Álláshirdetések


Biztonsági munkatárs

Budapest Főváros Vagyonkezelő Központ Zártkörűen Működő Részvénytársaság

(BFVK Zrt./munkáltató)

 

 biztonsági munkatársat

keres

 

Céginformáció:

  • Cégünk 100%-os önkormányzati tulajdonban lévő zártkörűen működő részvénytársaság.
  • Fő feladatunk a főváros ingatlanvagyonának hatékony, szakszerű, maximális gazdasági eredményre törekvő hasznosítása, értékesítése.
  • Az I. kerület Attila úti, a Budai Vár szomszédságában található székhelyünk és a XIV. kerület Gvadányi utcai telephelyünk egyaránt könnyen megközelíthető gépjárművel és tömegközlekedéssel. Mindkét helyen biztosítunk parkolási lehetőséget munkavállalóink részére.
  • Cégünk 240 fős létszámát, fele-fele arányban fizikai és irodai feladatokban foglalkoztatjuk, 50 éve stabil, megbízható munkahelyet biztosítva.
  • Munkatársaink egy folyamatosan fejlődő transzparens, egészségtudatos, emberközpontú, családbarát munkahelyen dolgoznak, ahol a munkatársak anyagi és szellemi megbecsülésére törekszünk.

Jelentkezz hozzánk, ha szeretnél:

  • Önálló felelősségi körrel bíró feladatkört betölteni;
  • Egy jó hangulatú, összetartó, dinamikus csapatban dolgozni;
  • Folyamatosan fejlődni.

Főbb feladataid:

  • A vagyonvédelem Társasági szintű szervezése;
  • A Társasági ingatlanok biztonsági kockázatértékeléseinek elkészítése, évenkénti felülvizsgálata;
  • A Társaság ingatlanainak helyszíni ellenőrzése, ellenőrzési terv alapján;
  • Rendkívüli események bekövetkezése esetében az ingatlanok soron kívüli ellenőrzése, a szükséges helyszíni intézkedések megtétele;
  • Az ingatlanellenőrzések során a kockázati kitettséget növelő körülmények és problémák feltárása, az ingatlanok védelmére szolgáló vagyonvédelmi eszközök, módszerek és a vagyonvédelmet szolgáló előírások hatásosságának és hatékonyságának folyamatos ellenőrzése;
  • A vagyonőrök szolgálatellátásának ellenőrzése.
  • Műszaki, technikai, szervezési és szabályozási megoldásokat tartalmazó részletes javaslatok kidolgozása;
  • Az ellenőrzések és javaslatok megfelelő dokumentálása;
  • Vagyonvédelmi beruházások esetén, a pályáztatásokhoz szükséges műszaki tartalom, költségbecslés elkészítése és az egyéb követelmények meghatározása;
  • Kapcsolattartás a Társaság társigazgatóságainak munkatársaival a Társasággal jogviszonyban álló vagyonvédelmi vállalkozásokkal és a hatóságokkal.

Pályázati feltételek:

  • Középfokú műszaki vagy rendészeti iskolai végzettség és legalább öt év szakmai gyakorlat a feladatok ellátásához kapcsolódó területeken;
  • Erkölcsi bizonyítvány bemutatása;
  • Foglakozás-egészségügyi alkalmasság;
  • B kategóriás vezetői engedély, megbízható vezetési gyakorlat;
  • Felhasználói szintű MS Office ismeretek (Outlook, Word, Excel).

 Amit várunk Tőled:

 A feladatok ellátásához kapcsolódó jogszabályok és előírások átfogó ismerete;

  • Jó kommunikációs készség, határozott fellépés, képesség az önálló munkavégzésre; szükség esetén a többi munkavállaló irányítására, problémamegoldó képesség.

 Előny:

  • Felsőfokú szakirányú műszaki végzettség;
  • Tűz - és munkavédelmi szakképesítés.

 A pályázat részeként benyújtandó iratok:

  • A pályázó szakmai életútját bemutató fényképes önéletrajz;
  • Motivációs levél havi bruttó bérigény megjelölésével;
  • A pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul.

 Amit kínálunk:

  • Közös megegyezés szerinti jövedelem;
  • Munka törvénykönyve szerinti, teljes munkaidős (heti nettó 40 órás) foglalkoztatás;
  • Belső előírás szerinti béren kívüli juttatás (Cafeteria);
  • Céges mobiltelefon, belső előírás szerint;
  • Szakmai fejlődési lehetőség, tapasztalt munkatárs irányítása mellett;
  • Kulturált munkakörülmények;
  • BKV bérlet.

Munkavégzés helye: 

  • Budapest, XIV. Gvadányi utca 33-39.

Jelentkezés feltételei:

  • A pályázó szakmai életútját bemutató fényképes önéletrajz, havi bruttó bérigény megjelölésével;
  • A jelentkezésed a karrier@bfvk.hu e-mail címre várjuk;
  • Magyar állampolgárság, cselekvőképesség, erkölcsi bizonyítvány;
  • Munkáltatói előírás szerinti nyilatkozattételi kötelezettség teljesítése;
  • Kérjük, hogy jelentkezésed elküldése előtt olvasd el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a BFVK Zrt. weboldalán;
  • A BFVK Zrt. karrieroldalának Adatkezelési tájékoztatója innen tölthető le. [link].

 


Toborzó munkatárs

Budapest Főváros Vagyonkezelő Központ Zártkörűen Működő Részvénytársaság
(BFVK Zrt./munkáltató)


Toborzó munkatársat keres
határozott időre,
mely pozícióra megváltozott munkaképességű pályázók jelentkezését is várjuk.

 

Céginformáció:

  • Az I. kerület Attila úti, a Budai Vár szomszédságában található székhelyünk és a zuglói telephelyünk egyaránt könnyen megközelíthető gépjárművel és tömegközlekedéssel. Mindkét helyen biztosítunk parkolási lehetőséget munkavállalóink részére.
  • Fő feladatunk a főváros ingatlanvagyonának hatékony, szakszerű, maximális gazdasági eredményre törekvő hasznosítása, értékesítése.
  • Munkatársaink egy folyamatosan fejlődő transzparens, egészségtudatos, emberközpontú, családbarát munkahelyen dolgoznak, ahol a munkatársak anyagi és szellemi megbecsülésére törekszünk.
  • Cégünk 240 fős létszámát, fele-fele arányban fizikai és irodai feladatokban foglalkoztatjuk, 50 éve stabil, megbízható munkahelyet biztosítva.

 

Miért érdemes nálunk dolgozni?

  • Éves bruttó cafeteria juttatással egészítjük ki a havi illetményt;
  • Munkatársainknak jó minőségű munkaeszközöket biztosítunk, hogy mindenki a legtöbbet tudja kihozni magából;
  • A céges okostelefonodat magáncélra is használhatod;
  • Betanulási időszakban mentori segítséggel támogatjuk az új belépőket;
  • Értékeljük és elismerjük az erőfeszítéseidet, támogatunk abban, hogy sikeres legyél a munkádban;
  • Személyre szabott szakmai képzéseket szervezünk részedre, fejlődési lehetőséget biztosítunk;
  • Emberközpontú céges kultúrára számíthatsz, egy összetartó, dinamikus csapatban fogsz dolgozni;
  • Jó hangulatú céges rendezvényeken vehetsz részt.

 Főbb feladataid:

  • Társigazgatóságoktól érkező létszámigények folyamatos nyomon követése és teljesítése;
  • Hirdetési szövegek szerkesztése, hirdetések feladása több fórumon is;
  • Önéletrajzok lementése, kezelése;
  • Beérkező pályázatok előszűrése;
  • Kapcsolatfelvétel a jelentkezőkkel;
  • Toborzás visszamérése és kimutatások készítése;
  • Hatékony együttműködés a közvetlen kollégákkal és társterületekkel;
  • Interjúk lebonyolítása, összefoglalók készítése;
  • Jelentkezők kiértesítése;
  • A kiválasztásra került jelentkezőkkel kapcsolattartás, és a beléptetési folyamatban való intenzív részvétel;
  • Új belépők beillesztési folyamatának irányítása, kötelező képzéseken való részvétel biztosítása.

 Amit várunk Tőled:

  • Felsőfokú szakirányú végzettség;
  • Magabiztos számítástechnikai ismeret (MS Office);
  • Emberközpontúság;
  • Prezentációkészítésben való jártasság;
  • Kreativitás a hatékony toborzás megvalósításához, örömmel fogadjuk az új ötleteket;
  • Önálló, precíz munkavégzés, logikus gondolkodás, terhelhetőség;
  • Határidők pontos betartása;
  • Kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség;
  • Felelősségteljes hozzáállás, együttműködési készség;
  • Munkáltatói előírás szerinti nyilatkozattételi kötelezettség teljesítése;
  • Magyar állampolgárság, cselekvőképesség, erkölcsi bizonyítvány.

 Szuper, ha ez is van, de nem kötelező:

  • Nexon program felhasználói ismerete;
  • Fizikai munkaerő toborzásban szerzett tapasztalat.

 Amit kínálunk:

  • Teljes munkaidős;
  • Éves bruttó 280 000 Ft cafeteria juttatás;
  • Munka törvénykönyve szerinti, teljes munkaidős (heti 40 órás) foglalkoztatás;
  • Otthoni munkavégzés lehetősége;
  • Felújított, klimatizált iroda;
  • Fitneszeszközök használata;
  • Céges mobiltelefon használat;
  • Szakmai fejlődési lehetőség;
  • Zárt, őrzött parkolóhely biztosítása.

 Munkavégzés helye: 

  • Budapest, Attila út 13/a.

Jelentkezés feltételei:

  • Legalább 1 év szakmai (toborzási területen) tapasztalat;
  • A pályázó szakmai életútját bemutató fényképes önéletrajz;
  • A jelentkezésed a karrier@bfvk.hu e-mail címre várjuk
  • Kérjük, hogy jelentkezésed elküldése előtt olvasd el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a BFVK Zrt. weboldalán
  • A BFVK Zrt. karrieroldalának Adatkezelési tájékoztatója innen tölthető le. [link].

Ingatlanvagyon értékelő munkatárs

 

Budapest Főváros Vagyonkezelő Központ Zártkörűen Működő Részvénytársaság

(BFVK Zrt./munkáltató)

Ingatlanvagyon értékelő

munkatársat keres

mely pozícióra megváltozott munkaképességű munkavállalók jelentkezését is

várja.

Céginformáció:

  • Az I. kerület Attila úti, a Budai Vár szomszédságában található székhelyünk és a zuglói telephelyünk egyaránt könnyen megközelíthető gépjárművel és tömegközlekedéssel. Mindkét helyen biztosítunk parkolási lehetőséget munkavállalóink részére.
  • Fő feladatunk a főváros ingatlanvagyonának hatékony, szakszerű, maximális gazdasági eredményre törekvő hasznosítása, értékesítése.
  • Munkatársaink egy folyamatosan fejlődő transzparens, egészségtudatos, emberközpontú, családbarát munkahelyen dolgoznak, ahol a munkatársak anyagi és szellemi megbecsülésére törekszünk.
  • Cégünk 240 fős létszámát, fele-fele arányban fizikai és irodai feladatokban foglalkoztatjuk, 50 éve stabil, megbízható munkahelyet biztosítva.

  

Miért érdemes nálunk dolgozni?

  • Éves bruttó cafeteria juttatás;
  • Munkatársainknak jó minőségű munkaeszközöket biztosítunk, hogy mindenki a legtöbbet tudja kihozni magából;
  • A céges okostelefonodat magáncélra is használhatod;
  • Betanulási időszakban mentori segítséget biztosítunk;
  • Értékeljük és elismerjük, ha erőn felül is beleteszed magad az adott feladatba. Támogatunk abban, hogy sikeres legyél a munkádban;
  • Személyre szabott szakmai képzéseket szervezünk részedre, fejlődési lehetőséget biztosítunk;
  • Emberközpontú céges kultúrára számíthatsz, egy összetartó, dinamikus csapatban fogsz dolgozni;
  • Jó hangulatú céges rendezvényeken vehetsz részt.

 Feladataid:

Ingatlanvagyon-értékelési szakvélemények készítése, ami jellemzően a forgalmi érték és bérleti díj meghatározására vonatkozik a Fővárosi Önkormányzat vagyoni körébe tartozó ingatlanoknál. Az értékbecslési feladat magában foglalja a helyszíni szemlét, az adatok gyűjtését és elemzését, valamint a szakvélemény elkészítését, dokumentálását és a kapcsolódó adminisztráció elvégzését is.

Amit várunk Tőled:

  • Legalább középfokú végzettség és ingatlan közvetítő- és értékelő szakképzettség;
  • Legalább 3 év ingatlan értékbecslőként szerzett szakmai tapasztalat;
  • Felhasználói szintű informatikai ismeretek (Microsoft Office, kiemelten Word és Excel);
  • Erkölcsi bizonyítvány;
  • Önálló munkavégzés, pontosság, terhelhetőség.

Előnyt jelent:

  • Felsőfokú szakirányú (műszaki, közgazdasági, jogi) végzettség;
  • Emelt szintű ingatlanvagyon értékelő szakképzettség;
  • B kategóriás vezetői engedély.

Amit kínálunk:

  • Közös megegyezés szerinti jövedelem;
  • Megegyezés szerinti napokon otthoni munkavégzési lehetőség, heti 1-2 nap;
  • Szakmai fejlődési lehetőség;
  • Eredmény-és teljesítményorientált munkakörnyezet;
  • Munka törvénykönyve szerinti, teljes munkaidős foglalkoztatás;
  • Betanítási időszakban mentori segítség.

A munkavégzés helye:

  • Budapest, Attila út 13/A.

 A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • A pályázó szakmai életútját iskolai végzettségét és egyéb képzettségét, képesítését bemutató fényképes önéletrajz;
  • A pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul;
  • Kérjük, hogy jelentkezésed elküldése előtt olvasd el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a BFVK Zrt. weboldalán.

  


Anyagnyilvántartó-raktáros

Budapest Főváros Vagyonkezelő Központ Zártkörűen Működő Részvénytársaság

(BFVK Zrt./munkáltató)

 

Anyagnyilvántartó-raktáros

munkatársat keres,

 

 Céginformáció:

  • Az I. kerület Attila úti, a Budai Vár szomszédságában található székhelyünk és a zuglói telephelyünk egyaránt könnyen megközelíthető gépjárművel és tömegközlekedéssel. Mindkét helyen biztosítunk parkolási lehetőséget munkavállalóink részére.
  • Fő feladatunk a főváros ingatlanvagyonának hatékony, szakszerű, maximális gazdasági eredményre törekvő hasznosítása, értékesítése.
  • Munkatársaink egy folyamatosan fejlődő transzparens, egészségtudatos, emberközpontú, családbarát munkahelyen dolgoznak, ahol a munkatársak anyagi és szellemi megbecsülésére törekszünk.
  • Cégünk 240 fős létszámát, fele-fele arányban fizikai és irodai feladatokban foglalkoztatjuk, 50 éve stabil, megbízható munkahelyet biztosítva.

Miért érdemes nálunk dolgozni?

  • Éves bruttó cafeteria juttatás;
  • Munkatársainknak jó minőségű munkaeszközöket biztosítunk, hogy mindenki a legtöbbet tudja kihozni magából;
  • A céges okostelefonodat magáncélra is használhatod;
  • Betanulási időszakban mentori segítséget biztosítunk;
  • Értékeljük és elismerjük, ha erőn felül is beleteszed magad az adott feladatba;
  • Támogatunk abban, hogy sikeres legyél a munkádban;
  • Személyre szabott szakmai képzéseket szervezünk részedre, fejlődési lehetőséget biztosítunk;
  • Emberközpontú céges kultúrára számíthatsz, egy összetartó, dinamikus csapatban fogsz dolgozni;
  • Jó hangulatú céges rendezvényeken vehetsz részt.

 Főbb feladatok:

  • A raktárakkal kapcsolatos napi szintű anyagmozgások rögzítése, adatok lekérdezése, statisztikák elkészítése;
  • A központi raktár anyagainak kezelése raktári felelősséggel, ki-és bevételezések dokumentálása, a raktár tisztántartása;
  • A beérkezett anyagvásárlási számlákról nyilvántartás készítése és naprakészen tartása;
  • A karbantartási, fenntartási, üzemeltetési feladatok ellátása során szükséges anyag- és eszközbeszerzések ügyintézése és azok tervezése, ütemezése.

  Előnyt jelent:

  • Raktáros végzettség;
  • Forrás program ismeret.

Amit várunk Tőled:

  • Középfokú iskolai végzettség, (érettségi);
  • Cselekvőképesség, erkölcsi feddhetetlenséget tanúsító erkölcsi bizonyítvány bemutatása;
  • Felhasználói szintű MS Office alapismeretek (Outlook, Word, Excel.);
  • A feladatok ellátásához kapcsolódó jogszabályok és előírások átfogó ismerete;
  • Jó kommunikációs készség, határozott fellépés, képesség az önálló munkavégzésre, szükség esetén a többi munkavállaló irányítására, problémamegoldó képesség.

A munkavégzés helye:

  • 1144 Budapest, Gvadányi utca 33-39.

 A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • A pályázó szakmai életútját iskolai végzettségét és egyéb képzettségét, képesítését bemutató fényképes önéletrajz, bruttó bérigény megjelölésével;
  • A pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul;
  • Kérjük, hogy jelentkezésed elküldése előtt olvasd el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a BFVK Zrt. weboldalán.

 


Gondnok munkatárs

Budapest Főváros Vagyonkezelő Központ Zártkörűen Működő Részvénytársaság

(BFVK Zrt./munkáltató)

 GONDNOK

munkatársat keres

Céginformáció:

  • Cégünk 100%-os önkormányzati tulajdonban lévő zártkörűen működő részvénytársaság.
  • Fő feladatunk a főváros ingatlanvagyonának hatékony, szakszerű, maximális gazdasági eredményre törekvő hasznosítása, értékesítése.
  • Az I. kerület Attila úti, a Budai Vár szomszédságában található székhelyünk és a XIV. kerület Gvadányi utcai telephelyünk egyaránt könnyen megközelíthető gépjárművel és tömegközlekedéssel. Mindkét helyen biztosítunk parkolási lehetőséget munkavállalóink részére.
  • Cégünk 240 fős létszámát, fele-fele arányban fizikai és irodai feladatokban foglalkoztatjuk, 50 éve stabil, megbízható munkahelyet biztosítva.
  • Munkatársaink egy folyamatosan fejlődő transzparens, egészségtudatos, emberközpontú, családbarát munkahelyen dolgoznak, ahol a munkatársak anyagi és szellemi megbecsülésére törekszünk.
  • Kérjük, hogy jelentkezésed elküldése előtt olvasd el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a BFVK Zrt. weboldalán.

Miért válassz minket?

  • Egy jó hangulatú, összetartó, dinamikus csapatban fogsz dolgozni;
  • Lehetőséged lesz folyamatosan fejlődni;
  • Belső és külső képzéseken vehetsz részt;
  • Parkolási lehetőséget biztosítunk számodra;
  • Megismerhetsz a Főváros tulajdonában lévő számtalan érdekes ingatlant;
  • A céges okostelefonodat magáncélra is használhatod;
  • Munkaruhát biztosítunk számodra;
  • A munkavégzés során az ingatlanok közötti közlekedést megszervezzük, biztosítjuk;
  • Jó hangulatú céges rendezvényeken vehetsz részt.

Főbb feladataid lesznek:

  • Kapcsolattartás a bérlőkkel, ingatlan üzemeltetővel;
  • Bérlemények átadása- átvétele;
  • Hibabejelentések fogadása és továbbítása műszak felé;
  • Ingatlanon üzemelő berendezések működőképességének ellenőrzése;
  • Épület és kert takarítás, fűnyírás, kert gondozás;
  • Helyszíni munkavégzéseknél kapcsolattartás vállalkozókkal, vezetőkkel;
  • Elvégzett munkálatok ellenőrzése a megadott, vagy ismert paraméterek alapján;
  • Karbantartási és javítási határidők figyelemmel kísérése;
  • Szolgálati lakás lehetőség próbaidő letelte után;
  • Ház, kert és a környezet folyamatos figyelemmel kísérése, gondozása;
  • Hibák felismerésére, súlyozása, következmények megbecsülése, intézkedés, hibabejelentés.

 Pályázati feltételek:

  • Legalább 8 általános iskolai végzettség;
  • Jó kommunikációs készség;
  • Önállóság, terhelhetőség, megbízhatóság;
  • Büntetlen előélet;

Előny:

  • Gondnoki tapasztalat
  • Középfokú végzettség
  • Jogosítvány

A pályázat részeként benyújtandó iratok:

  • A pályázó szakmai életútját bemutató fényképes önéletrajz, havi nettó bérigény megjelölésével;
  • A pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul.

 Amit kínálunk:

  • Munka törvénykönyve szerinti, teljes munkaidős (heti nettó 40 órás) foglalkoztatás;
  • Béren kívüli juttatás (Cafeteria);
  • Céges mobiltelefon;
  • Szakmai fejlődési lehetőség;
  • Munkaruha;
  • Szolgálati lakás lehetőség próbaidő letelte után.

 Munkavégzés helye: 

  • Budapest/Magyarország

Jelentkezés az állásra:

  • A fent jelölt a pályázat részeként benyújtandó iratokat és igazolásokat a karrier@bfvk.hu e-mail címre várjuk.

 


Víz- és fűtésszerelő

Budapest Főváros Vagyonkezelő Központ Zártkörűen Működő Részvénytársaság

(BFVK Zrt./munkáltató)

 Víz- és fűtésszerelő

 munkatársat keres.

 

 

Céginformáció:

  • Az I. kerület Attila úti, a Budai Vár szomszédságában található székhelyünk és a zuglói telephelyünk egyaránt könnyen megközelíthető gépjárművel és tömegközlekedéssel. Mindkét helyen biztosítunk parkolási lehetőséget munkavállalóink részére.
  • Fő feladatunk a főváros ingatlanvagyonának hatékony, szakszerű, maximális gazdasági eredményre törekvő üzemeltetése, hasznosítása, értékesítése.
  • Munkatársaink egy folyamatosan fejlődő transzparens, egészségtudatos, emberközpontú, családbarát munkahelyen dolgoznak, ahol a munkatársak anyagi és szellemi megbecsülésére törekszünk.
  • Kérjük, hogy jelentkezésed elküldése előtt olvasd el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a BFVK Zrt. weboldalán.
  • Cégünk 240 fős létszámát, fele-fele arányban fizikai és irodai feladatokban foglalkoztatjuk, 50 éve stabil, megbízható munkahelyet biztosítva.

 Miért válassz minket?

  • Egy jó hangulatú, összetartó, dinamikus csapatban fogsz dolgozni;
  • Lehetőséged lesz folyamatosan fejlődni;
  • Belső és külső képzéseken vehetsz részt;
  • Parkolási lehetőséget biztosítunk számodra;
  • Megismerhetsz a Főváros tulajdonában lévő számtalan érdekes ingatlant;
  • A céges okostelefonodat magáncélra is használhatod;
  • Munkaruhát és szerszámot biztosítunk számodra;
  • A munkavégzés során az ingatlanok közötti közlekedést céges autóval biztosítjuk;
  • Jó hangulatú céges rendezvényeken vehetsz részt.

 Jelentkezz hozzánk, ha szeretnél:

  • Önálló felelősségi körrel bíró feladatkört betölteni;
  • Egy jó hangulatú, összetartó, dinamikus csapatban dolgozni;
  • Folyamatosan fejlődni.

 Főbb feladataid:

  • Ingatlanokon végzett vízhálózati és csatornaszerelési munka végzése (kiépítés, karbantartás, javítás);
  • Fűtési rendszerek beüzemelése, karbantartása, javítása;
  • Fő –és almérők leolvasása, adatok továbbítása;
  • Ütemterv szerinti karbantartások, megelőző javítások elvégzése, dokumentálása;
  • Duguláselhárítás.

Amit várunk Tőled:

  • Víz és/vagy fűtés szerelő szakmunkás szakképzettség;
  • Hasonló munkakörben szerzett minimum 3 év szakmai tapasztalat;
  • Önállóság, terhelhetőség, megbízhatóság;
  • B kategóriás jogosítvány, céges gépjármű vezetése;
  • Magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet;
  • Előzetes foglalkozás-egészségügyi a munkakörre szóló alkalmassági vizsgálat;

Miért érdemes nálunk dolgozni? 

  • Munka törvénykönyve szerinti, teljes munkaidős foglalkoztatást kínálunk, közös megegyezés szerinti havi bruttó fizetéssel;
  • Éves bruttó cafeteria juttatást nyújtunk;
  • Jó minőségű munkaeszközöket biztosítunk, hogy mindenki a legtöbbet tudja kihozni magából;
  • Betanulási időszakban segítséget biztosítunk;
  • Értékeljük és elismerjük, ha erőn felül is beleteszed magad az adott feladatba.
  • Támogatunk abban, hogy sikeres legyél a munkádban.
  • Ha az elvárásokból valamit nem teljesen tudsz, akkor betanítunk rá, de kérlek, hogy legyen már rálátásod, minimális tudásod mindezekről;
  • Emberközpontú céges kultúrára számíthatsz.

Munkavégzés helye: 

  • Budapest, Gvadányi utca 33-39.telepheelyről indulva Budapest különböző ingatlanjai

 A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: 

  • A pályázó szakmai életútját iskolai végzettségét és egyéb képzettségét, képesítését bemutató fényképes önéletrajz;
  • A pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul.

Vissza az előző oldalra