Álláshirdetések
Toborzó munkatárs
Budapest Főváros Vagyonkezelő Központ Zártkörűen Működő Részvénytársaság
(BFVK Zrt./munkáltató)
Toborzó munkatársat keres
határozott időre,
mely pozícióra megváltozott munkaképességű pályázók jelentkezését is várjuk.
Céginformáció:
- Az I. kerület Attila úti, a Budai Vár szomszédságában található székhelyünk és a zuglói telephelyünk egyaránt könnyen megközelíthető gépjárművel és tömegközlekedéssel. Mindkét helyen biztosítunk parkolási lehetőséget munkavállalóink részére.
- Fő feladatunk a főváros ingatlanvagyonának hatékony, szakszerű, maximális gazdasági eredményre törekvő hasznosítása, értékesítése.
- Munkatársaink egy folyamatosan fejlődő transzparens, egészségtudatos, emberközpontú, családbarát munkahelyen dolgoznak, ahol a munkatársak anyagi és szellemi megbecsülésére törekszünk.
- Cégünk 240 fős létszámát, fele-fele arányban fizikai és irodai feladatokban foglalkoztatjuk, 50 éve stabil, megbízható munkahelyet biztosítva.
Miért érdemes nálunk dolgozni?
- Éves bruttó cafeteria juttatással egészítjük ki a havi illetményt;
- Munkatársainknak jó minőségű munkaeszközöket biztosítunk, hogy mindenki a legtöbbet tudja kihozni magából;
- A céges okostelefonodat magáncélra is használhatod;
- Betanulási időszakban mentori segítséggel támogatjuk az új belépőket;
- Értékeljük és elismerjük az erőfeszítéseidet, támogatunk abban, hogy sikeres legyél a munkádban;
- Személyre szabott szakmai képzéseket szervezünk részedre, fejlődési lehetőséget biztosítunk;
- Emberközpontú céges kultúrára számíthatsz, egy összetartó, dinamikus csapatban fogsz dolgozni;
- Jó hangulatú céges rendezvényeken vehetsz részt.
Főbb feladataid:
- Társigazgatóságoktól érkező létszámigények folyamatos nyomon követése és teljesítése;
- Hirdetési szövegek szerkesztése, hirdetések feladása több fórumon is;
- Önéletrajzok lementése, kezelése;
- Beérkező pályázatok előszűrése;
- Kapcsolatfelvétel a jelentkezőkkel;
- Toborzás visszamérése és kimutatások készítése;
- Hatékony együttműködés a közvetlen kollégákkal és társterületekkel;
- Interjúk lebonyolítása, összefoglalók készítése;
- Jelentkezők kiértesítése;
- A kiválasztásra került jelentkezőkkel kapcsolattartás, és a beléptetési folyamatban való intenzív részvétel;
- Új belépők beillesztési folyamatának irányítása, kötelező képzéseken való részvétel biztosítása.
Amit várunk Tőled:
- Felsőfokú szakirányú végzettség;
- Magabiztos számítástechnikai ismeret (MS Office);
- Emberközpontúság;
- Prezentációkészítésben való jártasság;
- Kreativitás a hatékony toborzás megvalósításához, örömmel fogadjuk az új ötleteket;
- Önálló, precíz munkavégzés, logikus gondolkodás, terhelhetőség;
- Határidők pontos betartása;
- Kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség;
- Felelősségteljes hozzáállás, együttműködési készség;
- Munkáltatói előírás szerinti nyilatkozattételi kötelezettség teljesítése;
- Magyar állampolgárság, cselekvőképesség, erkölcsi bizonyítvány.
Szuper, ha ez is van, de nem kötelező:
- Nexon program felhasználói ismerete;
- Fizikai munkaerő toborzásban szerzett tapasztalat.
Amit kínálunk:
- Teljes munkaidős;
- Éves bruttó 280 000 Ft cafeteria juttatás;
- Munka törvénykönyve szerinti, teljes munkaidős (heti 40 órás) foglalkoztatás;
- Otthoni munkavégzés lehetősége;
- Felújított, klimatizált iroda;
- Fitneszeszközök használata;
- Céges mobiltelefon használat;
- Szakmai fejlődési lehetőség;
- Zárt, őrzött parkolóhely biztosítása.
Munkavégzés helye:
- Budapest, Attila út 13/a.
Jelentkezés feltételei:
- Legalább 1 év szakmai (toborzási területen) tapasztalat;
- A pályázó szakmai életútját bemutató fényképes önéletrajz;
- A jelentkezésed a karrier@bfvk.hu e-mail címre várjuk
- Kérjük, hogy jelentkezésed elküldése előtt olvasd el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a BFVK Zrt. weboldalán
- A BFVK Zrt. karrieroldalának Adatkezelési tájékoztatója innen tölthető le. [link].
Beszerzési munkatárs
Budapest Főváros Vagyonkezelő Központ Zártkörűen Működő Részvénytársaság
(BFVK Zrt./munkáltató)
Beszerzési
munkatársat keres.
Céginformáció:
- Cégünk 100%-os önkormányzati tulajdonban lévő zártkörűen működő részvénytársaság.
- Fő feladatunk a főváros ingatlanvagyonának hatékony, szakszerű, maximális gazdasági eredményre törekvő hasznosítása, értékesítése.
- Az I. kerület Attila úti, a Budai Vár szomszédságában található székhelyünk és a XIV. kerület Gvadányi utcai telephelyünk egyaránt könnyen megközelíthető gépjárművel és tömegközlekedéssel. Mindkét helyen biztosítunk parkolási lehetőséget munkavállalóink részére.
- Cégünk 183 fős létszámát, fele-fele arányban fizikai és irodai feladatokban foglalkoztatjuk, 50 éve stabil, megbízható munkahelyet biztosítva.
- Munkatársaink egy folyamatosan fejlődő transzparens, egészségtudatos, emberközpontú, családbarát munkahelyen dolgoznak, ahol a munkatársak anyagi és szellemi megbecsülésére törekszünk.
A munkakörben ellátandó fő feladatok:
- Közbeszerzések (beszerzések) teljes folyamatának bonyolítása és ellenőrzése;
- A közbeszerzési és beszerzési tevékenységgel kapcsolatos vállalati szintű tervezési, irányítási, ellenőrzési, értékelési feladatok elvégzése;
- Közbeszerzési és beszerzési terv készítése;
- Egyeztetés a Társaság szervezeti egységeivel és a szállítókkal;
- Közbeszerzési eljárásban lefolytatásra kerülő tárgyalások előkészítése és részvétel a lebonyolításban;
- Beszállítók minősítése és értékelése;
- Szerződések kezelése, előkészítéstől a monitoring feladatokig;
- A beszerzéshez közbeszerzéshez kapcsolódó jogszabályi változások követése;
- A beszerzési területhez kapcsolódó társasági szintű normatív előírások (így különösen szabályzatok, utasítások, rendelkezések stb.), elkészítése, szükség szerint közreműködés egyéb normatív szabályozás megalkotásában.
Elvárások:
- Büntetlen előélet;
- Közbeszerzések lebonyolításában (ajánlatkérői oldalon) szerzett gyakorlat (2-5 év);
- Precizitás, csapatban való együttműködés képessége;
- Önálló, pontos munkavégzés;
- Jó kommunikációs készség.
Előnyök:
- Állami vagy önkormányzati beszerzések területén szerzett gyakorlat;
- Közbeszerzési referensi végzettség.
Amit kínálunk:
- Hosszú távú, stabil munkahely;
- Kiszámítható munkakörnyezet;
- Képzések, szakmai fejlődés támogatása;
- Rugalmas munkarend;
- Megegyezés szerint home office lehetőség;
- Ingyenes parkolási lehetőség.
Munkavégzés helye:
- Budapest XIV. kerület Gvadányi u. 33-39.
Jelentkezés feltételei:
- A pályázó szakmai életútját bemutató fényképes önéletrajz, havi bruttó bérigény megjelölésével;
- A jelentkezésed a karrier@bfvk.hu e-mail címre várjuk;
- Magyar állampolgárság, cselekvőképesség, erkölcsi bizonyítvány;
- Munkáltatói előírás szerinti nyilatkozattételi kötelezettség teljesítése;
- Kérjük, hogy jelentkezésed elküldése előtt olvasd el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a BFVK Zrt. weboldalán;
- A BFVK Zrt. karrieroldalának Adatkezelési tájékoztatója innen tölthető le. [link].
Ingatlanvagyon értékelő munkatárs
Budapest Főváros Vagyonkezelő Központ Zártkörűen Működő Részvénytársaság
(BFVK Zrt./munkáltató)
Ingatlanvagyon értékelő
munkatársat keres
mely pozícióra megváltozott munkaképességű munkavállalók jelentkezését is
várja.
Céginformáció:
- Az I. kerület Attila úti, a Budai Vár szomszédságában található székhelyünk és a zuglói telephelyünk egyaránt könnyen megközelíthető gépjárművel és tömegközlekedéssel. Mindkét helyen biztosítunk parkolási lehetőséget munkavállalóink részére.
- Fő feladatunk a főváros ingatlanvagyonának hatékony, szakszerű, maximális gazdasági eredményre törekvő hasznosítása, értékesítése.
- Munkatársaink egy folyamatosan fejlődő transzparens, egészségtudatos, emberközpontú, családbarát munkahelyen dolgoznak, ahol a munkatársak anyagi és szellemi megbecsülésére törekszünk.
- Cégünk 240 fős létszámát, fele-fele arányban fizikai és irodai feladatokban foglalkoztatjuk, 50 éve stabil, megbízható munkahelyet biztosítva.
Miért érdemes nálunk dolgozni?
- Éves bruttó cafeteria juttatás;
- Munkatársainknak jó minőségű munkaeszközöket biztosítunk, hogy mindenki a legtöbbet tudja kihozni magából;
- A céges okostelefonodat magáncélra is használhatod;
- Betanulási időszakban mentori segítséget biztosítunk;
- Értékeljük és elismerjük, ha erőn felül is beleteszed magad az adott feladatba. Támogatunk abban, hogy sikeres legyél a munkádban;
- Személyre szabott szakmai képzéseket szervezünk részedre, fejlődési lehetőséget biztosítunk;
- Emberközpontú céges kultúrára számíthatsz, egy összetartó, dinamikus csapatban fogsz dolgozni;
- Jó hangulatú céges rendezvényeken vehetsz részt.
Feladataid:
Ingatlanvagyon-értékelési szakvélemények készítése, ami jellemzően a forgalmi érték és bérleti díj meghatározására vonatkozik a Fővárosi Önkormányzat vagyoni körébe tartozó ingatlanoknál. Az értékbecslési feladat magában foglalja a helyszíni szemlét, az adatok gyűjtését és elemzését, valamint a szakvélemény elkészítését, dokumentálását és a kapcsolódó adminisztráció elvégzését is.
Amit várunk Tőled:
- Legalább középfokú végzettség és ingatlan közvetítő- és értékelő szakképzettség;
- Legalább 3 év ingatlan értékbecslőként szerzett szakmai tapasztalat;
- Felhasználói szintű informatikai ismeretek (Microsoft Office, kiemelten Word és Excel);
- Erkölcsi bizonyítvány;
- Önálló munkavégzés, pontosság, terhelhetőség.
Előnyt jelent:
- Felsőfokú szakirányú (műszaki, közgazdasági, jogi) végzettség;
- Emelt szintű ingatlanvagyon értékelő szakképzettség;
- B kategóriás vezetői engedély.
Amit kínálunk:
- Közös megegyezés szerinti jövedelem;
- Megegyezés szerinti napokon otthoni munkavégzési lehetőség, heti 1-2 nap;
- Szakmai fejlődési lehetőség;
- Eredmény-és teljesítményorientált munkakörnyezet;
- Munka törvénykönyve szerinti, teljes munkaidős foglalkoztatás;
- Betanítási időszakban mentori segítség.
A munkavégzés helye:
- Budapest, Attila út 13/A.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- A pályázó szakmai életútját iskolai végzettségét és egyéb képzettségét, képesítését bemutató fényképes önéletrajz;
- A pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul;
- Kérjük, hogy jelentkezésed elküldése előtt olvasd el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a BFVK Zrt. weboldalán.
Flottamanager
Budapest Főváros Vagyonkezelő Központ Zártkörűen Működő Részvénytársaság
(BFVK Zrt./munkáltató)
Flottamanager
munkatársat keres.
Céginformáció:
- Cégünk 100%-os önkormányzati tulajdonban lévő zártkörűen működő részvénytársaság.
- Fő feladatunk a főváros ingatlanvagyonának hatékony, szakszerű, maximális gazdasági eredményre törekvő hasznosítása, értékesítése.
- Az I. kerület Attila úti, a Budai Vár szomszédságában található székhelyünk és a XIV. kerület Gvadányi utcai telephelyünk egyaránt könnyen megközelíthető gépjárművel és tömegközlekedéssel. Mindkét helyen biztosítunk parkolási lehetőséget munkavállalóink részére.
- Cégünk 240 fős létszámát, fele-fele arányban fizikai és irodai feladatokban foglalkoztatjuk, 50 éve stabil, megbízható munkahelyet biztosítva.
- Munkatársaink egy folyamatosan fejlődő transzparens, egészségtudatos, emberközpontú, családbarát munkahelyen dolgoznak, ahol a munkatársak anyagi és szellemi megbecsülésére törekszünk.
Jelentkezz hozzánk, ha szeretnél:
- Önálló felelősségi körrel bíró feladatkört betölteni;
- Egy jó hangulatú, összetartó, dinamikus csapatban dolgozni;
- Folyamatosan fejlődni.
Főbb feladatok:
Tervezi, kezeli és ellenőrzi a Társaság mobil- és gépjárműflottáját, valamint biztosításait.
Napi operatív gépjármű üzemeltetési feladatok (25 gépjármű):
- A BFVK Zrt. gépjármű flottájának teljes körű menedzselése;
- Gépjárművek üzemeltetésével kapcsolatos szabályzat elkészítése;
- A gépjárművek karriertervének elkészítése;
- Naprakész kimutatást vezetése a kezelt gépjárművek állapotáról;
- Gépjármű átadás-átvételek lebonyolítása adminisztrálása;
- Használt gépjárművek értékesítése során javaslattétel;
- Az üzemanyagkártyák adminisztrálása, az üzemanyagfogyasztás pontos nyomon követése;
- A gépjárművek megfelelő műszaki állapotának biztosítása, karbantartások, szervízek lefolytatása a szerviz partnerekkel;
- Hatósági, biztosítási és kárrendezési feladatok ellátása.
Mobilflotta kezelése:
- A mobilkészülékek használatával és szolgáltatással kapcsolatos szabályzatok elkészítése, illetve aktualizálása;
- Társaság igényeihez igazodó mobilkészülék portfólió összeállítása;
- Jelentések adatszolgáltatások elkészítése;
- Új készülékek megrendelése azok átadás átvétele;
- Nyilvántartás vezetése a mobilkészülék flotta részét képező készülékekről és igénybe vett szolgáltatásokról;
- Szervizelési feladatok ügyintézése;
- Számlák ellenőrzése.
Biztosítások kezelése:
- Az Alkusz összefoglalója alapján javaslat készítése a biztosítások igénybevételéről, szerződés előkészítési javaslat készítése;
- Naprakész nyilvántartás vezetése az aktuális biztosításokról, kötvényekről.
Pályázati feltételek:
- Legalább középfokú iskolai végzettség;
- B kategóriás jogosítvány;
- Legalább felhasználó szintű MS Office ismeret;
- Hasonló munkakörben szerzett legalább 3 éves szakmai tapasztalat.
Amit várunk Tőled:
- A feladatok ellátásához kapcsolódó jogszabályok és előírások átfogó ismerete;
- Jó kommunikációs készség;
- Határozott fellépés;
- Képesség az önálló munkavégzésre;
- Erős elemző és problémamegoldó képesség.
Előny:
- Csapatvezetői tapasztalat
- Felsőfokú szakirányú végzettség
A pályázat részeként benyújtandó iratok:
- A pályázó szakmai életútját bemutató fényképes önéletrajz;
- A pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul.
Amit kínálunk:
- Teljes munkaidős;
- Béren kívüli juttatás (Cafeteria) belső előírás szerint;
- Munka törvénykönyve szerinti, teljes munkaidős (heti 40 órás) foglalkoztatás;
- Utazási támogatás;
- Céges mobiltelefon használat;
- Szakmai fejlődési lehetőség;
- Önálló, felelősségteljes munkakör,
- Jó munkahelyi légkör, könnyen megközelíthető, kényelmes iroda.
A munkavégzés helye:
- Budapest, I. kerület Attila út 13/A.
- Budapest, XIV. kerület Gvadányi út 33-39.
Jelentkezés feltételei:
- A pályázó szakmai életútját bemutató fényképes önéletrajz, havi bruttó bérigény megjelölésével;
- A jelentkezésed a karrier@bfvk.hu e-mail címre várjuk;
- Magyar állampolgárság, cselekvőképesség, erkölcsi bizonyítvány;
- Munkáltatói előírás szerinti nyilatkozattételi kötelezettség teljesítése;
- Kérjük, hogy jelentkezésed elküldése előtt olvasd el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a BFVK Zrt. weboldalán;
- A BFVK Zrt. karrieroldalának Adatkezelési tájékoztatója innen tölthető le. [link].
Biztonsági munkatárs
Budapest Főváros Vagyonkezelő Központ Zártkörűen Működő Részvénytársaság
(BFVK Zrt./munkáltató)
Biztonsági munkatárs
jelentkezését várja.
Céginformáció:
- Cégünk 100%-os önkormányzati tulajdonban lévő zártkörűen működő részvénytársaság.
- Fő feladatunk a főváros ingatlanvagyonának hatékony, szakszerű, maximális gazdasági eredményre törekvő hasznosítása, értékesítése.
- Az I. kerület Attila úti, a Budai Vár szomszédságában található székhelyünk és a XIV. kerület Gvadányi utcai telephelyünk egyaránt könnyen megközelíthető gépjárművel és tömegközlekedéssel. Mindkét helyen biztosítunk parkolási lehetőséget munkavállalóink részére.
- Cégünk 240 fős létszámát, fele-fele arányban fizikai és irodai feladatokban foglalkoztatjuk, 50 éve stabil, megbízható munkahelyet biztosítva.
- Munkatársaink egy folyamatosan fejlődő transzparens, egészségtudatos, emberközpontú, családbarát munkahelyen dolgoznak, ahol a munkatársak anyagi és szellemi megbecsülésére törekszünk.
Jelentkezz hozzánk, ha szeretnél:
- Önálló felelősségi körrel bíró feladatkört betölteni;
- Egy jó hangulatú, összetartó, dinamikus csapatban dolgozni;
- Folyamatosan fejlődni.
Főbb feladataid:
- Az ingatlanok mechanikai és elektronikai védelmét szolgáló külső pályázatok műszaki tartalmának, költségbecslésének összeállítása;
- A Társasági ingatlanok biztonsági kockázatértékeléseinek elkészítése, évenkénti felülvizsgálata;
- A Társaság ingatlanainak helyszíni ellenőrzése;
- Rendkívüli események bekövetkezése esetében az ingatlanok soron kívüli ellenőrzése, a szükséges helyszíni intézkedések megtétele;
- Az ingatlanellenőrzések során a kockázati kitettséget növelő körülmények és hiányosságok feltárása, az ingatlanok védelmére szolgáló vagyonvédelmi eszközök, módszerek és a vagyonvédelmet szolgáló előírások hatásosságának és hatékonyságának folyamatos ellenőrzése;
- A vagyonőrök szolgálatellátásának ellenőrzése;
- Élőerős őrzésvédelmi, mechanikai, elektronikai, szervezési, valamint szabályozási megoldásokat tartalmazó részletes javaslatok kidolgozása;
- Az ingatlan ellenőrzések és javaslatok dokumentálása;
- Kapcsolattartás a Társaság társigazgatóságainak munkatársaival a Társasággal jogviszonyban álló vagyonvédelmi vállalkozásokkal és a hatóságokkal.
Pályázati feltételek:
- Középfokú műszaki iskolai végzettség;
- Legalább 3 év munkatapasztalat a feladatok ellátásához kapcsolódó területen;
- Felhasználói szintű MS Office ismeretek (Outlook, Word, Excel).
- B kategóriás vezetői engedély, megbízható vezetési gyakorlat.
Amit várunk Tőled:
- A feladatok ellátásához kapcsolódó jogszabályok és előírások átfogó ismerete;
- Jó kommunikációs készség;
- Határozott fellépés;
- Képesség az önálló munkavégzésre;
- Problémamegoldó képesség.
Előny:
- Tűz - és munkavédelmi szakképesítés;
- Felsőfokú műszaki iskolai végzettség;
- Rendészeti végzettség, tapasztalat.
A pályázat részeként benyújtandó iratok:
- A pályázó szakmai életútját bemutató fényképes önéletrajz;
- A pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul.
Amit kínálunk:
- Közös megegyezés szerinti jövedelem;
- Munka törvénykönyve szerinti, teljes munkaidős (heti nettó 40 órás) foglalkoztatás;
- Belső előírás szerinti béren kívüli juttatás (Cafeteria);
- Céges mobiltelefon, belső előírás szerint;
- Szakmai fejlődési lehetőség, tapasztalt munkatárs irányítása mellett;
- Kulturált munkakörülmények;
- BKV bérlet.
Munkavégzés helye:
- Budapest, XIV. Gvadányi utca 33-39.
Jelentkezés feltételei:
- A pályázó szakmai életútját bemutató fényképes önéletrajz, havi bruttó bérigény megjelölésével;
- A jelentkezésed a karrier@bfvk.hu e-mail címre várjuk;
- Magyar állampolgárság, cselekvőképesség, erkölcsi bizonyítvány;
- Munkáltatói előírás szerinti nyilatkozattételi kötelezettség teljesítése;
- Kérjük, hogy jelentkezésed elküldése előtt olvasd el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a BFVK Zrt. weboldalán;
- A BFVK Zrt. karrieroldalának Adatkezelési tájékoztatója innen tölthető le. [link].
Villanyszerelő
Budapest Főváros Vagyonkezelő Központ Zártkörűen Működő Részvénytársaság
(BFVK Zrt./munkáltató)
Villanyszerelő
munkatársat keres.
Céginformáció:
- Cégünk 100%-os önkormányzati tulajdonban lévő zártkörűen működő részvénytársaság.
- Fő feladatunk a főváros ingatlanvagyonának hatékony, szakszerű, maximális gazdasági eredményre törekvő hasznosítása, értékesítése.
- Az I. kerület Attila úti, a Budai Vár szomszédságában található székhelyünk és a XIV. kerület Gvadányi utcai telephelyünk egyaránt könnyen megközelíthető gépjárművel és tömegközlekedéssel. Mindkét helyen biztosítunk parkolási lehetőséget munkavállalóink részére.
- Cégünk 183 fős létszámát, fele-fele arányban fizikai és irodai feladatokban foglalkoztatjuk, 50 éve stabil, megbízható munkahelyet biztosítva.
- Munkatársaink egy folyamatosan fejlődő transzparens, egészségtudatos, emberközpontú, családbarát munkahelyen dolgoznak, ahol a munkatársak anyagi és szellemi megbecsülésére törekszünk.
Jelentkezz hozzánk, ha szeretnél:
- Önálló felelősségi körrel bíró feladatkört betölteni;
- Egy jó hangulatú, összetartó, dinamikus csapatban dolgozni;
- Folyamatosan fejlődni.
Főbb feladatok:
- Villanyszerelési munkák elvégzése;
- Fő- és alelosztó szekrények, elektromos hálózatok szükség szerinti karbantartása, javítása;
- Elektromos berendezések dugaljak, kapcsolók karbantartása, szükség szerinti javítása;
- Elektromos forróvíztárolók javítása, cseréje;
- Elektromos kisgépek ellenőrzése, javítása;
- Épületgépészeti berendezések ellenőrzése (hőközpontok, klímák);
- Világítótestek javítása (fényforrás csere)
Elvárások:
- Villanyszerelő szakképesítés;
- Hasonló munkakörben szerzett minimum 1 év szakmai tapasztalat;
- Önállóság, megbízhatóság;
- Magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet;
- Előzetes foglalkozás-egészségügyi a munkakörre szóló alkalmassági vizsgálat.
- B- kategóriás jogosítvány
Előnyt jelent:
- Jó műszaki érzék;
- Egyéb műszaki szakismeret vagy végzettség.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- A pályázó szakmai életútját iskolai végzettségét és egyéb képzettségét, képesítését bemutató fényképes önéletrajz;
- A pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul.
Amit kínálunk:
- Közös megegyezés szerinti jövedelem;
- Munka törvénykönyve szerinti, teljes munkaidős (heti nettó 40 órás) foglalkoztatás;
- Béren kívüli juttatás (Cafeteria) belső előírás szerint;
- Céges mobiltelefon belső előírás szerint;
- Eredmény-és teljesítményorientált munkakörnyezet.
Munkavégzés helye:
- Budapest, XIV. Gvadányi utca 33-39.
Jelentkezés feltételei:
- A pályázó szakmai életútját bemutató fényképes önéletrajz, havi bruttó bérigény megjelölésével;
- A jelentkezésed a karrier@bfvk.hu e-mail címre várjuk;
- Magyar állampolgárság, cselekvőképesség, erkölcsi bizonyítvány;
- Munkáltatói előírás szerinti nyilatkozattételi kötelezettség teljesítése;
- Kérjük, hogy jelentkezésed elküldése előtt olvasd el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a BFVK Zrt. weboldalán;
- A BFVK Zrt. karrieroldalának Adatkezelési tájékoztatója innen tölthető le. [link].
Segédmunkás
Budapest Főváros Vagyonkezelő Központ Zártkörűen Működő Részvénytársaság
(BFVK Zrt./munkáltató)
Segédmunkások
jelentkezését várja.
Céginformáció:
- Cégünk 100%-os önkormányzati tulajdonban lévő zártkörűen működő részvénytársaság.
- Fő feladatunk a főváros ingatlanvagyonának hatékony, szakszerű, maximális gazdasági eredményre törekvő hasznosítása, értékesítése.
- Az I. kerület Attila úti, a Budai Vár szomszédságában található székhelyünk és a XIV. kerület Gvadányi utcai telephelyünk egyaránt könnyen megközelíthető gépjárművel és tömegközlekedéssel. Mindkét helyen biztosítunk parkolási lehetőséget munkavállalóink részére.
- Cégünk 240 fős létszámát, fele-fele arányban fizikai és irodai feladatokban foglalkoztatjuk, 50 éve stabil, megbízható munkahelyet biztosítva.
- Munkatársaink egy folyamatosan fejlődő transzparens, egészségtudatos, emberközpontú, családbarát munkahelyen dolgoznak, ahol a munkatársak anyagi és szellemi megbecsülésére törekszünk.
Jelentkezz hozzánk, ha szeretnél:
- Önálló felelősségi körrel bíró feladatkört betölteni;
- Egy jó hangulatú, összetartó, dinamikus csapatban dolgozni;
- Folyamatosan fejlődni.
Főbb feladataid:
- A szakmunkás kollégák javítási/karbantartási feladatainak segítése;
- A munkaterületen keletkezett hulladékok elszállítása, illetve a munka utáni takarítási feladatok elvégzése;
- Épületgépészeti berendezések, eszközök szemrevételezéssel történő ellenőrzése;
- Szükség esetén elektromos és vízmérők havi leolvasása;
- Munkalapok kitöltése;
- Eseti anyagbeszerzés a szükséges karbantartási, javítási munkákhoz
- Szolgálati gépjármű használat esetén menetlevél naprakész vezetése, gépjármű szükség szerinti lemosása, takarítása, szakszervízben történő javítások kezdeményezése;
- A mozgó raktár feltöltése és rendben tartása;
- Egyéb segédmunkás feladatok elvégzése.
Pályázati feltételek:
- 8 általános iskolai végzettség
- B kategóriás jogosítvány
A pályázat részeként benyújtandó iratok:
- A pályázó szakmai életútját bemutató fényképes önéletrajz;
- A pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul.
Amit kínálunk:
- Közös megegyezés szerinti jövedelem;
- Munka törvénykönyve szerinti, teljes munkaidős (heti nettó 40 órás) foglalkoztatás;
- Belső előírás szerinti béren kívüli juttatás (Cafeteria);
- Céges mobiltelefon, belső előírás szerint;
- Szakmai fejlődési lehetőség, tapasztalt munkatárs irányítása mellett;
- Kulturált munkakörülmények;
- BKV bérlet.
Munkavégzés helye:
- Budapest, XIV. Gvadányi utca 33-39.
Jelentkezés feltételei:
- A pályázó szakmai életútját bemutató fényképes önéletrajz, havi bruttó bérigény megjelölésével;
- A jelentkezésed a karrier@bfvk.hu e-mail címre várjuk;
- Magyar állampolgárság, cselekvőképesség, erkölcsi bizonyítvány;
- Munkáltatói előírás szerinti nyilatkozattételi kötelezettség teljesítése;
- Kérjük, hogy jelentkezésed elküldése előtt olvasd el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a BFVK Zrt. weboldalán;
- A BFVK Zrt. karrieroldalának Adatkezelési tájékoztatója innen tölthető le. [link].
Anyagnyilvántartó-raktáros
Budapest Főváros Vagyonkezelő Központ Zártkörűen Működő Részvénytársaság
(BFVK Zrt./munkáltató)
Anyagnyilvántartó-raktáros
munkatársat keres,
Céginformáció:
- Az I. kerület Attila úti, a Budai Vár szomszédságában található székhelyünk és a zuglói telephelyünk egyaránt könnyen megközelíthető gépjárművel és tömegközlekedéssel. Mindkét helyen biztosítunk parkolási lehetőséget munkavállalóink részére.
- Fő feladatunk a főváros ingatlanvagyonának hatékony, szakszerű, maximális gazdasági eredményre törekvő hasznosítása, értékesítése.
- Munkatársaink egy folyamatosan fejlődő transzparens, egészségtudatos, emberközpontú, családbarát munkahelyen dolgoznak, ahol a munkatársak anyagi és szellemi megbecsülésére törekszünk.
- Cégünk 240 fős létszámát, fele-fele arányban fizikai és irodai feladatokban foglalkoztatjuk, 50 éve stabil, megbízható munkahelyet biztosítva.
Miért érdemes nálunk dolgozni?
- Éves bruttó cafeteria juttatás;
- Munkatársainknak jó minőségű munkaeszközöket biztosítunk, hogy mindenki a legtöbbet tudja kihozni magából;
- A céges okostelefonodat magáncélra is használhatod;
- Betanulási időszakban mentori segítséget biztosítunk;
- Értékeljük és elismerjük, ha erőn felül is beleteszed magad az adott feladatba;
- Támogatunk abban, hogy sikeres legyél a munkádban;
- Személyre szabott szakmai képzéseket szervezünk részedre, fejlődési lehetőséget biztosítunk;
- Emberközpontú céges kultúrára számíthatsz, egy összetartó, dinamikus csapatban fogsz dolgozni;
- Jó hangulatú céges rendezvényeken vehetsz részt.
Főbb feladatok:
- A raktárakkal kapcsolatos napi szintű anyagmozgások rögzítése, adatok lekérdezése, statisztikák elkészítése;
- A központi raktár anyagainak kezelése raktári felelősséggel, ki-és bevételezések dokumentálása, a raktár tisztántartása;
- A beérkezett anyagvásárlási számlákról nyilvántartás készítése és naprakészen tartása;
- A karbantartási, fenntartási, üzemeltetési feladatok ellátása során szükséges anyag- és eszközbeszerzések ügyintézése és azok tervezése, ütemezése.
Előnyt jelent:
- Raktáros végzettség;
- Forrás program ismeret.
Amit várunk Tőled:
- Középfokú iskolai végzettség, (érettségi);
- Cselekvőképesség, erkölcsi feddhetetlenséget tanúsító erkölcsi bizonyítvány bemutatása;
- Felhasználói szintű MS Office alapismeretek (Outlook, Word, Excel.);
- A feladatok ellátásához kapcsolódó jogszabályok és előírások átfogó ismerete;
- Jó kommunikációs készség, határozott fellépés, képesség az önálló munkavégzésre, szükség esetén a többi munkavállaló irányítására, problémamegoldó képesség.
A munkavégzés helye:
- 1144 Budapest, Gvadányi utca 33-39.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- A pályázó szakmai életútját iskolai végzettségét és egyéb képzettségét, képesítését bemutató fényképes önéletrajz, bruttó bérigény megjelölésével;
- A pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul;
- Kérjük, hogy jelentkezésed elküldése előtt olvasd el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a BFVK Zrt. weboldalán.
Kertész-Gondnok
Budapest Főváros Vagyonkezelő Központ Zártkörűen Működő Részvénytársaság
(BFVK Zrt./munkáltató)
KERTÉSZ - GONDNOK
munkatársat keres
Jelentkezz hozzánk, ha szeretnél:
- Önálló felelősségi körrel bíró feladatkört betölteni;
- Egy jó hangulatú, összetartó, dinamikus csapatban dolgozni;
- Folyamatosan fejlődni.
Főbb feladataid:
- Kapcsolattartás a bérlőkkel, ingatlan üzemeltetővel, bérlők ellenőrzése;
- Bérlemények átadása- átvétele;
- Hibabejelentések fogadása és továbbítása műszak felé;
- Ingatlanon üzemelő berendezések működőképességének ellenőrzése;
- Épület és kert takarítás, fűnyírás kert gondozás;
- Helyszíni munkavégzéseknél kapcsolattartás vállalkozókkal, vezetőkkel;
- Elvégzett munkálatok ellenőrzése a megadott, vagy ismert paraméterek alapján;
- Karbantartási és javítási határidők figyelemmel kísérése;
- Ház, kert és a környezet folyamatos figyelemmel kísérése, gondozása;
- Hibák felismerésére, súlyozása, következmények megbecsülése, intézkedés, hibabejelentés.
Amit várunk tőled:
- Jó kommunikációs készség;
- Önállóság, terhelhetőség, erős stressztűrő képesség, megbízhatóság;
- Cselekvőképesség, büntetlen előélet, erkölcsi feddhetetlenséget tanúsító erkölcsi bizonyítvány bemutatása, magyar nyelv ismerete.
A pályázat részeként benyújtandó iratok:
- A pályázó szakmai életútját bemutató fényképes önéletrajz;
- Motivációs levél havi bruttó bérigény megjelölésével;
- A pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul.
Amit kínálunk:
- Közös megegyezés szerinti jövedelem;
- Munka törvénykönyve szerinti, teljes munkaidős (heti nettó 40 órás) foglalkoztatás;
- Béren kívüli juttatás (Cafeteria) belső előírás szerint;
- Céges mobiltelefon belső előírás szerint;
- Szakmai fejlődési lehetőség.
Szuper, ha ez is van, de nem kötelező:
- 1 éves gondnoki tapasztalat;
- Középfokú végzettség;
- B kategóriás jogosítvány;
- Felhasználói szintű MS Office alapismeretek (Outlook, Word, Excel,)
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- Fényképes önéletrajz; havi bruttó forint bérigény megjelölésével.
- A pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul.
Miért érdemes nálunk dolgozni?
- Rugalmas munkaidő lehetősége;
- Munka törvénykönyve szerinti, teljes munkaidős (heti 40 órás) foglalkoztatás;
- Béren kívüli juttatás (Cafeteria) belső előírás szerint;
- Céges mobiltelefon belső előírás szerint;
- Szakmai fejlődési lehetőség.
Munkavégzés helye:
- Telephely: 1144 Budapest, Gvadányi utca 33-39;.
- Munkavégzés helye: Budapest területén változó.
Jelentkezés feltételei:
- A jelentkezésed a karrier@bfvk.hu e-mail címre várjuk havi bruttó bérigény megjelölésével;
- Magyar állampolgárság, cselekvőképesség, erkölcsi bizonyítvány;
- Foglalkozás-egészségügyi alkalmasság;
- Munkáltatói előírás szerinti nyilatkozattételi kötelezettség teljesítése;
- Kérjük, hogy jelentkezésed elküldése előtt olvasd el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a BFVK Zrt. weboldalán.