Álláshirdetések


Építészmérnök Projektmenedzser

Budapest Főváros Vagyonkezelő Központ Zártkörűen Működő Részvénytársaság

(BFVK Zrt./munkáltató)

Építészmérnök projektmenedzser

munkatársat keres

 

Céginformáció:

Társaságunk több, mint 50 éves múltra tekint vissza és közel 180 főt foglalkoztat. A Fővárosi Önkormányzat, mint tulajdonosunk megbízásából közel 1200 db lakás és 200 db nem lakás célú ingatlan hatékony, szakszerű, maximális gazdasági eredményre törekvő hasznosítása, üzemeltetése cégünk két fő tevékenységi köre. Székhelyünk az I. kerület Attila úti, a Budai Vár szomszédságában, a műszaki-üzemeltetési ágazat a XIV. kerület Gvadányi utca 33-39. szám alatti telephelyen található. Munkatársaink egy transzparens, folyamatosan fejlődő, egészségtudatos, emberközpontú és családbarát munkahelyen dolgoznak, ahol törekszünk a munkatársak anyagi és szellemi megbecsülésére is. Fontosnak tartjuk a dolgozók folyamatos fejlődését, melyhez komoly szervezeti és egyéni fejlesztési programokat biztosítunk.

 Miért érdemes nálunk dolgozni?

  • Értékeljük és elismerjük, ha erőn felül is beleteszed magad az adott feladatba;
  • Támogatunk abban, hogy sikeres legyél a munkádban;
  • Személyre szabott szakmai képzéseket szervezünk részedre, fejlődési lehetőséget biztosítunk;
  • Összetartó, dinamikus csapatban fogsz dolgozni;
  • Jó hangulatú céges rendezvényeken vehetsz részt.

Főbb feladataid:

A munkáltató vagyongazdálkodásában álló ingatlanok (lakóépületek, irodaépületek, raktárak) építészmérnöki, magasépítési szakterületi felújítási, karbantartási-javítási munkáinak koordinálása, az alábbi feladatok ellátásával:

  • Ingatlanok műszaki tartalom szerinti előkészítése, a kivitelezés pontos, ütemterv szerinti lebonyolítása, nyomon követése, lezárása;
  • Az ingatlanok felmérési munkáinak elvégzése, műszaki leírások, költségvetések készítése;
  • Az ingatlanok építészeti/magasépítési szempontú műszaki állapotának felmérése, és a tulajdonosi érdekek szem előtt tartásával az indokolt felújítási, karbantartási ­javítási feladatok meghatározása;
  • A Társaság munkaszervezeteinek mérnöki támogatása;
  • Szakági előkészítők/tervezők munkájának irányítása;
  • Tervek műszaki felülvizsgálata, alvállalkozói ajánlatok kiértékelése;
  • Ajánlatkérői oldalon részvétel a beszerzési és közbeszerzési eljárásokban;
  • Projekt pénzügyi ellenőrzése, nyomon követése;
  • Hatósági bejelentések ügyintézése;
  • Kooperációkon való részvétel;
  • Költségvetés és ütemterv készítése;
  • Engedélyezési eljárások lebonyolítása;
  • A felújítási, karbantartási-javítási munkák, műszaki felügyelete, támogatása;
  • Záró dokumentációk, elszámolások készítése;
  • Üzleti terv, és beszámoló készítésében történő közreműködés;
  • Saját dolgozók koordinálása; 
  • Kapcsolattartás a megrendelőkkel, alvállalkozókkal;
  • Projektek pénzügyi felügyelete, ellenőrzése;
  • Munkavédelmi előírások betartatása.

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Felsőfokú szakirányú végzettség;
  • Építész műszaki ellenőri jogosultság;
  • Legalább 5 éves kivitelezői szakmai tapasztalat;
  • Legalább 3 éves tervezői tapasztalat;
  • Felhasználói szintű számítástechnikai ismeret (MS Office);
  • Felhasználói szintű tervező program használat (AutoCad, ArchiCad);
  • Kitartás/koncentrálóképesség;
  • Jó kommunikációs készség/határozott fellépés, felelősségtudat és önállóság;
  • Igényes, precíz munkavégzés, képesség a párhuzamosan futó projektek ütemezésének összehangolására;
  • Tanulási és fejlődési, illetve új folyamatokat megismerésének igénye;
  • Cselekvőképesség, büntetlen előélet, erkölcsi feddhetetlenséget tanúsító erkölcsi bizonyítvány bemutatása, magyar nyelv ismerete;
  • B kategóriás jogosítvány, vezetési gyakorlattal.

Előnyt jelent:

  • Műemlék épület felújítása kapcsán tervezésben és/vagy kivitelezésben szerzett tapasztalat;
  • Energetikai korszerűsítési projektekben való részvétel;
  • Felhasználói szintű TERC program ismerete;
  • B kategóriás jogosítvány, vezetési gyakorlattal;
  • Felelős műszaki vezetői jogosultság megléte;
  • Műszaki ellenőri jogosultság megléte;
  • Terveztetésben, megvalósításban, műszaki ellenőrzésben részt vevő szereplők koordinálása;
  • Energetikai projektek menedzselése;
  • Barnamezős beruházások menedzselése, megbízott kivitelezők felügyelete;
  • Kapcsolattartás a hatóságokkal és ehhez kapcsolódó döntés előkészítő anyagok elkészítése;
  • Folyamathoz szervesen kapcsolódó hatósági ügyintézés;
  • Vezetői riportok készítése.

 Amit kínálunk:

  • Közös megegyezés szerinti jövedelem;
  • Munka törvénykönyve szerinti, teljes munkaidős (heti 40 órás) foglalkoztatás;
  • Béren kívüli juttatás (Cafeteria) belső előírás szerint;
  • Céges mobiltelefon és laptop használat belső előírás szerint;
  • Szakmai és egyéni fejlődési lehetőség.

A munkavégzés helye:

  • 1144 Budapest, Gvadányi utca 33-39.

Jelentkezés feltételei:

  • A pályázó szakmai életútját bemutató fényképes önéletrajz, havi bruttó bérigény megjelölésével, illetve motivációs levél;
  • A jelentkezésed a karrier@bfvk.hu e-mail címre várjuk;
  • Az alkalmazás feltétele nyilatkozattételi kötelezettség teljesítése;
  • Kérjük, hogy jelentkezésed elküldése előtt olvasd el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a BFVK Zrt. weboldalán;
  • A BFVK Zrt. karrieroldalának Adatkezelési tájékoztatója innen tölthető le. [link].

 

 


Mérnöki irodavezető - gépészmérnök projektmenedzser

Budapest Főváros Vagyonkezelő Központ Zártkörűen Működő Részvénytársaság

(BFVK Zrt./munkáltató)

Mérnöki irodavezető 

gépészmérnök projektmenedzser

munkatársat keres

Céginformáció:

Társaságunk több, mint 50 éves múltra tekint vissza és közel 180 főt foglalkoztat. A Fővárosi Önkormányzat, mint tulajdonosunk megbízásából közel 1200 db lakás és 200 db nem lakás célú ingatlan hatékony, szakszerű, maximális gazdasági eredményre törekvő hasznosítása, üzemeltetése cégünk két fő tevékenységi köre. Székhelyünk az I. kerület Attila úti, a Budai Vár szomszédságában, a műszaki-üzemeltetési ágazat a XIV. kerület Gvadányi utca 33-39. szám alatti telephelyen található. Munkatársaink egy transzparens, folyamatosan fejlődő, egészségtudatos, emberközpontú és családbarát munkahelyen dolgoznak, ahol törekszünk a munkatársak anyagi és szellemi megbecsülésére is. Fontosnak tartjuk a dolgozók folyamatos fejlődését, melyhez komoly szervezeti és egyéni fejlesztési programokat biztosítunk.

 Miért érdemes nálunk dolgozni?

  • Értékeljük és elismerjük, ha erőn felül is beleteszed magad az adott feladatba;
  • Támogatunk abban, hogy sikeres legyél a munkádban;
  • Személyre szabott szakmai képzéseket szervezünk részedre, fejlődési lehetőséget biztosítunk;
  • Összetartó, dinamikus csapatban fogsz dolgozni;
  • Jó hangulatú céges rendezvényeken vehetsz részt.

Főbb feladatok, munkák: 

A munkáltató vagyongazdálkodásában álló ingatlanok (lakóépületek, irodaépületek, raktárak) szakterületi felújítási, karbantartási-javítási munkáinak koordinálása, az alábbi feladatok ellátásával:

  • Kivitelezési projektek irányítása, ütemezése, megszervezése;
  • Az ingatlanok felmérési munkáinak elvégzése, műszaki leírások, költségvetések készítése;
  • A tulajdonosi érdekek szem előtt tartásával az indokolt felújítási, karbantartási ­javítási feladatok meghatározása;
  • Részvétel a potenciális projekt lehetőségek műszaki/energetikai előkészítésében, szakmai felügyeletében;
  • Beruházások és megtakarítások kidolgozásában való aktív közreműködés;
  • Energia-lekötések és fogyasztás optimalizálási javaslatok kidolgozásában nyújtott részvétel;
  • A Társaság munkaszervezeteinek mérnöki támogatása;
  • Szakági előkészítők/tervezők munkájának irányítása;
  • Tervek műszaki felülvizsgálata, alvállalkozói ajánlatok kiértékelése;
  • Ajánlatkérői oldalon részvétel a beszerzési, közbeszerzési eljárásokban;
  • Költségvetés és ütemterv készítése;
  • Engedélyezési eljárások lebonyolítása;
  • A felújítási, karbantartási-javítási munkák, műszaki felügyelete, támogatása;
  • Záró dokumentációk, elszámolások készítése;
  • Üzleti terv, és beszámoló készítésében történő közreműködés;
  • Saját dolgozók koordinálása; 
  • Kapcsolattartás a megrendelőkkel, alvállalkozókkal;
  • Projektek pénzügyi felügyelete, ellenőrzése;
  • Munkavédelmi előírások betartatása.

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Felsőfokú műszaki végzettség, gépészmérnöki diploma; 
  • Épületüzemeltetésben szerzett legalább 5 éves tapasztalat;
  • Energetikai területen szerzett legalább 3 éves gyakorlat;
  • Legalább 3 éves vezetői tapasztalat;
  • Projektek vezetésében szerzett minimum 3 éves gyakorlat;
  • Proaktív gondolkodásmód, dinamizmus, határozott személyiség;
  • Költségvetés készítés- TERC program felhasználói szintű ismerete;
  • Épületgépészeti és energetikai felérések elvégzése, adatok gyűjtése, elemzése, riportok készítése;
  • Az energiafelhasználás optimalizálásának elősegítése, ajánlások készítése a megtakarításokra vonatkozóan;
  • Energiahatékonysági beruházásokkal és megtakarításokkal kapcsolatos döntések előkészítése, részletes számítások kidolgozása;
  • Átadás-átvételi eljárások lefolytatása;
  • Több szervezetet érintő, vállalati szintű – projektek vezetésére való alkalmasság;
  • Projekt nagyságának, ütemezésének és költségvetésének menedzselése;
  • Státusz riportok, döntéselőkészítő anyagok összeállítása, felsővezetők felé való bemutatása;
  • Bonyolultabb problémák megoldása, a projektekkel kapcsolatos esetleges azonnali döntések meghozatala, a mérnöki iroda projektmenedzsereinek szakmai támogatása, döntéshozatali képesség;
  • Jó kommunikációs készség (üzleti szereplőkkel és a felsővezetőkkel történő egyeztetéseken);
  • A projektben érintett munkatársak munkájának koordinálása, a feladatok kiosztása, és azok határidőre történő elvégzésének ellenőrzése;
  • A projektben résztvevő szakterületek támogatása, feladatvégzésük ellenőrzése, és az aktuális státuszok bekérése;
  • B kategóriás jogosítvány;
  • Felhasználói szintű MS Office ismeretek;
  • Felhasználói szintű tervező program ismeretek (AutoCad);
  • Pontosság, precizitás, dinamizmus, terhelhetőség;
  • Kiváló elemzői készség;
  • Önálló munkavégzési képesség, projekt szemlélet, jó problémamegoldó képesség;
  • Cselekvőképesség, büntetlen előélet, erkölcsi feddhetetlenséget tanúsító erkölcsi bizonyítvány bemutatása, magyar nyelv ismerete.

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Felelős műszaki vezetői jogosultság megléte;
  • Műszaki ellenőri jogosultság megléte;
  • Terveztetésben, megvalósításban, műszaki ellenőrzésben részt vevő szereplők koordinálása;
  • Energetikai projektek menedzselése;
  • Napelemrendszerek, zöld- és barnamezős beruházások menedzselése, megbízott kivitelezők felügyelete;
  • Kapcsolattartás a hatóságokkal és ehhez kapcsolódó döntés előkészítő anyagok elkészítése;
  • Folyamathoz szervesen kapcsolódó hatósági ügyintézés;
  • Vezetői riportok készítése.

Amit kínálunk:

  • Közös megegyezés szerinti jövedelem;
  • Munka törvénykönyve szerinti, teljes munkaidős (heti 40 órás) foglalkoztatás;
  • Béren kívüli juttatás (Cafeteria) belső előírás szerint;
  • Céges mobiltelefon és laptop használat belső előírás szerint;
  • Szakmai és személyes fejlődési lehetőségek.

A munkavégzés helye:

  • 1144 Budapest, Gvadányi utca 33-39.

Jelentkezés feltételei:

  • A pályázó szakmai életútját bemutató fényképes önéletrajz, havi bruttó bérigény megjelölésével, illetve motivációs levél;
  • A jelentkezésed a karrier@bfvk.hu e-mail címre várjuk;
  • Az alkalmazás feltétele nyilatkozattételi kötelezettség teljesítése;
  • Kérjük, hogy jelentkezésed elküldése előtt olvasd el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a BFVK Zrt. weboldalán;
  • A BFVK Zrt. karrieroldalának Adatkezelési tájékoztatója innen tölthető le. [link].

Villamosmérnök - projektmenedzser

Budapest Főváros Vagyonkezelő Központ Zártkörűen Működő Részvénytársaság

(BFVK Zrt./munkáltató)

 Villamosmérnök projektmenedzser

munkatársat keres

Céginformáció:

Társaságunk több, mint 50 éves múltra tekint vissza és közel 180 főt foglalkoztat. A Fővárosi Önkormányzat, mint tulajdonosunk megbízásából közel 1200 db lakás és 200 db nem lakás célú ingatlan hatékony, szakszerű, maximális gazdasági eredményre törekvő hasznosítása, üzemeltetése cégünk két fő tevékenységi köre. Székhelyünk az I. kerület Attila úti, a Budai Vár szomszédságában, a műszaki-üzemeltetési ágazat a XIV. kerület Gvadányi utca 33-39. szám alatti telephelyen található. Munkatársaink egy transzparens, folyamatosan fejlődő, egészségtudatos, emberközpontú és családbarát munkahelyen dolgoznak, ahol törekszünk a munkatársak anyagi és szellemi megbecsülésére is. Fontosnak tartjuk a dolgozók folyamatos fejlődését, melyhez komoly szervezeti és egyéni fejlesztési programokat biztosítunk.

 Miért érdemes nálunk dolgozni?

  • Értékeljük és elismerjük, ha erőn felül is beleteszed magad az adott feladatba;
  • Támogatunk abban, hogy sikeres legyél a munkádban;
  • Személyre szabott szakmai képzéseket szervezünk részedre, fejlődési lehetőséget biztosítunk;
  • Összetartó, dinamikus csapatban fogsz dolgozni;
  • Jó hangulatú céges rendezvényeken vehetsz részt.

Főbb feladatok, munkák:

A munkáltató vagyongazdálkodásában álló ingatlanok (lakóépületek, irodaépületek, raktárak) szakterületi felújítási, karbantartási-javítási munkáinak koordinálása, az alábbi feladatok ellátásával:

  • Kivitelezési projektek irányítása, ütemezése, megszervezése;
  • Az ingatlanok felmérési munkáinak elvégzése, műszaki leírások, költségvetések készítése;
  • A tulajdonosi érdekek szem előtt tartásával az indokolt felújítási, karbantartási ­javítási feladatok meghatározása;
  • A Társaság munkaszervezeteinek mérnöki támogatása;
  • Szakági előkészítők/tervezők munkájának irányítása;
  • Tervek műszaki felülvizsgálata, alvállalkozói ajánlatok kiértékelése;
  • Ajánlatkérői oldalon részvétel a beszerzési, közbeszerzési eljárásokban;
  • Költségvetés és ütemterv készítése;
  • Engedélyezési eljárások lebonyolítása;
  • A felújítási, karbantartási-javítási munkák, műszaki felügyelete, támogatása;
  • Záró dokumentációk, elszámolások készítése;
  • Üzleti terv, és beszámoló készítésében történő közreműködés;
  • Saját dolgozók koordinálása; 
  • Kapcsolattartás a megrendelőkkel, alvállalkozókkal;
  • Projektek pénzügyi felügyelete, ellenőrzése;
  • Munkavédelmi előírások betartatása.

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Felsőfokú műszaki végzettség;
  • Erősáramú villamosmérnöki diploma; 
  • Minimum 3 éves építőipari területen eltöltött szakmai tapasztalat;
  • Épületvillamossági projektek vezetésében szerzett minimum 3 éves tapasztalat;
  • Proaktív gondolkodásmód, dinamizmus, határozott személyiség;
  • Teljes körű projekt koordináció;
  • Költségvetés készítés- TERC program felhasználói szintű ismerete;
  • Tervezés folyamatának felügyelete;
  • Projekthez kapcsolódó dokumentációk kezelése;
  • Munkalapok ellenőrzése, teljesítési igazolások mennyiségi és minőségi ellenőrzése;
  • Átadás-átvételi eljárások lefolytatása;
  • B kategóriás jogosítvány;
  • Felhasználói szintű MS Office ismeretek;
  • Felhasználói szintű tervező program ismeretek (AutoCad);
  • Pontosság, precizitás, dinamizmus, terhelhetőség;
  • Önálló munkavégzési képesség, projekt szemlélet, jó problémamegoldó képesség;
  • Cselekvőképesség, büntetlen előélet, erkölcsi feddhetetlenséget tanúsító erkölcsi bizonyítvány bemutatása, magyar nyelv ismerete.

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Felelős műszaki vezetői jogosultság megléte;
  • Villamos felülvizsgálói jogosultságok megléte;
  • Műszaki ellenőri jogosultság megléte;
  • Terveztetésben, megvalósításban, műszaki ellenőrzésben részt vevő szereplők koordinálása;
  • Energetikai projektek menedzselése;
  • Napelemrendszerek, zöldmezős beruházások menedzselése, megbízott kivitelezők felügyelete;
  • Kapcsolattartás a hatóságokkal és ehhez kapcsolódó döntés előkészítő anyagok elkészítése;
  • Folyamathoz szervesen kapcsolódó hatósági ügyintézés;
  • Vezetői riportok készítése.

Amit kínálunk:

  • Közös megegyezés szerinti jövedelem;
  • Munka törvénykönyve szerinti, teljes munkaidős (heti 40 órás) foglalkoztatás;
  • Béren kívüli juttatás (Cafeteria) belső előírás szerint;
  • Céges mobiltelefon és laptop használat belső előírás szerint;
  • Szakmai és személyes fejlődési lehetőségek.

A munkavégzés helye:

  • 1144 Budapest, Gvadányi utca 33-39.

Jelentkezés feltételei:

  • A pályázó szakmai életútját bemutató fényképes önéletrajz, havi bruttó bérigény megjelölésével, illetve motivációs levél;
  • A jelentkezésed a karrier@bfvk.hu e-mail címre várjuk;
  • Az alkalmazás feltétele nyilatkozattételi kötelezettség teljesítése;
  • Kérjük, hogy jelentkezésed elküldése előtt olvasd el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a BFVK Zrt. weboldalán;
  • A BFVK Zrt. karrieroldalának Adatkezelési tájékoztatója innen tölthető le. [link].

 

 

 

 


Bérszámfejtő és TB ügyintéző

Budapest Főváros Vagyonkezelő Központ Zártkörűen Működő Részvénytársaság

(BFVK Zrt.)

Bérszámfejtő és TB ügyintéző

munkatársat keres,

mely pozícióra megváltozott munkaképességű jelentkezését is várja.

 Céginformáció:

  • Az I. kerület Attila úti, a Budai Vár szomszédságában található székhelyünk és a XIV. kerület Gvadányi utcai telephelyünk egyaránt könnyen megközelíthető gépjárművel és tömegközlekedéssel. Mindkét helyen biztosítunk parkolási lehetőséget munkavállalóink részére.
  • Cégünk 100%-os önkormányzati tulajdonban lévő zártkörűen működő részvénytársaság.
  • Fő feladatunk a főváros ingatlanvagyonának hatékony, szakszerű, maximális gazdasági eredményre törekvő hasznosítása, értékesítése.
  • Cégünk 183 fős létszámát, fele-fele arányban fizikai és irodai feladatokban foglalkoztatjuk, 50 éve stabil, megbízható munkahelyet biztosítva.
  • Munkatársaink egy folyamatosan fejlődő transzparens, egészségtudatos, emberközpontú, családbarát munkahelyen dolgoznak, ahol a munkatársak anyagi és szellemi megbecsülésére törekszünk.

 Jelentkezz hozzánk, ha szeretnél:

  • Önálló felelősségi körrel bíró feladatkört betölteni;
  • Egy jó hangulatú, összetartó, dinamikus csapatban dolgozni;
  • Folyamatosan fejlődni.

Főbb feladataid:

  • Személy- és munkaügyi anyagok kezelése, karbantartása, iktatása;
  • Munkaviszony létesítésével, módosításával, megszűnésével kapcsolatos feladatok ellátása;
  • Bérszámfejtési és TB kifizetőhelyi feladatok teljeskörű ellátása;
  • Adatszolgáltatások elvégzése és kapcsolattartás a hivatalos szervekkel (NAV, NEAK, KSH, MÁK);
  • Cafeteria ügyintézés;
  • TB és munkajogi változások nyomonkövetése;
  • Egyéb adminisztráció, nyilvántartások vezetése, jelentések, bevallások, statisztikák készítése.

Amit várunk Tőled:

  • Bér és TB ügyintézői szakképzettség;
  • Nexon bérprogram, Nexon4 ismerete;
  • Minimum 2-3 év bérszámfejtési és TB kifizetőhelyi szakmai tapasztalat;
  • Naprakész TB, munkaügyi és adójogszabályok ismerete;
  • MS Office (Excel, Word) magabiztos ismerete és alkalmazása;
  • Kiemelkedő analitikus gondolkodás, határidők pontos betartása;
  • Jó kommunikációs készség, segítőkészség, határozottság;
  • Megbízható, pontos, igényes munkavégzés.

 Előnyt jelent:

  • Nexon Cafeteria modul ismerete;
  • Önkormányzati környezetben történő munkavégzésben szerzett jártasság.

 Amit kínálunk:

  • Teljes munkaidőben, havi bruttó 550 000 Ft-os fizetés;
  • Éves bruttó 280 000 Ft cafeteria juttatás;
  • Munkatársainknak igyekszünk jó minőségű munkaeszközöket biztosítani, hogy mindenki a legtöbbet tudja kihozni magából;
  • Betanulási időszakban mentori segítséget biztosítunk;
  • Értékeljük és elismerjük, ha erőn felül is beleteszed magad az adott feladatba;
  • Személyre szabott képzéseket szervezünk részedre, biztosítjuk fejlődésed lehetőségét;
  • Emberközpontú céges kultúrára számíthatsz.

 A munkavégzés helye:

  • Budapest, I. kerület Attila út 13/A

Jelentkezés feltételei:

  • A pályázó szakmai életútját bemutató fényképes önéletrajz, havi bruttó bérigény megjelölésével;
  • A jelentkezésed a karrier@bfvk.hu e-mail címre várjuk;
  • Magyar állampolgárság, cselekvőképesség, erkölcsi bizonyítvány;
  • Munkáltatói előírás szerinti nyilatkozattételi kötelezettség teljesítése;
  • Kérjük, hogy jelentkezésed elküldése előtt olvasd el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a BFVK Zrt. weboldalán;
  • A BFVK Zrt. karrieroldalának Adatkezelési tájékoztatója innen tölthető le. [link].

Bentlakó nyugdíjasházi gondnok

Budapest Főváros Vagyonkezelő Központ Zártkörűen Működő Részvénytársaság

(BFVK Zrt./munkáltató)

Bentlakó nyugdíjasházi gondnok

munkatársat keres

Céginformáció:

Társaságunk több, mint 50 éves múltra tekint vissza és közel 180 főt foglalkoztat. A Fővárosi Önkormányzat, mint tulajdonosunk megbízásából közel 1200 db lakás és 200 db nem lakás célú ingatlan hatékony, szakszerű, maximális gazdasági eredményre törekvő hasznosítása, üzemeltetése cégünk két fő tevékenységi köre. Székhelyünk az I. kerület Attila úti, a Budai Vár szomszédságában, a műszaki-üzemeltetési ágazat a XIV. kerület Gvadányi utca 33-39. szám alatti telephelyen található. Munkatársaink egy transzparens, folyamatosan fejlődő, egészségtudatos, emberközpontú és családbarát munkahelyen dolgoznak, ahol törekszünk a munkatársak anyagi és szellemi megbecsülésére is. Fontosnak tartjuk a dolgozók folyamatos fejlődését, melyhez komoly szervezeti és egyéni fejlesztési programokat biztosítunk.

 Miért érdemes nálunk dolgozni?

  •  Értékeljük és elismerjük, ha a napi feladatait önállóan elvégzi;
  • A gondos gazda szemléletével tudja felügyelni a rábízott épületet, észleli a keletkező hibákat, rendellenességeket;
  • Szereti fenntartani a rendezettséget és tisztaságot;
  • Az épülethez tartozó kertet, növényzetet szívesen gondozza és karbantartja;
  • Szereti és el tudja végezni a fizikai munkát, az apró karbantartásokat, a kertben szükséges fűnyírás is testhezálló feladat számára;
  • Szeret gondoskodni másokról, jól együtt tud működni a nyugdíjasház lakóival, a 24 órás nővérszolgálat munkatársaival;
  • Igénye a folyamatos tanulás, fejlődés.

 Főbb feladatok, munkák:

  • Folyamatos jelenléttel biztos hátteret nyújt a nyugdíjasház bérlői számára;
  • Kapcsolattartás a bérlőkkel, valamint az ingatlanüzemeltetővel;
  • A lakásbérlemények éves ellenőrzése, leltározása, átadás-átvételük elvégzése;
  • A lakóktól érkező hibabejelentések fogadása és továbbítása műszak felé;
  • Ingatlanon üzemelő berendezések működőképességének ellenőrzése, a felmerülő hibák felismerésére, súlyozása, következmények megbecsülése, intézkedés, hibabejelentés;
  • Az épület napi takarítása;
  • Az évszaktól függő kertápolási, környezetgondozási feladatok ellátása, a kert rendben tartása, fűnyírás, a lehullott lomb összegyűjtése, zsákolása, alkalmanként ágak metszése, téli időszakban a hó- és csúszásmentesítés elvégzése;
  • Apró karbantartások elvégzése;
  • A külső partnerek által a helyszínen végzett eseti munkák felügyelete, kapcsolattartás a vállalkozókkal, majd azok ellenőrzése az előre leegyeztetett szempontok alapján;
  • Karbantartási és javítási határidők figyelemmel kísérése;
  • Az események, elvégzett feladatok adminisztrálása.

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Középiskolai végzettség;
  • A nyugdíjasházban való bentlakás vállalása;
  • Jó kommunikációs és kapcsolatteremtő készség;
  • Problémamegoldó készség;
  • Önállóság, megbízhatóság, terhelhetőség, precíz, pontos munkavégzés;
  • Segítőkészség, magas fokú empátia, türelem, tolerancia;
  • Büntetlen előélet.

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • 1 éves gondnoki tapasztalat;
  • Műszaki affinitás, vagy végzettség;
  • Felhasználói szintű MS Office alapismeretek (Outlook, Word, Excel).

 Amit kínálunk:

  • Lakhatást nyújtunk rendkívül előnyös feltételekkel a saját nyugdíjasházban;
  • Közös megegyezés szerinti jövedelem;
  • Éves bruttó 240.000 Ft cafeteria juttatás;
  • Céges mobiltelefon;
  • Szakmai fejlődési lehetőség;
  • A munkavégzéshez szükséges munkaruhát, gépeket, eszközöket biztosítjuk.

 Munkavégzés helye:

  • Az adott nyugdíjasház.

Jelentkezés feltételei:

  • A pályázó szakmai életútját bemutató fényképes önéletrajz, havi bruttó bérigény megjelölésével;
  • A jelentkezését a karrier@bfvk.hu e-mail címre várjuk;
  • Magyar állampolgárság, cselekvőképesség, erkölcsi bizonyítvány bemutatása;
  • Munkáltatói előírás szerinti nyilatkozattételi kötelezettség teljesítése;
  • Foglalkozás-egészségügyi alkalmasság;
  • Kérjük, hogy jelentkezése elküldése előtt olvassa el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a BFVK Zrt. weboldalán;
  • A BFVK Zrt. karrieroldalának Adatkezelési tájékoztatója innen tölthető le. [link].

Kertész-Gondnok

Budapest Főváros Vagyonkezelő Központ Zártkörűen Működő Részvénytársaság

(BFVK Zrt./munkáltató)

Kertész-gondnok

munkatársat keres

Céginformáció:

Társaságunk több, mint 50 éves múltra tekint vissza és közel 180 főt foglalkoztat. A Fővárosi Önkormányzat, mint tulajdonosunk megbízásából közel 1200 db lakás és 200 db nem lakás célú ingatlan hatékony, szakszerű, maximális gazdasági eredményre törekvő hasznosítása, üzemeltetése cégünk két fő tevékenységi köre. Székhelyünk az I. kerület Attila úti, a Budai Vár szomszédságában, a műszaki-üzemeltetési ágazat a XIV. kerület Gvadányi utca 33-39. szám alatti telephelyen található. Munkatársaink egy transzparens, folyamatosan fejlődő, egészségtudatos, emberközpontú és családbarát munkahelyen dolgoznak, ahol törekszünk a munkatársak anyagi és szellemi megbecsülésére is. Fontosnak tartjuk a dolgozók folyamatos fejlődését, melyhez komoly szervezeti és egyéni fejlesztési programokat biztosítunk.

 Jelentkezz hozzánk, ha szeretnél:

  • Önálló felelősségi körrel bíró feladatkört betölteni;
  • Egy jó hangulatú, összetartó, dinamikus csapatban dolgozni;
  • Folyamatosan fejlődni.

 Főbb feladataid:

  • Épület és kert takarítás, fűnyírás, kert gondozása;
  • Helyszíni munkavégzéseknél kapcsolattartás vállalkozókkal, vezetőkkel;
  • Elvégzett munkálatok ellenőrzése a megadott, vagy ismert paraméterek alapján;
  • Karbantartási és javítási határidők figyelemmel kísérése;
  • Ház, kert és a környezet folyamatos karbantartása, gondozása;
  • Hibák felismerésére, súlyozása, következmények megbecsülése, intézkedés, hibabejelentés;
  • A megfelelő munkavégzéshez társaságunk által biztosított eszközök és gépjárművek megfelelő használata, karbantartása, tisztántartása;
  • Kapcsolattartás a bérlőkkel, ingatlan üzemeltetővel, bérlők ellenőrzése;
  • Bérlemények átadása - átvétele;
  • Hibabejelentések fogadása és továbbítása műszak felé;
  • Ingatlanon üzemelő berendezések működőképességének ellenőrzése.

Amit várunk Tőled:

  • Jó kommunikációs készség;
  • Terhelhetőség, önállóság, erős stressztűrő képesség, megbízhatóság;
  • Cselekvőképesség, büntetlen előélet, erkölcsi feddhetetlenséget tanúsító erkölcsi bizonyítvány bemutatása, magyar nyelv ismerete;
  • Felelősség vállalása a gépjármű és a munkaeszközök megóvásáért.

Előny:

  • Középfokú végzettség;
  • Felhasználói szintű MS Office alapismeretek (Outlook, Word, Excel);
  • B kategóriás jogosítvány.

Amit kínálunk:

  •  Közös megegyezés szerinti jövedelem;
  • Munka törvénykönyve szerinti, teljes munkaidős (heti nettó 40 órás) foglalkoztatás;
  • Éves bruttó 240 000 Ft cafeteria juttatás;
  • Céges mobiltelefon belső előírás szerint;
  • Szakmai fejlődési lehetőség;
  • Munkaruházat, védőeszközök, a megfelelő munkavégzéshez szükséges gépek, eszközök.

 Munkavégzés helye: 

  • Telephely: 1144 Budapest, Gvadányi utca 33-39.
  • Munkavégzés helye: Budapest területén változó.

Jelentkezés feltételei:

  • A pályázó szakmai életútját bemutató fényképes önéletrajzzal;
  • A jelentkezésed a karrier@bfvk.hu e-mail címre várjuk;
  • Az alkalmazás feltétele nyilatkozattételi kötelezettség teljesítése;
  • Foglalkozás-egészségügyi alkalmasság;
  • Kérjük, hogy jelentkezésed elküldése előtt olvasd el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a BFVK Zrt. weboldalán;
  • A BFVK Zrt. karrieroldalának Adatkezelési tájékoztatója innen tölthető le. [link].

 

 


Adminisztratív munkatárs

Budapest Főváros Vagyonkezelő Központ Zártkörűen Működő Részvénytársaság

(BFVK Zrt./munkáltató)

adminisztratív feladatok elvégzésére

munkatársat keres

Céginformáció:

Társaságunk több, mint 50 éves múltra tekint vissza és közel 180 főt foglalkoztat. A Fővárosi Önkormányzat, mint tulajdonosunk megbízásából közel 1200 db lakás és 200 db nem lakás célú ingatlan hatékony, szakszerű, maximális gazdasági eredményre törekvő hasznosítása, üzemeltetése cégünk két fő tevékenységi köre. Székhelyünk az I. kerület Attila úti, a Budai Vár szomszédságában, a műszaki-üzemeltetési ágazat a XIV. kerület Gvadányi utca 33-39. szám alatti telephelyen található. Munkatársaink egy transzparens, folyamatosan fejlődő, egészségtudatos, emberközpontú és családbarát munkahelyen dolgoznak, ahol törekszünk a munkatársak anyagi és szellemi megbecsülésére is. Fontosnak tartjuk a dolgozók folyamatos fejlődését, melyhez komoly szervezeti és egyéni fejlesztési programokat biztosítunk.

 Főbb feladataid:

  • Beérkező számlák adminisztrációja (formai, tartalmi követelmények ellenőrzése iktatás, igazoltatás);
  • Szerződések, jogi- és nem jogi dokumentumok, munkaidő nyilvántartások kezelése;
  • Adatrögzítés a nyilvántartó rendszerekben;
  • Napi irodai adminisztrációs feladatok:
    • telefonok, e-mailek fogadása, bejövő-kimenő posta kezelése,
    • levelezés, iktatási és archiválási feladatok ellátása, postai küldemények kezelése;
  • Az irodák működéséhez szükséges eszközök beszerzése;
  • Dokumentumok, levelek, belső iratok szerkesztése;
  • Koordináció, szervezés:
    • értekezleteken való részvétel, emlékeztetők készítése,
  • Telefonos és e-mailes kapcsolattartás az együttműködőkkel;
  • Adatrögzítés, adatbázis kezelés:
    • közüzemi számlák rögzítése és a felosztási tábla kezelése,
    • MIR, BKR, MIFEB, Intézkedési terv, egyéb táblázatok naprakész kezelése;
  • A projektekben résztvevő kollégákkal együttműködés;
  • Ingatlanok közüzemi számláinak igazolásával, felosztásával kapcsolatos feladatokban helyettesítési ellátása.

Amit várunk Tőled:

  •  Minimum érettségi;
  • Minimum 3 éves, releváns munkatapasztalat;
  • MS Office erős felhasználói szintű ismerete;
  • Kreatív, proaktív, nyitott hozzáállás a feladatokhoz;
  • Önállóság, rugalmasság, terhelhetőség;
  • Kiváló kapcsolatteremtő és problémamegoldó készség;
  • Magasszintű kommunikációs képesség szóban és írásban;
  • Jó szervezőkészség;
  • Ügyfélközpontúság;
  • Kitartás és megbízhatóság;
  • Pontosság, precizitás;
  • „B” kategóriás jogosítvány, budapesti helyismeret.

Előny:

  •  Felsőfokú végzettség;
  • Közműszolgáltatóknál ügyfélszolgálaton, vagy számlázáson megszerzett munkatapasztalat.

 Amit kínálunk:

  •  Teljes munkaidőben, havi bruttó 455 000 Ft-os fizetés;
  • Munka törvénykönyve szerinti, teljes munkaidős (heti 40 órás) foglalkoztatás;
  • Béren kívüli juttatás (Cafeteria) belső előírás szerint;
  • Céges mobiltelefon belső előírás szerint;
  • Szakmai fejlődési lehetőség.

 Munkavégzés helye: 

  • Budapest, Gvadányi utca 33-39.

Jelentkezés feltételei:

  • A pályázó szakmai életútját bemutató fényképes önéletrajz, havi bruttó bérigény megjelölésével;
  • A jelentkezésed a karrier@bfvk.hu e-mail címre várjuk;
  • Az alkalmazás feltétele nyilatkozattételi kötelezettség teljesítése;
  • Kérjük, hogy jelentkezésed elküldése előtt olvasd el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a BFVK Zrt. weboldalán;
  • A BFVK Zrt. karrieroldalának Adatkezelési tájékoztatója innen tölthető le. [link].

 

 

 

 


Gazdasági ügyintéző

Budapest Főváros Vagyonkezelő Központ Zártkörűen Működő Részvénytársaság

(BFVK Zrt./munkáltató)

 Gazdasági ügyintéző

munkatársat keres,

mely pozícióra pályakezdő és megváltozott munkaképességű pályázók jelentkezését is várja.

 Céginformáció:

Társaságunk több, mint 50 éves múltra tekint vissza és közel 180 főt foglalkoztat. A Fővárosi Önkormányzat, mint tulajdonosunk megbízásából közel 1200 db lakás és 200 db nem lakás célú ingatlan hatékony, szakszerű, maximális gazdasági eredményre törekvő hasznosítása, üzemeltetése cégünk két fő tevékenységi köre. Székhelyünk az I. kerület Attila úti, a Budai Vár szomszédságában, a műszaki-üzemeltetési ágazat a XIV. kerület Gvadányi utca 33-39. szám alatti telephelyen található. Munkatársaink egy transzparens, folyamatosan fejlődő, egészségtudatos, emberközpontú és családbarát munkahelyen dolgoznak, ahol törekszünk a munkatársak anyagi és szellemi megbecsülésére is. Fontosnak tartjuk a dolgozók folyamatos fejlődését, melyhez komoly szervezeti és egyéni fejlesztési programokat biztosítunk.

Jelentkezz hozzánk, ha szeretnél:

  • Önálló felelősségi körrel bíró feladatkört betölteni;
  • Egy jó hangulatú, összetartó, dinamikus csapatban dolgozni;
  • Folyamatosan fejlődni.

Főbb feladataid:

  • Vezető támogatása;
  • Aktív részvétel a vezetői adatszolgáltatások előkészítésében (jó excel és word ismeret);
  • Beérkező szállítói számlák iktatása, adminisztrációja;
  • Kimenő számlák készítése;
  • Banki utalásokkal kapcsolatos ügyintézés;
  • Fizetési felszólítások előkészítése;
  • Egyéb könyvelési és pénzügyi feladatban való részvétel;
  • Egyéb adminisztratív feladatban való részvétel.

Amit várunk Tőled:

  • Középfokú végzettség;
  • Jó kommunikációs készség, határozottság;
  • Megbízható, pontos, igényes munkavégzés;
  • Nyitott, rugalmas hozzáállás.

Előny:

  • Folyamatban lévő vagy befejezett gazdasági vagy pénzügyi végzettség;
  • 1-3 év hasonló területen szerzett szakmai tapasztalat;
  • FORRÁS DotNet, vagy más vállalatirányítási rendszer felhasználói szintű ismerete;
  • Nagyvállalati környezetben történő munkavégzésben szerzett jártasság.

Amit kínálunk Neked:

  • Közös megegyezés szerinti jövedelem;
  • Éves cafeteria juttatás;
  • Munka törvénykönyve szerinti, teljes munkaidős (heti nettó 40 órás) foglalkoztatás;
  • Céges mobiltelefon, korlátlan használattal;
  • Szakmai fejlődési lehetőség, tapasztalt munkatárs irányítása mellett;
  • Kulturált munkakörülmények;
  • Sportolási lehetőség, ha fitten tartanád magad;
  • Masszázs-és relaxfotel használata akár munkaidőben is, ha jól esne egy kis felfrissülés.

 A munkavégzés helye:

  • Budapest, 1013 Attila út 13/a

Jelentkezés feltételei:

  • A pályázó szakmai életútját bemutató fényképes önéletrajz, havi bruttó bérigény megjelölésével;
  • A jelentkezésed a karrier@bfvk.hu e-mail címre várjuk;
  • Magyar állampolgárság, cselekvőképesség, erkölcsi bizonyítvány;
  • Munkáltatói előírás szerinti nyilatkozattételi kötelezettség teljesítése;
  • Kérjük, hogy jelentkezésed elküldése előtt olvasd el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a BFVK Zrt. weboldalán;
  • A BFVK Zrt. karrieroldalának Adatkezelési tájékoztatója innen tölthető le. [link].

 

 


Pénzügyi és számviteli munkatárs

Budapest Főváros Vagyonkezelő Központ Zártkörűen Működő Részvénytársaság

(BFVK Zrt./munkáltató)

 Pénzügyi és számviteli

munkatársat keres,

mely pozícióra pályakezdő és megváltozott munkaképességű pályázók jelentkezését is várja.

Céginformáció:

Társaságunk több, mint 50 éves múltra tekint vissza és közel 180 főt foglalkoztat. A Fővárosi Önkormányzat, mint tulajdonosunk megbízásából közel 1200 db lakás és 200 db nem lakás célú ingatlan hatékony, szakszerű, maximális gazdasági eredményre törekvő hasznosítása, üzemeltetése cégünk két fő tevékenységi köre. Székhelyünk az I. kerület Attila úti, a Budai Vár szomszédságában, a műszaki-üzemeltetési ágazat a XIV. kerület Gvadányi utca 33-39. szám alatti telephelyen található. Munkatársaink egy transzparens, folyamatosan fejlődő, egészségtudatos, emberközpontú és családbarát munkahelyen dolgoznak, ahol törekszünk a munkatársak anyagi és szellemi megbecsülésére is. Fontosnak tartjuk a dolgozók folyamatos fejlődését, melyhez komoly szervezeti és egyéni fejlesztési programokat biztosítunk.

Jelentkezz hozzánk, ha szeretnél:

  • Önálló felelősségi körrel bíró feladatkört betölteni;
  • Egy jó hangulatú, összetartó, dinamikus csapatban dolgozni;
  • Folyamatosan fejlődni.

Főbb feladataid:

  • Teljeskörű könyvelési feladatok;
  • Beérkező szállítói számlák iktatása, könyvelése;
  • Kimenő számlák készítése, könyvelése;
  • Követelések nyomon követése, fizetési felszólítások készítése;
  • Havi beszámoló és vezetői jelentés összeállításában részvétel;
  • Adatszolgáltatások előkészítése.

Amit várunk Tőled:

  • Mérlegképes könyvelői végzettség vagy felsőfokú gazdasági végzettség;
  • Erős számviteli alapok;
  • MS Office (Excel, Word) magabiztos ismerete és alkalmazása;
  • 1-3 év gyakorlat pénzügyi/számviteli területen;
  • Kiemelkedő analitikus gondolkodás;
  • Jó kommunikációs készség, határozottság;
  • Megbízható, pontos, igényes munkavégzés;
  • Nyitott, rugalmas hozzáállás.

Előny:

  • FORRÁS DotNet, vagy más vállalatirányítási rendszer felhasználói szintű ismerete;
  • Nagyvállalati környezetben, könyvelőirodában szerzett munkatapasztalat.

Amit kínálunk Neked:

  • Közös megegyezés szerinti jövedelem;
  • Éves cafeteria juttatás;
  • Munka törvénykönyve szerinti, teljes munkaidős (heti nettó 40 órás) foglalkoztatás;
  • Céges mobiltelefon, korlátlan használattal;
  • Szakmai fejlődési lehetőség, tapasztalt munkatárs irányítása mellett;
  • Kulturált munkakörülmények;
  • Sportolási lehetőség, ha fitten tartanád magad;
  • Masszázs-és relaxfotel használata akár munkaidőben is, ha jól esne egy kis felfrissülés.

 A munkavégzés helye:

  • Budapest, 1013 Attila út 13/a

Jelentkezés feltételei:

  • A pályázó szakmai életútját bemutató fényképes önéletrajz, havi bruttó bérigény megjelölésével;
  • A jelentkezésed a karrier@bfvk.hu e-mail címre várjuk;
  • Magyar állampolgárság, cselekvőképesség, erkölcsi bizonyítvány;
  • Munkáltatói előírás szerinti nyilatkozattételi kötelezettség teljesítése;
  • Kérjük, hogy jelentkezésed elküldése előtt olvasd el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a BFVK Zrt. weboldalán;
  • A BFVK Zrt. karrieroldalának Adatkezelési tájékoztatója innen tölthető le. [link].

 

 

     

         

      

 

 


Vissza az előző oldalra