Álláshirdetések


Biztonságtechnikai szakember

Budapest Főváros Vagyonkezelő Központ Zártkörűen Működő Részvénytársaság

(BFVK Zrt./munkáltató)

Biztonságtechnikai szakember

jelentkezését várja.

Céginformáció:

  • Az I. kerület Attila úti, a Budai Vár szomszédságában található székhelyünk és a XIV. kerület Gvadányi utcai telephelyünk egyaránt könnyen megközelíthető gépjárművel és tömegközlekedéssel. Mindkét helyen biztosítunk parkolási lehetőséget munkavállalóink részére.
  • Cégünk 183 fős létszámát, fele-fele arányban fizikai és irodai feladatokban foglalkoztatjuk, 50 éve stabil, megbízható munkahelyet biztosítva.
  • Munkatársaink egy folyamatosan fejlődő transzparens, egészségtudatos, emberközpontú, családbarát munkahelyen dolgoznak, ahol a munkatársak anyagi és szellemi megbecsülésére törekszünk.

Jelentkezz hozzánk, ha szeretnél:

  • Önálló felelősségi körrel bíró feladatkört betölteni;
  • Egy jó hangulatú, összetartó, dinamikus csapatban dolgozni;
  • Folyamatosan fejlődni.

Főbb feladataid:

  • Az ingatlanok mechanikai és elektronikai védelmét szolgáló külső pályázatok műszaki tartalmának, költségbecslésének összeállítása;
  • A Társasági ingatlanok biztonsági felmérésének elkészítése, évenkénti felülvizsgálata;
  • A Társaság ingatlanainak helyszíni ellenőrzése;
  • Rendkívüli események bekövetkezése esetében az ingatlanok soron kívüli ellenőrzése, a szükséges helyszíni intézkedések megtétele;
  • Az ingatlanellenőrzések során a hiányosságok feltárása, az ingatlanok védelmére szolgáló vagyonvédelmi eszközök, módszerek és a vagyonvédelmet szolgáló előírások hatásosságának és hatékonyságának folyamatos ellenőrzése;
  • A vagyonőrök szolgálatellátásának ellenőrzése;
  • Élőerős őrzésvédelmi, mechanikai, elektronikai, szervezési, valamint szabályozási megoldások kidolgozása;
  • Az ingatlan ellenőrzések és azzal kapcsolatos javaslatok dokumentálása;
  • Kapcsolattartás a Társaság társigazgatóságainak munkatársaival a Társasággal jogviszonyban álló vagyonvédelmi vállalkozásokkal és a hatóságokkal.

 Pályázati feltételek:

  • Középfokú műszaki iskolai végzettség;
  • Legalább 2 év munkatapasztalat a feladatok ellátásához kapcsolódó területen;
  • Felhasználói szintű MS Office ismeretek (Outlook, Word, Excel).
  • B kategóriás vezetői engedély, megbízható vezetési gyakorlat.

 Amit várunk Tőled:

  • A feladatok ellátásához kapcsolódó előírások átfogó ismerete;
  • Jó kommunikációs készség;
  • Határozott fellépés;
  • Képesség az önálló munkavégzésre;
  • Problémamegoldó képesség.

Előny:

  • Tűz - és munkavédelmi szakképesítés;
  • Felsőfokú műszaki iskolai végzettség;
  • Rendészeti végzettség, tapasztalat;
  • Műszak területen szerzett tapasztalat.

 A pályázat részeként benyújtandó iratok:

  • A pályázó szakmai életútját bemutató fényképes önéletrajz;
  • A pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul.

 Amit kínálunk:

  • Munka törvénykönyve szerinti, teljes munkaidős (heti nettó 40 órás) foglalkoztatás;
  • Béren kívüli juttatás (Cafatereia);
  • Céges mobiltelefon KORLÁTLAN HASZNÁLATTAL, belső előírás szerint;
  • STABIL MEGBÍZHATÓ MUNKAHELY
  • Szakmai fejlődési lehetőség, KÉPZÉSEK tapasztalt munkatárs irányítása mellett;
  • Kulturált munkakörülmények;
  • BKV bérlet.

Munkavégzés helye: 

  • Budapest, XIV. Gvadányi utca 33-39.

Jelentkezés feltételei:

  • A pályázó szakmai életútját bemutató fényképes önéletrajz, havi bruttó bérigény megjelölésével;
  • A jelentkezésed a karrier@bfvk.hu e-mail címre várjuk;
  • Magyar állampolgárság, cselekvőképesség, erkölcsi bizonyítvány;
  • Munkáltatói előírás szerinti nyilatkozattételi kötelezettség teljesítése;
  • Kérjük, hogy jelentkezésed elküldése előtt olvasd el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a BFVK Zrt. weboldalán;
  • A BFVK Zrt. karrieroldalának Adatkezelési tájékoztatója innen tölthető le. [link].

Gazdasági ügyintéző

Budapest Főváros Vagyonkezelő Központ Zártkörűen Működő Részvénytársaság

(BFVK Zrt.)

 Gazdasági ügyintéző

munkatársat keres,

mely pozícióra pályakezdő és megváltozott munkaképességű pályázók jelentkezését is várja.

Céginformáció:

  • Az I. kerület Attila úti, a Budai Vár szomszédságában található székhelyünk és a zuglói telephelyünk egyaránt könnyen megközelíthető gépjárművel és tömegközlekedéssel. Mindkét helyen biztosítunk parkolási lehetőséget munkavállalóink részére.
  • Fő feladatunk a főváros ingatlanvagyonának hatékony, szakszerű, maximális gazdasági eredményre törekvő hasznosítása, értékesítése.
  • Munkatársaink egy folyamatosan fejlődő transzparens, egészségtudatos, emberközpontú, családbarát munkahelyen dolgoznak, ahol a munkatársak anyagi és szellemi megbecsülésére törekszünk.
  • Cégünk 183 fős létszámát, fele-fele arányban fizikai és irodai feladatokban foglalkoztatjuk, 50 éve stabil, megbízható munkahelyet biztosítva.

Jelentkezz hozzánk, ha szeretnél:

  • Önálló felelősségi körrel bíró feladatkört betölteni;
  • Egy jó hangulatú, összetartó, dinamikus csapatban dolgozni;
  • Folyamatosan fejlődni.

Főbb feladataid:

  • Vezető támogatása;
  • Aktív részvétel a vezetői adatszolgáltatások előkészítésében (jó excel és word ismeret);
  • Beérkező szállítói számlák iktatása, adminisztrációja;
  • Kimenő számlák készítése;
  • Banki utalásokkal kapcsolatos ügyintézés;
  • Fizetési felszólítások előkészítése;
  • Egyéb könyvelési és pénzügyi feladatban való részvétel;
  • Egyéb adminisztratív feladatban való részvétel.

Amit várunk Tőled:

  • Középfokú végzettség;
  • Jó kommunikációs készség, határozottság;
  • Megbízható, pontos, igényes munkavégzés;
  • Nyitott, rugalmas hozzáállás.

Előny:

  • Folyamatban lévő vagy befejezett gazdasági vagy pénzügyi végzettség;
  • 1-3 év hasonló területen szerzett szakmai tapasztalat;
  • FORRÁS DotNet, vagy más vállalatirányítási rendszer felhasználói szintű ismerete;
  • Nagyvállalati környezetben történő munkavégzésben szerzett jártasság.

Amit kínálunk Neked:

  • Közös megegyezés szerinti jövedelem;
  • Éves cafeteria juttatás;
  • Munka törvénykönyve szerinti, teljes munkaidős (heti nettó 40 órás) foglalkoztatás;
  • Céges mobiltelefon, korlátlan használattal;
  • Szakmai fejlődési lehetőség, tapasztalt munkatárs irányítása mellett;
  • Kulturált munkakörülmények;
  • Sportolási lehetőség, ha fitten tartanád magad;
  • Masszázs-és relaxfotel használata akár munkaidőben is, ha jól esne egy kis felfrissülés.

A munkavégzés helye:

  • Budapest, 1013 Attila út 13/a

Jelentkezés feltételei:

  • A pályázó szakmai életútját bemutató fényképes önéletrajz, havi bruttó bérigény megjelölésével;
  • A jelentkezésed a karrier@bfvk.hu e-mail címre várjuk;
  • Magyar állampolgárság, cselekvőképesség, erkölcsi bizonyítvány;
  • Munkáltatói előírás szerinti nyilatkozattételi kötelezettség teljesítése;
  • Kérjük, hogy jelentkezésed elküldése előtt olvasd el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a BFVK Zrt. weboldalán;
  • A BFVK Zrt. karrieroldalának Adatkezelési tájékoztatója innen tölthető le. [link].

Ingatlanvagyon értékelő munkatárs

Budapest Főváros Vagyonkezelő Központ Zártkörűen Működő Részvénytársaság

(BFVK Zrt./munkáltató)

Ingatlanvagyon értékelő

munkatársat keres

mely pozícióra megváltozott munkaképességű munkavállalók jelentkezését is

várja.

Céginformáció:

  • Az I. kerület Attila úti, a Budai Vár szomszédságában található székhelyünk és a zuglói telephelyünk egyaránt könnyen megközelíthető gépjárművel és tömegközlekedéssel. Mindkét helyen biztosítunk parkolási lehetőséget munkavállalóink részére.
  • Fő feladatunk a főváros ingatlanvagyonának hatékony, szakszerű, maximális gazdasági eredményre törekvő hasznosítása, kezelése
  • Munkatársaink egy folyamatosan fejlődő transzparens, egészségtudatos, emberközpontú, családbarát munkahelyen dolgoznak, ahol a munkatársak anyagi és szellemi megbecsülésére törekszünk.
  • Cégünk 183 fős létszámát, fele-fele arányban fizikai és irodai feladatokban foglalkoztatjuk, 50 éve stabil, megbízható munkahelyet biztosítva.

Miért érdemes nálunk dolgozni? 

  • Cafeteria juttatás;
  • Munkatársainknak jó minőségű munkaeszközöket biztosítunk, hogy mindenki a legtöbbet tudja kihozni magából;
  • A céges okostelefonodat magáncélra is használhatod;
  • Betanulási időszakban mentori segítséget biztosítunk;
  • Értékeljük és elismerjük, ha erőn felül is beleteszed magad az adott feladatba. Támogatunk abban, hogy sikeres legyél a munkádban;
  • Személyre szabott szakmai képzéseket szervezünk részedre, fejlődési lehetőséget biztosítunk;
  • Emberközpontú céges kultúrára számíthatsz, egy összetartó, dinamikus csapatban fogsz dolgozni;
  • Jó hangulatú céges rendezvényeken vehetsz részt.

Feladataid:

Ingatlanvagyon-értékelési szakvélemények készítése, ami jellemzően a forgalmi érték és bérleti díj meghatározására vonatkozik a Fővárosi Önkormányzat vagyoni körébe tartozó ingatlanoknál. Az értékbecslési feladat magában foglalja a helyszíni szemlét, az adatok gyűjtését és elemzését, valamint a szakvélemény elkészítését, dokumentálását és a kapcsolódó adminisztráció elvégzését is.

Amit várunk Tőled:

  • Legalább középfokú végzettség mellett ingatlan közvetítő- és értékelő szakképzettség;
  • Legalább 3 év ingatlan értékbecslőként szerzett szakmai tapasztalat;
  • Felhasználói szintű informatikai ismeretek (Microsoft Office, kiemelten Word és Excel);
  • Erkölcsi bizonyítvány;
  • Önálló munkavégzés, pontosság, terhelhetőség.

Előnyt jelent:

  • Felsőfokú szakirányú (műszaki, közgazdasági, jogi) végzettség;
  • Emelt szintű ingatlanvagyon értékelő szakképzettség;
  • B kategóriás vezetői engedély.

Amit kínálunk:

  • Közös megegyezés szerinti jövedelem;
  • Megegyezés szerinti napokon otthoni munkavégzési lehetőség, heti 1-2 nap;
  • Szakmai fejlődési lehetőség;
  • Eredmény- és teljesítményorientált munkakörnyezet;
  • Munka törvénykönyve szerinti, teljes munkaidős foglalkoztatás;

A munkavégzés helye:

  • Budapest, Attila út 13/A.

 A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • A szakmai életutat, iskolai végzettséget, egyéb képzettséget és képesítést bemutató fényképes önéletrajz bruttó bérigény megjelölésével;
  • Nyilatkozatodat arról, hogy a pályázati anyagban szereplő adataid pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárulsz;
  • Kérjük, hogy jelentkezésed elküldése előtt olvasd el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a BFVK Zrt. weboldalán.

 

 

 

  


Informatikus rendszergazda

Budapest Főváros Vagyonkezelő Központ Zártkörűen Működő Részvénytársaság

(BFVK Zrt./munkáltató)

Informatikus rendszergazda

munkatársat keres

Céginformáció:

  • Az I. kerület Attila úti, a Budai Vár szomszédságában található székhelyünk és a zuglói telephelyünk egyaránt könnyen megközelíthető gépjárművel és tömegközlekedéssel. Mindkét helyen biztosítunk parkolási lehetőséget munkavállalóink részére.
  • Fő feladatunk a főváros ingatlanvagyonának hatékony, szakszerű, maximális gazdasági eredményre törekvő hasznosítása, értékesítése.
  • Munkatársaink egy folyamatosan fejlődő transzparens, egészségtudatos, emberközpontú, családbarát munkahelyen dolgoznak, ahol a munkatársak anyagi és szellemi megbecsülésére törekszünk.
  • Cégünk 183 fős létszámát, fele-fele arányban fizikai és irodai feladatokban foglalkoztatjuk, 50 éve stabil, megbízható munkahelyet biztosítva.

 Jelentkezz, ha szeretnél:

  • Önállóan informatikai folyamatokat fejleszteni, megvalósítani;
  • Sokrétű, naprakész Microsoft technológiákat használni és felügyelni;
  • Egy jó hangulatú, összetartó, dinamikus csapatban dolgozni;
  • Folyamatosan fejlődni.

 Főbb feladatok:

  • JIRA rendszer üzemeltetése, meglévő folyamatok karbantartása;
  • JIRA rendszer tovább fejlesztése, új igények bevezetése;
  • Moodle rendszer üzemeltetése, továbbfejlesztése;
  • Power Apps fejlesztések üzemeltetése, meglévő folyamatok karbantartása, tovább fejlesztése;
  • Munkatársak munkájának napi szintű, informatikai támogatása;
  • Az elvégzett munkák szakszerű dokumentálása és követése JIRA-ban;
  • Szoftverek telepítése;
  • Egyes rendszerek bevezetéséhez kapcsolódó tananyagok kidolgozása, oktatások megtartása;
  • Új informatikai technológiák megjelenésének figyelemmel kísérése, illetve javaslattétel azok alkalmazására;
  • Szakmai tudásbázis fejlesztése és karbantartása.

 Elvárások:

  • Van JIRA rendszer üzemeltetői és fejlesztői tapasztalatod vagy szeretnéd azt megtanulni, megszerezni;
  • Használtál, üzemeltettél már Moodle rendszert esetleg szívesen megismerkednél vele;
  • Van már Microsoft doménes (Server 2019) környezetben szerzett tapasztalatod;
  • Van elképzelésed, hogy egy több telephelyes hálózatban mi, miért történik (DHCP, DNS, Site-to-Site VPN);
  • Nem okoz gondot szakmai anyagok, információk feldolgozása, megértése és ezek alkalmazása;
  • Jó problémamegoldó vagy és tudsz rendszerben gondolkozni;
  • Képes vagy az önálló és csapatban történő munkavégzésre;
  • Precízen végzed a munkád;

 Előnyök:

  • JIRA, Moodle, Power Apps rendszerek ismerete;
  • Fejlesztői tapasztalat.

 Amit cserébe mi kínálunk Neked:

  • Piacképes alapbér;
  • Béren kívüli juttatás (Cafeteria) + utazási hozzájárulás (BKK bérlet)
  • Céges mobiltelefon (korlátlan belföldi használat, 7 GB internet);
  • Modern IT infrastruktúra és munkaeszközök (1-2 éves munkaállomások és szerverek);
  • Folyamatos szakmai támogatás az általad választott, szakmai képzéseken való részvétel biztosításával.

 Pályázati feltételek: 

  • Középfokú iskolai végzettség és középfokú informatikai szakképesítés;
  • Magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet;
  • Erkölcsi feddhetetlenséget tanúsító erkölcsi bizonyítvány bemutatása;
  • Előzetes foglalkozás-egészségügyi a munkakörre szóló alkalmassági vizsgálat.

  Munkavégzés helye:

  • Budapest I. kerület, Attila út.
  • Budapest XIV. kerület, Gvadányi utca;

 Jelentkezés feltételei:

  • A pályázó szakmai életútját bemutató fényképes önéletrajz;
  • A pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul;
  • A jelentkezésed a karrier@bfvk.hu e-mail címre várjuk;
  • Kérjük, hogy jelentkezésed elküldése előtt olvasd el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a BFVK Zrt. weboldalán.

 

 


Üzemeltetési munkatárs

Budapest Főváros Vagyonkezelő Központ Zártkörűen Működő Részvénytársaság

(BFVK Zrt./munkáltató)

Üzemeltetési munkatársat

keres.

Céginformáció:

  • Az I. kerület Attila úti, a Budai Vár szomszédságában található székhelyünk és a XIV. kerület Gvadányi utcai telephelyünk egyaránt könnyen megközelíthető gépjárművel és tömegközlekedéssel. Mindkét helyen biztosítunk parkolási lehetőséget munkavállalóink részére.
  • Cégünk 183 fős létszámát, fele-fele arányban fizikai és irodai feladatokban foglalkoztatjuk, 50 éve stabil, megbízható munkahelyet biztosítva.
  • Munkatársaink egy folyamatosan fejlődő transzparens, egészségtudatos, emberközpontú, családbarát munkahelyen dolgoznak, ahol a munkatársak anyagi és szellemi megbecsülésére törekszünk.
  • Fő feladatunk a főváros ingatlanvagyonának hatékony, szakszerű, maximális gazdasági eredményre törekvő hasznosítása, értékesítése.

 Jelentkezz hozzánk, ha szeretnél:

  • Önálló felelősségi körrel bíró feladatkört betölteni;
  • Egy jó hangulatú, összetartó, dinamikus csapatban dolgozni;
  • Folyamatosan fejlődni.

Főbb feladatok:

  • Üres és bérbe adott ingatlanok műszaki üzemeltetési és karbantartási feladatainak koordinálása és ellenőrzése;
  • Lakásokhoz kapcsolódó nyilvántartások (közös képviselet, közös költség, bérlők, bérleti díjak) naprakész vezetése;
  • Lakásokkal kapcsolatos közüzemi szerződések és számlák figyelemmel kísérése, ingatlanüzemeltetés gazdaságos biztosítása;
  • Kapcsolattartás bérlőkkel;
  • Bérlői észrevételek kezelése, továbbítása;
  • Kapcsolattartás az alvállalkozókkal, a szerződött feladatok elvégzésének ellenőrzése, teljesítési igazolások kiadása;
  • Kapcsolattartás hatóságokkal, közműszolgáltatókkal, levelezések bonyolítása;
  • Karbantartási és javítási határidők figyelemmel kísérése;
  • Közmű mérők leolvasása, adatok továbbítása;
  • Meghibásodások kezelése.

  Amit várunk tőled:

  • Középfokú műszaki végzettség;
  • „B” kategóriás vezetői engedély;
  • Hasonló munkakörben szerzett 1 év szakmai tapasztalat;
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Microsoft Word, Excel);
  • Jó kommunikációs készség;
  • Önállóság, terhelhetőség;
  • Megbízhatóság;
  • Foglalkozás-egészségügyi alkalmasság.

Miért érdemes nálunk dolgozni?

  • Rugalmas munkaidő;
  • Munka törvénykönyve szerinti, teljes munkaidős (heti nettó 40 órás) foglalkoztatás;
  • Béren kívüli juttatás (Cafatereia);
  • Céges mobiltelefon belső előírás szerint;
  • Szakmai fejlődési lehetőség.

 Munkavégzés helye: 

  • Budapest, Gvadányi utca 33-39.

 Jelentkezés feltételei:

  • A pályázó szakmai életútját bemutató fényképes önéletrajz;
  • A pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul;
  • A jelentkezésed a karrier@bfvk.hu e-mail címre várjuk;
  • Kérjük, hogy jelentkezésed elküldése előtt olvasd el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a BFVK Zrt. weboldalán.

 

 

    

 

 

 

           

 

 

 


Vissza az előző oldalra