Álláshirdetések


Vezérigazgatói asszisztens

Budapest Főváros Vagyonkezelő Központ Zártkörűen Működő Részvénytársaság

Vezérigazgatói asszisztens

munkatársat keres

Főbb feladatok:

  • a vezérigazgató munkájának támogatása;
  • tárgyalások, értekezletek, rendezvények, ülések szervezése;
  • emlékeztetők, jegyzőkönyvek vezetése;
  • kapcsolattartás, adattovábbítás a tulajdonos, a hatóságok és üzleti partnerek felé;
  • beérkező és kimenő iratanyagok és belső előírások adminisztrációja;
  • határidős feladatok teljesítésének figyelemmel kisérése;
  • vendég/látogató fogadás.

Elvárások:

  • középfokú iskolai végzettség;
  • titkársági/asszisztensi gyakorlat;
  • kiváló időgazdálkodási és szervező készség;
  • megfelelő alkalmazkodó képesség;
  • Microsoft Office ismeret;
  • megbízhatóság, pontosság, precizitás;
  • rugalmasság, dinamizmus;
  • kreativitás és önállóság;
  • erkölcsi bizonyítvány bemutatása;
  • foglalkozás-egészségügyi alkalmasság.

 Előnyök:

  • önkormányzati tapasztalat;
  • titkársági gyakorlat.

Amit kínálunk:

  • munka törvénykönyve szerinti teljes munkaidős foglalkoztatás;
  • közös megegyezés szerinti jövedelem;
  • kulturált munkakörülmények;
  • szakmai fejlődési lehetőség.

Munkavégzés helye:

  • Budapest

Jelentkezés az állásra:

  • Az önarcképpel ellátott szakmai önéletrajzot, és egy A/4-es oldal terjedelmű motivációs levelet havi bruttó bérigény megjelölésével, és a pályázó adatai kezeléséhez való hozzájáruló nyilatkozatával a karrier@bfvk.hue-mail címre várjuk  december 20-ig.
  • A BFVK Zrt. a pályázó jelentkezése során megadott személyes adatait a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről szóló az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete (GDPR) és a kapcsolódó hazai jogszabályok, így elsősorban az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény rendelkezései alapján kezeli.
  • A pályázó személyes adatai kezelésének jogalapja a jelentkező hozzájárulása, amelyet a pályázat részeként megjelölt dokumentumok benyújtásával és kifejezett nyilatkozatával ad meg.
  • A BFVK Zrt. karrieroldalának Adatkezelési tájékoztató az innen tölthető le. [link]

Senior Ingatlanvagyon-értékelő

Budapest Főváros Vagyonkezelő Központ Zártkörűen Működő

Részvénytársaság

(BFVK Zrt./munkáltató)

Senior Ingatlanvagyon-értékelő

munkatársat keres, 

mely pozícióra megváltozott munkaképességű pályázók jelentkezését is várja. 

 

Főbb feladatok:

  • Ingatlanvagyon értékelési szakvélemények szakmai/módszertani ellenőrzése az aktuális piaci viszonyok figyelembevétele mellett;
  • Az ellenőrzési feladat mellett ingatlanvagyon-értékelési szakvélemények készítése jellemzően a Fővárosi Önkormányzat vagyoni körébe tartozó ingatlanokról (nem lakóingatlanok). Az értékbecslési feladat magában foglalja a helyszíni szemlét, az adatok gyűjtését és részletes elemzését, valamint a szakvélemény dokumentálását és a kapcsolódó adminisztráció elvégzését is.

Pályázati feltételek: 

  • Felsőfokú szakirányú végzettség (műszaki, közgazdasági, jogi) és emelt szintű ingatlanvagyon értékelő végzettség;
  • Legalább 5 év ingatlanvagyon értékelőként szerzett szakmai tapasztalat;
  • Felhasználói szintű informatikai ismeretek (Microsoft Office, kiemelten Word és Excel);
  • Személygépkocsi vezetői engedély;
  • Önálló munkavégzés, pontosság, terhelhetőség;
  • Magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet;
  • Erkölcsi bizonyítvány bemutatása;
  • Előzetes foglalkozás-egészségügyi a munkakörre szóló alkalmassági vizsgálat;
  • Munkáltatói előírás szerinti nyilatkozattételi kötelezettség teljesítése.

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: 

  • A pályázó szakmai életútját bemutató fényképes önéletrajz;
  • Motivációs levél maximum egy A/4-es oldal terjedelemben, havi bruttó forint bérigény megjelölésével;
  • Iskolai végzettséget és egyéb végzettséget, képzettséget, képestést tanúsító okiratok, továbbá dokumentum másolata;
  • A pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul;
  • A pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati dokumentumok hitelességét a BFVK Zrt. ellenőrizhesse.

Amit kínálunk:

  • Közös megegyezés szerinti jövedelem;
  • Szakmai fejlődési lehetőség;
  • Eredmény-és teljesítményorientált munkakörnyezet;
  • Munka törvénykönyve szerinti, teljes munkaidős foglalkoztatás.

A munkavégzés helye:

  • Budapest

Jelentkezés feltétele és a pályázónak szóló tájékoztatás:

  • A fent jelölt a pályázat részeként benyújtandó iratokat és igazolásokat a fekeshazy.attila@bfvk.hu e-mail címre várjuk 2019. július 26-ig.
  • A BFVK Zrt. a pályázó jelentkezése során megadott személyes adatait a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről szóló az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete (GDPR) és a kapcsolódó hazai jogszabályok, így elsősorban az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény rendelkezései alapján kezeli.
  • A pályázó személyes adatai kezelésének jogalapja a jelentkező hozzájárulása, amelyet a pályázat részeként megjelölt dokumentumok benyújtásával és kifejezett nyilatkozatával ad meg.
  • A BFVK Zrt. karrieroldalának Adatkezelési tájékoztatója innen tölthető le. [link]

Ingatlanhasznosítási referens

Budapest Főváros Vagyonkezelő Központ Zártkörűen Működő Részvénytársaság (BFVK Zrt.)

 

INGATLANHASZNOSÍTÁSI referens

munkatársat keres

mely pozícióra megváltozott munkaképességű pályázók jelentkezését is várja.

 

Főbb feladatok:

 

A BFVK Zrt. közszolgáltatási szerződésében megfogalmazott ingatlanhasznosítási, ingó-és ingatlanértékesítési folyamatokhoz kapcsolódó referensi feladatok szakmailag magasszintű ellátása, ezen belül:

  • Az Ingatlanhasznosítási igazgató, valamint az igazgatóságon dolgozó munkatársak munkájának támogatása;
  • Bérbeadásra illetőleg eladásra irányuló döntési javaslat összeállítása önkormányzati testületek számára. A szerződésteljesítések ellenőrzése;
  • Kapcsolattartás és folyamatos egyeztetés az ingatlanok hasznosítóival, üzemeltetőivel;
  • Társasházi közgyűléseken történő tulajdonosi képviselet ellátása, előzetes szakmai álláspont kialakítása;
  • Közreműködés a Hasznosítási iroda nyilvántartási dokumentumainak elkészítésében és folyamatos frissítésében;
  • Feladatkörhöz tartozó adminisztrációs feladatok ellátása, nyilvántartások vezetése és azok folyamatos aktualizálása;
  • Havi és időszaki jelentéseinek készítése;
  • Szakmai prezentációk elkészítésében való közreműködés;
  • Kapcsolattartás a Fővárosi Önkormányzat szerveivel, az Önkormányzat irányába történő adatszolgáltatáshoz szükséges dokumentáció összeállítása.

 

Kizárólag olyan jelentkezőket várunk, akik megfelelnek az alábbi elvárásoknak:

  • Legalább 3 év szakirányú területen szerzett tapasztalat;
  • Államigazgatási és vagy Jogi szakirányon szerzett felsőfokú iskolai szakképzettség;
  • Monotonitás tűrés;
  • Precizitás;
  • Stressztűrő képesség, terhelhetőség, csapatjátékos személyiség;
  • Pontosság;
  • Cselekvőképesség, erkölcsi feddhetetlenséget tanúsító erkölcsi bizonyítvány bemutatása;
  • Előzetes foglalkozás-egészségügyi a munkakörre szóló alkalmassági vizsgálat;
  • MS Office alkalmazásokban való jártasság (Excel, Word és PowerPoint magas szintű ismerete).

Előny:

  • Államigazgatási tapasztalat;
  • Önkormányzati döntéselőkészítő anyagok összeállításában való jártasság.

 

Amit kínálunk:

  • Versenyképes juttatások;
  • Szakmai fejlődési lehetőség;
  • Fiatalos, dinamikus csapat;
  • Kulturált munkakörülmények.

Munkavégzés helye: 

  • 1013 Budapest, Attila út

Jelentkezés az állásra:

 

  • A fent jelölt a pályázat részeként benyújtandó iratokat és igazolásokat a hasznositas@bfvk.hu e-mail címre várjuk.
  • A BFVK Zrt. a pályázó jelentkezése során megadott személyes adatait a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről szóló az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete (GDPR) és a kapcsolódó hazai jogszabályok, így elsősorban az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény rendelkezései alapján kezeli.
  • A pályázó személyes adatai kezelésének jogalapja a jelentkező hozzájárulása, amelyet a pályázat részeként megjelölt dokumentumok benyújtásával és kifejezett nyilatkozatával ad meg.
  • A BFVK Zrt. karrieroldalának Adatkezelési tájékoztató az innen tölthető le. [link]

 

 


Pénzügyi és számviteli előadó

Budapest Főváros Vagyonkezelő Központ Zrt.

Pénzügyi és számviteli előadót

keres,

amely pozícióra pályakezdő és megváltozott munkaképességű pályázók jelentkezését is várjuk.

Főbb feladatok:

  • Banki tranzakciók könyvelése;
  • Folyószámla és főkönyvi számlák rendezése;
  • Beérkező szállítói számlák iktatása, könyvelése;
  • Kimenő számlák készítése, könyvelése;
  • Egyéb könyvelési, pénzügyi feladatban való részvétel.

Amit várunk jelentkezőinktől:

  • Középfokú iskolai végzettség és pénzügyi, számviteli területen szerzett szakirányú képesítés;
  • Alapvető szoftverkezelési ismeretek (alapszintű MS Word, Excel és Outlook ismeretek);
  • Rugalmasság, nyitottság az új feladatokra;
  • Csapatban gondolkodás képessége;
  • Cselekvőképesség, erkölcsi feddhetetlenséget tanúsító erkölcsi bizonyítvány bemutatása;
  • Előzetes foglalkozás-egészségügyi a munkakörre szóló alkalmassági vizsgálat;
  • Munkáltatói előírás szerinti nyilatkozattételi kötelezettség teljesítése.

Előny:

  • Mérlegképes könyvelői végzettség;
  • Bármely önkormányzatnál, vagy nagyvállalatnál szerzett pénzügyi, vagy számviteli tapasztalat.

Amit kínálunk:

  • Közös megegyezés szerinti jövedelem;
  • Cafeteria juttatás;
  • Céges mobiltelefon használat a belső előírásoknak megfelelően;
  • Változatos, szakmai fejlődési lehetőséget kínáló munkakörnyezet;
  • Munka törvénykönyve szerinti, teljes munkaidős foglalkoztatás;
  • Betanítási időszakban mentori segítség;
  • Szakmai képzéseken való részvétel, folyamatos szakmai támogatás.

 A pályázat részeként benyújtandó iratok:

  • a pályázó szakmai életútját, iskolai végzettségét és egyéb képzettségét, képesítését bemutató fényképes önéletrajz;
  • motivációs levél havi bruttó bérigény megjelölésével;
  • a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul.

 Munkavégzés helye: Budapest, I. kerület Attila út

Jelentkezési lehetőség:

  •  A fent jelölt a pályázat részeként benyújtandó iratokat és igazolásokat az orban.tamas.ildiko@bfvk.hu e-mail címre várjuk.
  • A BFVK Zrt. a pályázó jelentkezése során megadott személyes adatait a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről szóló az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete (GDPR) és a kapcsolódó hazai jogszabályok, így elsősorban az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény rendelkezései alapján kezeli. A pályázó személyes adatai kezelésének jogalapja a jelentkező hozzájárulása, melyet a pályázat részeként megjelölt dokumentumok benyújtásával és kifejezett nyilatkozatával ad meg.
  • A pályázó személyes adatai kezelésének jogalapja a jelentkező hozzájárulása, amelyet a pályázat részeként megjelölt dokumentumok benyújtásával és kifejezett nyilatkozatával ad meg.
  • A BFVK Zrt. karrieroldalának Adatkezelési tájékoztatója innen tölthető le. [link]

 

 


Villanyszerelő

Budapest Főváros Vagyonkezelő Központ Zártkörűen Működő

Részvénytársaság

(BFVK Zrt./munkáltató)

  

Villanyszerelő

munkatársat keres,

Főbb feladatok:

  • Villanyszerelési munkák elvégzése KIVÉVE feszültség alatti munkavégzés;
  • Fő- és alelosztó szekrények szükség szerinti karbantartása, felújításra javaslattétel;
  • Elektromos berendezések tervszerű karbantartása;
  • Elektromos berendezések javítása, alkatrészek cseréje;
  • Szekrények, armatúrák, kapcsolók, csatlakozók javítása, cseréje;
  • Elektromos kisgépek ellenőrzése, javítása
  • Épületgépészeti berendezések, eszközök ellenőrzése;
  • Elektromos mérők leolvasása.

Elvárások:

  • Villanyszerelő szakképesítés;
  • Hasonló munkakörben szerzett minimum 3 év szakmai tapasztalat;
  • Önállóság, terhelhetőség, megbízhatóság;
  • Magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet;
  • Előzetes foglalkozás-egészségügyi a munkakörre szóló alkalmassági vizsgálat.

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: 

  • A pályázó szakmai életútját iskolai végzettségét és egyéb képzettségét, képesítését bemutató fényképes önéletrajz;
  • A pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul.

Amit kínálunk:

  • Közös megegyezés szerinti jövedelem;
  • Munka törvénykönyve szerinti, teljes munkaidős (heti nettó 40 órás) foglalkoztatás;
  • Béren kívüli juttatás (Cafeteria) belső előírás szerint;
  • Céges mobiltelefon belső előírás szerint;
  • Eredmény-és teljesítményorientált munkakörnyezet.

Munkavégzés helye:

  •  Budapest

Jelentkezés az állásra:

  • A fent jelölt a pályázat részeként benyújtandó iratokat és igazolásokat a
    schumann.laszlo@bfvk.hu e-mail címre várjuk.
  • A BFVK Zrt. a pályázó jelentkezése során megadott személyes adatait a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről szóló az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete (GDPR) és a kapcsolódó hazai jogszabályok, így elsősorban az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény rendelkezései alapján kezeli.
  • A pályázó személyes adatai kezelésének jogalapja a jelentkező hozzájárulása, amelyet a pályázat részeként megjelölt dokumentumok benyújtásával és kifejezett nyilatkozatával ad meg.
  • A BFVK Zrt. karrieroldalának Adatkezelési tájékoztatója innen tölthető le. [link]

 

 

 

 


Víz és fűtésszerelő

Budapest Főváros Vagyonkezelő Központ Zártkörűen Működő

Részvénytársaság

(BFVK Zrt./munkáltató)

 

 Víz és fűtésszerelő

munkatársat keres,

Főbb feladatok:

  • Ingatlanokon végzett víz- és csatornaszerelési munka végzése;
  • Fűtési rendszerek beüzemelése, karbantartása;
  • Közmű mérők leolvasása, adatok továbbítása;
  • Meghibásodások javítása, dokumentálása;
  • Ütemterv szerinti karbantartások, megelőző javítások elvégzése;
  • Duguláselhárítás;
  • Forrasztás (ívhegesztés előnyt jelent);
  • Csővezetékek előkészítése, szerelése, csövek rögzítése, szigetelése;
  • Szerelvények, szaniterek felszerelése.

 Pályázati feltételek: 

  • Víz és fűtésszerelő vagy gázvezeték és készülékszerelő szakmunkás szakképzettség;
  • Hasonló munkakörben szerzett minimum 3 év szakmai tapasztalat;
  • Önállóság, terhelhetőség, megbízhatóság;
  • B kategóriás jogosítvány;
  • Magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet;
  • Előzetes foglalkozás-egészségügyi a munkakörre szóló alkalmassági vizsgálat;
  • Munkáltatói előírás szerinti nyilatkozattételi kötelezettség teljesítése.

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: 

  • A pályázó szakmai életútját iskolai végzettségét és egyéb képzettségét, képesítését bemutató fényképes önéletrajz;
  • A pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul.

Amit kínálunk:

  • Közös megegyezés szerinti jövedelem;
  • Munka törvénykönyve szerinti, teljes munkaidős (heti nettó 40 órás) foglalkoztatás;
  • Béren kívüli juttatás (Cafeteria) belső előírás szerint;
  • Céges mobiltelefon belső előírás szerint
  • Eredmény-és teljesítményorientált munkakörnyezet

Munkavégzés helye:

  • Budapest

Jelentkezés az állásra:

  • A fent jelölt a pályázat részeként benyújtandó iratokat és igazolásokat a
    schumann.laszlo@bfvk.hu e-mail címre várjuk.
  • A BFVK Zrt. a pályázó jelentkezése során megadott személyes adatait a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről szóló az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete (GDPR) és a kapcsolódó hazai jogszabályok, így elsősorban az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény rendelkezései alapján kezeli. A pályázó személyes adatai kezelésének jogalapja a jelentkező hozzájárulása, amelyet a pályázat részeként megjelölt dokumentumok benyújtásával és kifejezett nyilatkozatával ad meg.
  • A BFVK Zrt. karrieroldalának Adatkezelési tájékoztatója innen tölthető le. [link]

 


Ingatlan-értékbecslői asszisztens

Budapest Főváros Vagyonkezelő Központ Zártkörűen Működő Részvénytársaság

 INGATLAN-ÉRTÉKBECSLŐI ASZISZTENS

munkatársat keres

mely pozícióra megváltozott munkaképességű pályázók jelentkezését is várja.

 

Főbb feladatok:

A BFVK Zrt. közszolgáltatási szerződésében megfogalmazott ingatlanhasznosítási, ingó-és ingatlanértékesítési valamint ingatlanértékbecslési folyamatokhoz kapcsolódó titkársági feladatok szakmailag magasszintű ellátása, ezen belül:

  • Az értékbecslési irodán dolgozó munkatársak munkájának közvetlen segítése, adminisztratív feladatok ellátása;
  • szakmai megbeszéléseken való részvétel, jegyzőkönyv vezetés;
  • szakmai jellegű prezentációk elkészítésében való közreműködés;
  • a Fővárosi Önkormányzattal való kapcsolattartás;
  • a BFVK Zrt. közszolgáltatási szerződésében foglalt értékbecslési feladatokhoz kapcsolódó ügyintézés (adatok összegyűjtése, feladatok ellátásához szükséges szakmai információk begyűjtése stb.);
  • az értékbecslési tevékenység technikai és szervezési támogatása;
  • kapcsolattartás, levelezés az együttműködő partnerekkel.

Kizárólag olyan jelentkezőket várunk, akik megfelelnek az alábbi elvárásoknak:

  • felsőfokú végzettség;
  • magasszintű szervezői képességek;
  • szakmai igényesség, motiváció, nagyfokú precizitás;
  • proaktív szemléletmód;
  • magas stressz tűrés, terhelhető, csapatjátékos személyiség;
  • Előzetes foglalkozás-egészségügyi a munkakörre szóló alkalmassági vizsgálat;
  • Cselekvőképesség, erkölcsi feddhetetlenséget tanúsító erkölcsi bizonyítvány bemutatása;
  • MS Office alkalmazásokban való jártasság (Excel magasszintű, Word és PowerPoint haladó szintű ismerete);
  • szorgalmas, vidám, kedves személyiség.

A jelentkezésnél előnyt jelent:

  • közigazgatásban szerzett tapasztalat;
  • alapfokú ingatlan piaci és/vagy értékbecslési ismeretek;

Amit kínálunk:

  • versenyképes juttatások;
  • szakmai fejlődési lehetőség;
  • fiatalos, dinamikus csapat;
  • kulturált munkakörülmények.

Munkavégzés helye: 

  • 1013 Budapest, Attila út 13/A.

 Jelentkezés az állásra:

  • A fent jelölt a pályázat részeként benyújtandó iratokat és igazolásokat a serfozo.krisztina@bfvk.hu e-mail címre várjuk.
  • A BFVK Zrt. a pályázó jelentkezése során megadott személyes adatait a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről szóló az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete (GDPR) és a kapcsolódó hazai jogszabályok, így elsősorban az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény rendelkezései alapján kezeli.
  • A pályázó személyes adatai kezelésének jogalapja a jelentkező hozzájárulása, amelyet a pályázat részeként megjelölt dokumentumok benyújtásával és kifejezett nyilatkozatával ad meg.
  • A BFVK Zrt. karrieroldalának Adatkezelési tájékoztatója innen tölthető le. [link]

 


HR munkatárs

Budapest Főváros Vagyonkezelő Központ Zártkörűen Működő Részvénytársaság

HR MUNKATÁRS

munkatársat keres

mely pozícióra megváltozott munkaképességű pályázók jelentkezését is várja. 

 

 FŐBB FELADATOK:

  • Személy- és munkaügyi anyagok kezelése, karbantartása, iktatása;
  • Munkaviszony létesítésével, módosításával, megszűnésével kapcsolatos feladatok vitele; 
  • Bér- és/vagy társadalombiztosítási számfejtési feladatok teljeskörű ellátása;
  • Egyéb HR adminisztráció, nyilvántartások vezetése, adatszolgáltatások, jelentések, bevallások, statisztikák készítése;
  • Cafeteria juttatásokkal összefüggő feladatok végzése;
  • Létszám-és bértervezés, kontrolling, monitoring;
  • GDPR megfelelés és kötelező közzététel biztosítása.

 PÁLYÁZATI FELTÉTELEK:

  • Bér és/vagy TB ügyintézői és/vagy munkaügyi szakképzettség;
  • Minimum 1 éves Bér-és TB számfejtési tapasztalat;
  • Naprakész TB, munkaügyi és adójogszabályok ismerete;
  • Önálló, lojális, segítőkész munkavégzés;
  • MS Office (Excel, Word, Outlook) ismeret;
  • Cselekvőképesség, erkölcsi feddhetetlenséget tanúsító erkölcsi bizonyítvány bemutatása;
  • Előzetes foglalkozás-egészségügyi a munkakörre szóló alkalmassági vizsgálat.

ELŐNYT JELENT:

  • Létszám-és bértervezési gyakorlat;
  • NEXONBÉR ismeret.           

AMIT KÍNÁLUNK:

  • Munka törvénykönyve szerinti, teljes munkaidős foglalkoztatás;
  • Heti 40 órás munkaidő;
  • Közös megegyezés szerinti jövedelem;
  • Cafeteria juttatás;
  • Szakmai fejlődési lehetőség;
  • Eredmény-és teljesítményorientált munkakörnyezet.

MUNKAVÉGZÉS HELYE:

  • Budapest/Magyarország

JELENTKEZÉSI FELTÉTEL és TÁJÉKOZTATÁS:

  • A fent jelölt a pályázat részeként benyújtandó iratokat és igazolásokat a demcsak.valeria@bfvk.hu e-mail címre várjuk.
  • A BFVK Zrt. a pályázó jelentkezése során megadott személyes adatait a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről szóló az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete (GDPR) és a kapcsolódó hazai jogszabályok, így elsősorban az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény rendelkezései alapján kezeli.
  • A pályázó személyes adatai kezelésének jogalapja a jelentkező hozzájárulása, amelyet a pályázat részeként megjelölt dokumentumok benyújtásával és kifejezett nyilatkozatával ad meg.
  • A BFVK Zrt. karrieroldalának Adatkezelési tájékoztatója innen tölthető le. [link]

Takarító

 

Budapest Főváros Vagyonkezelő Központ Zártkörűen Működő Részvénytársaság

(BFVK Zrt./munkáltató)

 

Takarító

munkatársat keres

 

amely pozícióra megváltozott munkaképességű pályázók jelentkezését is várjuk.

 

Főbb feladatok:

  • Irodaház takarítása.

Pályázati feltételek: 

  • Magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet;

 

A pályázat részeként benyújtandó: 

  • Fényképes önéletrajz;
  • A pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati adatai munkáltatói kezeléséhez, ellenőrzéséhez hozzájárul.

Amit kínálunk:

  • Közös megegyezés szerinti jövedelem;
  • Munka törvénykönyve szerinti (rész vagy teljes munkaidős) foglalkoztatás;
  • Béren kívüli juttatás (cafeteria).

Munkavégzés helye:

     Budapest

Jelentkezés az állásra:

  • A fent jelölt a pályázat részeként benyújtandó iratokat és igazolásokat a
    gyorgy@bfvk.hu e-mail címre várjuk, vagy postán a BFVK Zrt. 1013 Budapest, Attila út 13/A. címre, a borítékra ráírva „Takarítói állás 2020.”.
  • A BFVK Zrt. a pályázó jelentkezése során megadott személyes adatait a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről szóló az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete (GDPR) és a kapcsolódó hazai jogszabályok, így elsősorban az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény rendelkezései alapján kezeli.
  • A pályázó személyes adatai kezelésének jogalapja a jelentkező hozzájárulása, amelyet a pályázat részeként megjelölt dokumentumok benyújtásával és kifejezett nyilatkozatával ad meg.
  • A BFVK Zrt. karrieroldalának Adatkezelési tájékoztatója innen tölthető le. [link]

 

 


Vissza az előző oldalra