejelentés.

Pályázati feltételek:

  • 1 éves szakmai tapasztalat;
  • B kategóriás jogosítvány;
  • Jó kommunikációs készség;
  • Önállóság, terhelhetőség, stressztűrő képesség, megbízhatóság;
  • Magyar nyelv ismerete.

 Amit kínálunk:

  • Munka törvénykönyve szerinti, teljes munkaidős (heti nettó 40 órás) foglalkoztatás;
  • Céges mobiltelefon;
  • Szakmai fejlődési lehetőség;
  • Rugalmas munkaidő lehetősége.

Előny:

  • Középfokú végzettség;
  • Felhasználói szintű MS Office alapismeretek (Outlook, Word, Excel)

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: 

  • Fényképes önéletrajz; bruttó bérigény megjelölésével.
  • A pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul.

 Munkavégzés helye: 

  • Telephely: 1144 Budapest, Gvadányi utca 33-39.
  • Munkavégzés helye: Budapest területén változó.

Jelentkezés feltételei:

  • A jelentkezésed a karrier@bfvk.hu e-mail címre várjuk havi bruttó bérigény megjelölésével;
  • Foglalkozás-egészségügyi alkalmasság;
  • Munkáltatói előírás szerinti nyilatkozattételi kötelezettség teljesítése;
  • Kérjük, hogy jelentkezésed elküldése előtt olvasd el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a BFVK Zrt. weboldalán.

 

 

 

 

 


Villanyszerelő

Budapest Főváros Vagyonkezelő Központ Zrt. (BFVK Zrt.)

 Munkatársat keresünk

 Villanyszerelő

 pozícióba.

  •  Társaságunk több, mint 50 éves múltra tekint vissza és közel 180 főt foglalkoztat.
  • A Fővárosi Önkormányzat, mint tulajdonosunk megbízásából közel 1200 db lakás és 200 db nem lakás célú ingatlan hatékony, szakszerű, maximális gazdasági eredményre törekvő hasznosítása, üzemeltetése cégünk két fő tevékenységi köre.
  • Székhelyünk az I. kerület Attila úti, a Budai Vár szomszédságában, a műszaki-üzemeltetési ágazat a XIV. kerület Gvadányi út 33-39. szám alatti telephelyen található.
  • Munkatársaink egy transzparens, folyamatosan fejlődő, egészségtudatos, emberközpontú és családbarát munkahelyen dolgoznak, ahol törekszünk a munkatársak anyagi és szellemi megbecsülésére is. Fontosnak tartjuk a dolgozók folyamatos fejlődését, melyhez komoly szervezeti és egyéni fejlesztési programokat biztosítunk.

 Miért válassz minket?

  • Egy jó hangulatú, összetartó, dinamikus csapatban fogsz dolgozni;
  • Lehetőséged lesz folyamatosan fejlődni;
  • Belső és külső képzéseken vehetsz részt;
  • Parkolási lehetőséget biztosítunk számodra;
  • Megismerhetsz a Főváros tulajdonában lévő számtalan érdekes ingatlant;
  • A céges okostelefonodat magáncélra is használhatod;
  • Munkaruhát és szerszámot biztosítunk számodra;
  • A munkavégzés során az ingatlanok közötti közlekedést céges autóval biztosítjuk;
  • Jó hangulatú céges rendezvényeken vehetsz részt.

 Főbb feladatok, munkák:

  • Villanyszerelési munkák elvégzése;
  • Fő- és alelosztó szekrények, elektromos hálózatok szükség szerinti karbantartása, javítása;
  • Elektromos berendezések, dugaljak, kapcsolók karbantartása, szükség szerinti javítása;
  • Elektromos hibák behatárolása, javítása;
  • Elektromos kisgépek ellenőrzése;
  • Épületgépészeti berendezések ellenőrzése;
  • Világítótestek ellenőrzése, javítása.

 Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Villanyszerelő szakképesítés;
  • Hasonló munkakörben szerzett minimum 1 év szakmai tapasztalat;
  • Önállóság, megbízhatóság;
  • Magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet;
  • Előzetes foglalkozás-egészségügyi a munkakörre szóló alkalmassági vizsgálat;
  • B- kategóriás jogosítvány, céges gépjármű vezetése.

 Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Jó műszaki érzék;
  • Egyéb műszaki szakismeret vagy végzettség.

 Amit kínálunk:

  • Munka törvénykönyve szerinti, teljes munkaidős (heti nettó 40 órás) foglalkoztatás, havi bruttó 400 000 Ft-os fizetés;
  • Éves bruttó 240 000 Ft cafeteria juttatás;
  • Jó minőségű munkaeszközöket biztosítunk, hogy mindenki a legtöbbet tudja kihozni magából;
  • Betanulási időszakban segítséget biztosítunk;
  • Értékeljük és elismerjük, ha erőn felül is beleteszed magad az adott feladatba;
  • Támogatunk abban, hogy sikeres legyél a munkádban;
  • Ha az elvárásokból valamit nem teljesen tudsz, akkor betanítunk rá, de kérlek, hogy legyen már rálátásod, minimális tudásod mindezekről;
  • Emberközpontú céges kultúrára számíthatsz.

 Állás, munka területe(i):

  • Szakmunka
  • Villanyszerelő

 Jelentkezés módja:

  • A pályázó szakmai életútját bemutató fényképes önéletrajz, havi bruttó bérigény megjelölésével;
  • Magyar állampolgárság, cselekvőképesség, erkölcsi bizonyítvány;
  • Munkáltatói előírás szerinti nyilatkozattételi kötelezettség teljesítése;
  • Kérjük, hogy jelentkezésed elküldése előtt olvasd el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a BFVK Zrt. weboldalán;
  • A BFVK Zrt. karrieroldalának Adatkezelési tájékoztatója innen tölthető le. [link].

 

 

 


Gondnok munkatárs

Budapest Főváros Vagyonkezelő Központ Zártkörűen Működő Részvénytársaság

(BFVK Zrt./munkáltató)

 Gondnok

munkatársat keres

Céginformáció:

  • Cégünk 100%-os önkormányzati tulajdonban lévő zártkörűen működő részvénytársaság.
  • Fő feladatunk a főváros ingatlanvagyonának hatékony, szakszerű, maximális gazdasági eredményre törekvő hasznosítása, értékesítése.
  • Az I. kerület Attila úti, a Budai Vár szomszédságában található székhelyünk és a XIV. kerület Gvadányi utcai telephelyünk egyaránt könnyen megközelíthető gépjárművel és tömegközlekedéssel. Mindkét helyen biztosítunk parkolási lehetőséget munkavállalóink részére.
  • Cégünk 183 fős létszámát, fele-fele arányban fizikai és irodai feladatokban foglalkoztatjuk, 50 éve stabil, megbízható munkahelyet biztosítva.
  • Munkatársaink egy folyamatosan fejlődő transzparens, egészségtudatos, emberközpontú, családbarát munkahelyen dolgoznak, ahol a munkatársak anyagi és szellemi megbecsülésére törekszünk.

Jelentkezz hozzánk, ha szeretnél:

  • Önálló felelősségi körrel bíró feladatkört betölteni;
  • Egy jó hangulatú, összetartó, dinamikus csapatban dolgozni;
  • Folyamatosan fejlődni.

Főbb feladatok:

  • Kapcsolattartás a bérlőkkel, ingatlan üzemeltetővel;
  • Bérlemények átadása- átvétele;
  • Hibabejelentések fogadása és továbbítása műszak felé;
  • Ingatlanon üzemelő berendezések működőképességének ellenőrzése;
  • Épület és kert takarítás, fűnyírás, kert gondozás;
  • Helyszíni munkavégzéseknél kapcsolattartás vállalkozókkal, vezetőkkel;
  • Elvégzett munkálatok ellenőrzése a megadott, vagy ismert paraméterek alapján;
  • Karbantartási és javítási határidők figyelemmel kísérése;
  • Szolgálati lakás lehetőség próbaidő letelte után;
  • Ház, kert és a környezet folyamatos figyelemmel kísérése, gondozása;
  • Hibák felismerésére, súlyozása, következmények megbecsülése, intézkedés, hibabejelentés.

 Pályázati feltételek:

  • Középfokú végzettség;
  • 1 éves gondnoki tapasztalat;
  • Jó kommunikációs készség;
  • Önállóság, terhelhetőség, megbízhatóság;
  • Büntetlen előélet.

 Előny:

  • Jogosítvány.

A pályázat részeként benyújtandó iratok:

  • A pályázó szakmai életútját bemutató fényképes önéletrajz, havi nettó bérigény megjelölésével;
  • A pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul.

 Amit kínálunk:

  • Munka törvénykönyve szerinti, teljes munkaidős foglalkoztatást kínálunk, közös megegyezés szerinti havi bruttó fizetéssel;
  • Cafeteria juttatás;
  • Céges mobiltelefon;
  • Szakmai fejlődési lehetőség;
  • Munkaruha;
  • Szolgálati lakás lehetőség próbaidő letelte után.

 Munkavégzés helye:

  • Budapest, XIV. Gvadányi utca 33-39.

Jelentkezés feltételei:

  • A pályázó szakmai életútját bemutató fényképes önéletrajz, havi bruttó bérigény megjelölésével;
  • A jelentkezésed a karrier@bfvk.hu e-mail címre várjuk;
  • Magyar állampolgárság, cselekvőképesség, erkölcsi bizonyítvány;
  • Munkáltatói előírás szerinti nyilatkozattételi kötelezettség teljesítése;
  • Kérjük, hogy jelentkezésed elküldése előtt olvasd el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a BFVK Zrt. weboldalán;
  • A BFVK Zrt. karrieroldalának Adatkezelési tájékoztatója innen tölthető le. [link].

Vissza az előző oldalra