Álláshirdetések


HR munkatárs

Budapest Főváros Vagyonkezelő Központ Zártkörűen Működő Részvénytársaság

HR MUNKATÁRS

munkatársat keres

mely pozícióra megváltozott munkaképességű pályázók jelentkezését is várja. 

 

 FŐBB FELADATOK:

  • Személyügyi anyagok kezelése, karbantartása;
  • Munkaviszony létesítésével, módosításával, megszűnésével kapcsolatos feladatok vitele; 
  • Bér- és társadalombiztosítási számfejtési feladatok teljeskörű ellátása;
  • Bérszámfejtéshez kapcsolódó adatszolgáltatások, bevallások, jelentések, statisztikák készítése;
  • Cafeteria juttatásokkal összefüggő feladatok végzése;
  • Létszám-és bértervezés, kontrolling, monitoring;
  • GDPR megfelelés és kötelező közzététel biztosítása.

 PÁLYÁZATI FELTÉTELEK:

  • Bér és/vagy TB ügyintézői és/vagy munkaügyi szakképzettség;
  • Minimum 1 éves Bér-és TB számfejtési tapasztalat;
  • Naprakész TB, munkaügyi és adójogszabályok ismerete;
  • Önálló, lojális, segítőkész munkavégzés;
  • MS Office (Excel, Word, Outlook) ismeret;
  • Erkölcsi bizonyítvány bemutatása;
  • A pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul;
  • Magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet;
  • Foglalkozás-egészségügyi alkalmasság.

ELŐNYT JELENT:

  • Létszám-és bértervezési gyakorlat;
  • NEXONBÉR ismeret.           

AMIT KÍNÁLUNK:

  • Munka törvénykönyve szerinti, teljes munkaidős foglalkoztatás;
  • Heti 40 órás munkaidő;
  • Közös megegyezés szerinti jövedelem;
  • Cafeteria juttatás;
  • Szakmai fejlődési lehetőség;
  • Eredmény-és teljesítményorientált munkakörnyezet.

MUNKAVÉGZÉS HELYE:

  • Budapest/Magyarország

JELENTKEZÉSI FELTÉTEL és TÁJÉKOZTATÁS:

  • A fent jelölt a pályázat részeként benyújtandó iratokat és igazolásokat a karrier@bfvk.hu e-mail címre várjuk 2019. június 1 -ig.
  • A BFVK Zrt. a pályázó jelentkezése során megadott személyes adatait a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről szóló az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete (GDPR) és a kapcsolódó hazai jogszabályok, így elsősorban az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény rendelkezései alapján kezeli.
  • A pályázó személyes adatai kezelésének jogalapja a jelentkező hozzájárulása, amelyet a pályázat részeként megjelölt dokumentumok benyújtásával és kifejezett nyilatkozatával ad meg.
  • A BFVK Zrt. karrieroldalának Adatkezelési tájékoztatója innen tölthető le. [link]

Kontroller

Budapest Főváros Vagyonkezelő Központ Zártkörűen Működő Részvénytársaság

 

KONTROLLER

beosztotti munkakörbe munkatársat keres

amely pozícióra megváltozott munkaképességű pályázók és

pályakezdők jelentkezését is várjuk.

 

Főbb feladatok:

  • Havi vezetői jelentés összeállításában részvétel;
  • Üzleti terv elkészítésében való részvétel;
  • Terv és tény adatok elemzése;
  • Tulajdonosi- és felügyeleti adatszolgáltatások elkészítése;
  • Vezetői döntések előkészítése;
  • Könyvelési folyamatok támogatása.

Elvárások:

  • Felsőfokú gazdasági végzettség (minimum mérlegképes könyvelői);
  • Erős számviteli alapok;
  • MS Office (Excel, Word) magabiztos ismerete és alkalmazása;
  • Kiemelkedő analitikus gondolkodás;
  • Jó kommunikációs készség, határozottság;
  • Megbízható, igényes munkavégzés;
  • Erkölcsi bizonyítvány bemutatása;
  • A pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul;
  • Magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet;
  • Foglalkozás-egészségügyi alkalmasság.

Előnyt jelent:

  • FORRÁS DotNet vagy más vállalatirányítási rendszer felhasználói szintű ismerete;
  • Nagyvállalati környezetben történő munkavégzésben szerzett jártasság;
  • Kontrolling munkakörben szerzett tapasztalat.

Amit kínálunk:

  • Közös megegyezés szerinti jövedelem;
  • Cafeteria juttatás;
  • Szakmai fejlődési lehetőség;
  • Eredmény-és teljesítményorientált munkakörnyezet;
  • Munka törvénykönyve szerinti, teljes munkaidős foglalkoztatás.

Munkavégzés helye:

  • Budapest/Magyarország

 JELENTKEZÉSI FELTÉTEL és TÁJÉKOZTATÁS:

  • A fent jelölt a pályázat részeként benyújtandó iratokat és igazolásokat a mezes.margit@bfvk.hu e-mail címre várjuk 2019. június 21 -ig.
  • A BFVK Zrt. a pályázó jelentkezése során megadott személyes adatait a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről szóló az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete (GDPR) és a kapcsolódó hazai jogszabályok, így elsősorban az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény rendelkezései alapján kezeli.
  • A pályázó személyes adatai kezelésének jogalapja a jelentkező hozzájárulása, amelyet a pályázat részeként megjelölt dokumentumok benyújtásával és kifejezett nyilatkozatával ad meg.
  • A BFVK Zrt. karrieroldalának Adatkezelési tájékoztatója innen tölthető le. [link]

 

 


Senior Ingatlanvagyon-értékelő

Budapest Főváros Vagyonkezelő Központ Zártkörűen Működő

Részvénytársaság

(BFVK Zrt./munkáltató)

Senior Ingatlanvagyon-értékelő

munkatársat keres, 

mely pozícióra megváltozott munkaképességű pályázók jelentkezését is várja. 

 

Főbb feladatok:

  • Ingatlanvagyon értékelési szakvélemények szakmai/módszertani ellenőrzése az aktuális piaci viszonyok figyelembevétele mellett;
  • Az ellenőrzési feladat mellett ingatlanvagyon-értékelési szakvélemények készítése jellemzően a Fővárosi Önkormányzat vagyoni körébe tartozó ingatlanokról (nem lakóingatlanok). Az értékbecslési feladat magában foglalja a helyszíni szemlét, az adatok gyűjtését és részletes elemzését, valamint a szakvélemény dokumentálását és a kapcsolódó adminisztráció elvégzését is.

Pályázati feltételek: 

  • Felsőfokú szakirányú végzettség (műszaki, közgazdasági, jogi) és emelt szintű ingatlanvagyon értékelő végzettség;
  • Legalább 5 év ingatlanvagyon értékelőként szerzett szakmai tapasztalat;
  • Felhasználói szintű informatikai ismeretek (Microsoft Office, kiemelten Word és Excel);
  • Személygépkocsi vezetői engedély;
  • Önálló munkavégzés, pontosság, terhelhetőség;
  • Magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet;
  • Erkölcsi bizonyítvány bemutatása;
  • Előzetes foglalkozás-egészségügyi a munkakörre szóló alkalmassági vizsgálat;
  • Munkáltatói előírás szerinti nyilatkozattételi kötelezettség teljesítése.

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: 

  • A pályázó szakmai életútját bemutató fényképes önéletrajz;
  • Motivációs levél maximum egy A/4-es oldal terjedelemben, havi bruttó forint bérigény megjelölésével;
  • Iskolai végzettséget és egyéb végzettséget, képzettséget, képestést tanúsító okiratok, továbbá dokumentum másolata;
  • A pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul;
  • A pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati dokumentumok hitelességét a BFVK Zrt. ellenőrizhesse.

Amit kínálunk:

  • Közös megegyezés szerinti jövedelem;
  • Szakmai fejlődési lehetőség;
  • Eredmény-és teljesítményorientált munkakörnyezet;
  • Munka törvénykönyve szerinti, teljes munkaidős foglalkoztatás.

A munkavégzés helye:

  • Budapest

Jelentkezés feltétele és a pályázónak szóló tájékoztatás:

  • A fent jelölt a pályázat részeként benyújtandó iratokat és igazolásokat a fekeshazy.attila@bfvk.hu e-mail címre várjuk 2019. július 26-ig.
  • A BFVK Zrt. a pályázó jelentkezése során megadott személyes adatait a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről szóló az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete (GDPR) és a kapcsolódó hazai jogszabályok, így elsősorban az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény rendelkezései alapján kezeli.
  • A pályázó személyes adatai kezelésének jogalapja a jelentkező hozzájárulása, amelyet a pályázat részeként megjelölt dokumentumok benyújtásával és kifejezett nyilatkozatával ad meg.
  • A BFVK Zrt. karrieroldalának Adatkezelési tájékoztatója innen tölthető le. [link]

Ingatlanhasznosítási asszisztens

Budapest Főváros Vagyonkezelő Központ Zártkörűen Működő

Részvénytársaság

(BFVK Zrt./ munkáltató)

INGATLANHASZNOSÍTÁSI ASSZISZTENS

munkatársat keres,

mely pozícióra megváltozott munkaképességű pályázók jelentkezését is várja.

 Főbb feladatok:

A BFVK Zrt. közszolgáltatási szerződésében megfogalmazott ingatlanhasznosítási, ingó-és ingatlanértékesítési, valamint ingatlanértékbecslési folyamatokhoz kapcsolódó titkársági feladatok szakmailag magasszintű ellátása, ezen belül:

  • Az Ingatlanhasznosítási igazgató, valamint az Igazgatóságon dolgozó munkatársak munkájának közvetlen segítése, asszisztensi feladatok ellátása;
  • Szakmai megbeszéléseken való részvétel, jegyzőkönyv vezetés;
  • Szakmai jellegű prezentációk elkészítésében való közreműködés;
  • A Fővárosi Önkormányzattal való kapcsolattartás, az önkormányzatnak küldendő dokumentációk összeállítása;
  • A BFVK Zrt. közszolgáltatási szerződésében foglalt feladatokhoz kapcsolódó ügyintézés;
  • Az igazgatóság tevékenységének technikai és szervezési támogatása;
  • Kapcsolattartás, levelezés az együttműködő partnerekkel;
  • Ingatlanhirdetések kezelése.

Pályázati feltételek:

Kizárólag olyan jelentkezőket várunk, akik megfelelnek az alábbi elvárásoknak:

  • Felsőfokú iskolai végzettség;
  • Magasszintű szervezői képességek;
  • MS Office alkalmazásokban való jártasság (Excel, Word és PowerPoint magas szintű ismerete);
  • Szorgalmas, vidám, kedves személyiség;
  • Szakmai igényesség, motiváció, nagyfokú precizitás;
  • Proaktív szemléletmód;
  • Előzetes foglalkozás-egészségügyi a munkakörre szóló alkalmassági vizsgálat;
  • Erkölcsi bizonyítvány bemutatása;
  • Magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet;
  • Magas stressz tűrés, terhelhető, csapatjátékos személyiség;
  • Munkáltatói előírás szerinti nyilatkozattételi kötelezettség teljesítése.

A jelentkezésnél előnyt jelent:

  • Több éves menedzser asszisztensi, titkárságvezetői tapasztalat;
  • Közigazgatásban szerzett tapasztalat;
  • Alapfokú ingatlan piaci ismeretek.

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • A pályázó szakmai életútját bemutató fényképes önéletrajz;
  • Motivációs levél maximum egy A4-es oldal terjedelemben, havi bruttó forint bérigény megjelölésével;
  • a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul.

Amit kínálunk:

  • Versenyképes juttatások;
  • Szakmai fejlődési lehetőség;
  • Fiatalos, dinamikus csapat;
  • Kulturált munkakörülmények.

Munkavégzés helye: 

  • Budapest

 Jelentkezési feltétel és Tájékoztatás:

  • A fent jelölt a pályázat részeként benyújtandó iratokat és igazolásokat a foki.reka@bfvk.hu e-mail címre várjuk 2019. július 26-ig.
  • A BFVK Zrt. a pályázó jelentkezése során megadott személyes adatait a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről szóló az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete (GDPR) és a kapcsolódó hazai jogszabályok, így elsősorban az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény rendelkezései alapján kezeli.
  • A pályázó személyes adatai kezelésének jogalapja a jelentkező hozzájárulása, amelyet a pályázat részeként megjelölt dokumentumok benyújtásával és kifejezett nyilatkozatával ad meg.
  • A BFVK Zrt. karrieroldalának Adatkezelési tájékoztatója innen tölthető le. [link]

 

 

 



 

 

.


Vissza az előző oldalra