Álláshirdetések


Toborzó munkatárs

Budapest Főváros Vagyonkezelő Központ Zártkörűen Működő Részvénytársaság
(BFVK Zrt./munkáltató)


Toborzó munkatársat keres
határozott időre,
mely pozícióra megváltozott munkaképességű pályázók jelentkezését is várjuk.

 

Céginformáció:

  • Az I. kerület Attila úti, a Budai Vár szomszédságában található székhelyünk és a zuglói telephelyünk egyaránt könnyen megközelíthető gépjárművel és tömegközlekedéssel. Mindkét helyen biztosítunk parkolási lehetőséget munkavállalóink részére.
  • Fő feladatunk a főváros ingatlanvagyonának hatékony, szakszerű, maximális gazdasági eredményre törekvő hasznosítása, értékesítése.
  • Munkatársaink egy folyamatosan fejlődő transzparens, egészségtudatos, emberközpontú, családbarát munkahelyen dolgoznak, ahol a munkatársak anyagi és szellemi megbecsülésére törekszünk.
  • Cégünk 240 fős létszámát, fele-fele arányban fizikai és irodai feladatokban foglalkoztatjuk, 50 éve stabil, megbízható munkahelyet biztosítva.

 

Miért érdemes nálunk dolgozni?

  • Éves bruttó cafeteria juttatással egészítjük ki a havi illetményt;
  • Munkatársainknak jó minőségű munkaeszközöket biztosítunk, hogy mindenki a legtöbbet tudja kihozni magából;
  • A céges okostelefonodat magáncélra is használhatod;
  • Betanulási időszakban mentori segítséggel támogatjuk az új belépőket;
  • Értékeljük és elismerjük az erőfeszítéseidet, támogatunk abban, hogy sikeres legyél a munkádban;
  • Személyre szabott szakmai képzéseket szervezünk részedre, fejlődési lehetőséget biztosítunk;
  • Emberközpontú céges kultúrára számíthatsz, egy összetartó, dinamikus csapatban fogsz dolgozni;
  • Jó hangulatú céges rendezvényeken vehetsz részt.

 Főbb feladataid:

  • Társigazgatóságoktól érkező létszámigények folyamatos nyomon követése és teljesítése;
  • Hirdetési szövegek szerkesztése, hirdetések feladása több fórumon is;
  • Önéletrajzok lementése, kezelése;
  • Beérkező pályázatok előszűrése;
  • Kapcsolatfelvétel a jelentkezőkkel;
  • Toborzás visszamérése és kimutatások készítése;
  • Hatékony együttműködés a közvetlen kollégákkal és társterületekkel;
  • Interjúk lebonyolítása, összefoglalók készítése;
  • Jelentkezők kiértesítése;
  • A kiválasztásra került jelentkezőkkel kapcsolattartás, és a beléptetési folyamatban való intenzív részvétel;
  • Új belépők beillesztési folyamatának irányítása, kötelező képzéseken való részvétel biztosítása.

 Amit várunk Tőled:

  • Felsőfokú szakirányú végzettség;
  • Magabiztos számítástechnikai ismeret (MS Office);
  • Emberközpontúság;
  • Prezentációkészítésben való jártasság;
  • Kreativitás a hatékony toborzás megvalósításához, örömmel fogadjuk az új ötleteket;
  • Önálló, precíz munkavégzés, logikus gondolkodás, terhelhetőség;
  • Határidők pontos betartása;
  • Kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség;
  • Felelősségteljes hozzáállás, együttműködési készség;
  • Munkáltatói előírás szerinti nyilatkozattételi kötelezettség teljesítése;
  • Magyar állampolgárság, cselekvőképesség, erkölcsi bizonyítvány.

 Szuper, ha ez is van, de nem kötelező:

  • Nexon program felhasználói ismerete;
  • Fizikai munkaerő toborzásban szerzett tapasztalat.

 Amit kínálunk:

  • Teljes munkaidős;
  • Éves bruttó 280 000 Ft cafeteria juttatás;
  • Munka törvénykönyve szerinti, teljes munkaidős (heti 40 órás) foglalkoztatás;
  • Otthoni munkavégzés lehetősége;
  • Felújított, klimatizált iroda;
  • Fitneszeszközök használata;
  • Céges mobiltelefon használat;
  • Szakmai fejlődési lehetőség;
  • Zárt, őrzött parkolóhely biztosítása.

 Munkavégzés helye: 

  • Budapest, Attila út 13/a.

Jelentkezés feltételei:

  • Legalább 1 év szakmai (toborzási területen) tapasztalat;
  • A pályázó szakmai életútját bemutató fényképes önéletrajz;
  • A jelentkezésed a karrier@bfvk.hu e-mail címre várjuk
  • Kérjük, hogy jelentkezésed elküldése előtt olvasd el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a BFVK Zrt. weboldalán
  • A BFVK Zrt. karrieroldalának Adatkezelési tájékoztatója innen tölthető le. [link].

Beszerzési munkatárs

Budapest Főváros Vagyonkezelő Központ Zártkörűen Működő Részvénytársaság

(BFVK Zrt./munkáltató) 

Beszerzési

munkatársat keres.

  Céginformáció:

  • Cégünk 100%-os önkormányzati tulajdonban lévő zártkörűen működő részvénytársaság.
  • Fő feladatunk a főváros ingatlanvagyonának hatékony, szakszerű, maximális gazdasági eredményre törekvő hasznosítása, értékesítése.
  • Az I. kerület Attila úti, a Budai Vár szomszédságában található székhelyünk és a XIV. kerület Gvadányi utcai telephelyünk egyaránt könnyen megközelíthető gépjárművel és tömegközlekedéssel. Mindkét helyen biztosítunk parkolási lehetőséget munkavállalóink részére.
  • Cégünk 183 fős létszámát, fele-fele arányban fizikai és irodai feladatokban foglalkoztatjuk, 50 éve stabil, megbízható munkahelyet biztosítva.
  • Munkatársaink egy folyamatosan fejlődő transzparens, egészségtudatos, emberközpontú, családbarát munkahelyen dolgoznak, ahol a munkatársak anyagi és szellemi megbecsülésére törekszünk.

A munkakörben ellátandó fő feladatok:

  • Közbeszerzések (beszerzések) teljes folyamatának bonyolítása és ellenőrzése;
  • A közbeszerzési és beszerzési tevékenységgel kapcsolatos vállalati szintű tervezési, irányítási, ellenőrzési, értékelési feladatok elvégzése;
  • Közbeszerzési és beszerzési terv készítése;
  • Egyeztetés a Társaság szervezeti egységeivel és a szállítókkal;
  • Közbeszerzési eljárásban lefolytatásra kerülő tárgyalások előkészítése és részvétel a lebonyolításban;
  • Beszállítók minősítése és értékelése;
  • Szerződések kezelése, előkészítéstől a monitoring feladatokig;
  • A beszerzéshez közbeszerzéshez kapcsolódó jogszabályi változások követése;
  • A beszerzési területhez kapcsolódó társasági szintű normatív előírások (így különösen szabályzatok, utasítások, rendelkezések stb.), elkészítése, szükség szerint közreműködés egyéb normatív szabályozás megalkotásában.

Elvárások:

  • Büntetlen előélet;
  • Közbeszerzések lebonyolításában (ajánlatkérői oldalon) szerzett gyakorlat (2-5 év);
  • Precizitás, csapatban való együttműködés képessége;
  • Önálló, pontos munkavégzés;
  • Jó kommunikációs készség.

Előnyök:

  • Állami vagy önkormányzati beszerzések területén szerzett gyakorlat;
  • Közbeszerzési referensi végzettség.

Amit kínálunk:

  • Hosszú távú, stabil munkahely;
  • Kiszámítható munkakörnyezet;
  • Képzések, szakmai fejlődés támogatása;
  • Rugalmas munkarend;
  • Megegyezés szerint home office lehetőség;
  • Ingyenes parkolási lehetőség. 

Munkavégzés helye:

  • Budapest XIV. kerület Gvadányi u. 33-39. 

Jelentkezés feltételei:

  • A pályázó szakmai életútját bemutató fényképes önéletrajz, havi bruttó bérigény megjelölésével;
  • A jelentkezésed a karrier@bfvk.hu e-mail címre várjuk;
  • Magyar állampolgárság, cselekvőképesség, erkölcsi bizonyítvány;
  • Munkáltatói előírás szerinti nyilatkozattételi kötelezettség teljesítése;
  • Kérjük, hogy jelentkezésed elküldése előtt olvasd el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a BFVK Zrt. weboldalán;
  • A BFVK Zrt. karrieroldalának Adatkezelési tájékoztatója innen tölthető le. [link].

 

 


Ingatlanvagyon értékelő munkatárs

Budapest Főváros Vagyonkezelő Központ Zártkörűen Működő Részvénytársaság

(BFVK Zrt./munkáltató)

Ingatlanvagyon értékelő

munkatársat keres

mely pozícióra megváltozott munkaképességű munkavállalók jelentkezését is

várja.

Céginformáció:

  • Az I. kerület Attila úti, a Budai Vár szomszédságában található székhelyünk és a zuglói telephelyünk egyaránt könnyen megközelíthető gépjárművel és tömegközlekedéssel. Mindkét helyen biztosítunk parkolási lehetőséget munkavállalóink részére.
  • Fő feladatunk a főváros ingatlanvagyonának hatékony, szakszerű, maximális gazdasági eredményre törekvő hasznosítása, értékesítése.
  • Munkatársaink egy folyamatosan fejlődő transzparens, egészségtudatos, emberközpontú, családbarát munkahelyen dolgoznak, ahol a munkatársak anyagi és szellemi megbecsülésére törekszünk.
  • Cégünk 240 fős létszámát, fele-fele arányban fizikai és irodai feladatokban foglalkoztatjuk, 50 éve stabil, megbízható munkahelyet biztosítva.

Miért érdemes nálunk dolgozni? 

  • Éves bruttó cafeteria juttatás;
  • Munkatársainknak jó minőségű munkaeszközöket biztosítunk, hogy mindenki a legtöbbet tudja kihozni magából;
  • A céges okostelefonodat magáncélra is használhatod;
  • Betanulási időszakban mentori segítséget biztosítunk;
  • Értékeljük és elismerjük, ha erőn felül is beleteszed magad az adott feladatba. Támogatunk abban, hogy sikeres legyél a munkádban;
  • Személyre szabott szakmai képzéseket szervezünk részedre, fejlődési lehetőséget biztosítunk;
  • Emberközpontú céges kultúrára számíthatsz, egy összetartó, dinamikus csapatban fogsz dolgozni;
  • Jó hangulatú céges rendezvényeken vehetsz részt. 

Feladataid:

Ingatlanvagyon-értékelési szakvélemények készítése, ami jellemzően a forgalmi érték és bérleti díj meghatározására vonatkozik a Fővárosi Önkormányzat vagyoni körébe tartozó ingatlanoknál. Az értékbecslési feladat magában foglalja a helyszíni szemlét, az adatok gyűjtését és elemzését, valamint a szakvélemény elkészítését, dokumentálását és a kapcsolódó adminisztráció elvégzését is.

Amit várunk Tőled:

  • Legalább középfokú végzettség és ingatlan közvetítő- és értékelő szakképzettség;
  • Legalább 3 év ingatlan értékbecslőként szerzett szakmai tapasztalat;
  • Felhasználói szintű informatikai ismeretek (Microsoft Office, kiemelten Word és Excel);
  • Erkölcsi bizonyítvány;
  • Önálló munkavégzés, pontosság, terhelhetőség.

Előnyt jelent:

  • Felsőfokú szakirányú (műszaki, közgazdasági, jogi) végzettség;
  • Emelt szintű ingatlanvagyon értékelő szakképzettség;
  • B kategóriás vezetői engedély.

Amit kínálunk:

  • Közös megegyezés szerinti jövedelem;
  • Megegyezés szerinti napokon otthoni munkavégzési lehetőség, heti 1-2 nap;
  • Szakmai fejlődési lehetőség;
  • Eredmény-és teljesítményorientált munkakörnyezet;
  • Munka törvénykönyve szerinti, teljes munkaidős foglalkoztatás;
  • Betanítási időszakban mentori segítség.

A munkavégzés helye:

  • Budapest, Attila út 13/A.

 A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • A pályázó szakmai életútját iskolai végzettségét és egyéb képzettségét, képesítését bemutató fényképes önéletrajz;
  • A pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul;
  • Kérjük, hogy jelentkezésed elküldése előtt olvasd el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a BFVK Zrt. weboldalán.

 

 

  


Flottamanager

Budapest Főváros Vagyonkezelő Központ Zártkörűen Működő Részvénytársaság

(BFVK Zrt./munkáltató)

Flottamanager

munkatársat keres.

  Céginformáció:

  • Cégünk 100%-os önkormányzati tulajdonban lévő zártkörűen működő részvénytársaság.
  • Fő feladatunk a főváros ingatlanvagyonának hatékony, szakszerű, maximális gazdasági eredményre törekvő hasznosítása, értékesítése.
  • Az I. kerület Attila úti, a Budai Vár szomszédságában található székhelyünk és a XIV. kerület Gvadányi utcai telephelyünk egyaránt könnyen megközelíthető gépjárművel és tömegközlekedéssel. Mindkét helyen biztosítunk parkolási lehetőséget munkavállalóink részére.
  • Cégünk 240 fős létszámát, fele-fele arányban fizikai és irodai feladatokban foglalkoztatjuk, 50 éve stabil, megbízható munkahelyet biztosítva.
  • Munkatársaink egy folyamatosan fejlődő transzparens, egészségtudatos, emberközpontú, családbarát munkahelyen dolgoznak, ahol a munkatársak anyagi és szellemi megbecsülésére törekszünk.

Jelentkezz hozzánk, ha szeretnél:

  • Önálló felelősségi körrel bíró feladatkört betölteni;
  • Egy jó hangulatú, összetartó, dinamikus csapatban dolgozni;
  • Folyamatosan fejlődni.

Főbb feladatok:

Tervezi, kezeli és ellenőrzi a Társaság mobil- és gépjárműflottáját, valamint biztosításait.

Napi operatív gépjármű üzemeltetési feladatok (25 gépjármű):

  • A BFVK Zrt.  gépjármű flottájának teljes körű menedzselése;
  • Gépjárművek üzemeltetésével kapcsolatos szabályzat elkészítése;
  • A gépjárművek karriertervének elkészítése;
  • Naprakész kimutatást vezetése a kezelt gépjárművek állapotáról;
  • Gépjármű átadás-átvételek lebonyolítása adminisztrálása;
  • Használt gépjárművek értékesítése során javaslattétel;
  • Az üzemanyagkártyák adminisztrálása, az üzemanyagfogyasztás pontos nyomon követése;
  • A gépjárművek megfelelő műszaki állapotának biztosítása, karbantartások, szervízek lefolytatása a szerviz partnerekkel;
  • Hatósági, biztosítási és kárrendezési feladatok ellátása.

 Mobilflotta kezelése:

  • A mobilkészülékek használatával és szolgáltatással kapcsolatos szabályzatok elkészítése, illetve aktualizálása;
  • Társaság igényeihez igazodó mobilkészülék portfólió összeállítása;
  • Jelentések adatszolgáltatások elkészítése;
  • Új készülékek megrendelése azok átadás átvétele;
  • Nyilvántartás vezetése a mobilkészülék flotta részét képező készülékekről és igénybe vett szolgáltatásokról;
  • Szervizelési feladatok ügyintézése;
  • Számlák ellenőrzése.

 Biztosítások kezelése:

  • Az Alkusz összefoglalója alapján javaslat készítése a biztosítások igénybevételéről, szerződés előkészítési javaslat készítése;
  • Naprakész nyilvántartás vezetése az aktuális biztosításokról, kötvényekről.

Pályázati feltételek:

  • Legalább középfokú iskolai végzettség;
  • B kategóriás jogosítvány;
  • Legalább felhasználó szintű MS Office ismeret;
  • Hasonló munkakörben szerzett legalább 3 éves szakmai tapasztalat.

Amit várunk Tőled:

  • A feladatok ellátásához kapcsolódó jogszabályok és előírások átfogó ismerete;
  • Jó kommunikációs készség;
  • Határozott fellépés;
  • Képesség az önálló munkavégzésre;
  • Erős elemző és problémamegoldó képesség.

Előny:

  • Csapatvezetői tapasztalat
  • Felsőfokú szakirányú végzettség

A pályázat részeként benyújtandó iratok:

  • A pályázó szakmai életútját bemutató fényképes önéletrajz;
  • A pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul.

Amit kínálunk:

  • Teljes munkaidős;
  • Béren kívüli juttatás (Cafeteria) belső előírás szerint;
  • Munka törvénykönyve szerinti, teljes munkaidős (heti 40 órás) foglalkoztatás;
  • Utazási támogatás;
  • Céges mobiltelefon használat;
  • Szakmai fejlődési lehetőség;
  • Önálló, felelősségteljes munkakör,
  • Jó munkahelyi légkör, könnyen megközelíthető, kényelmes iroda.

 A munkavégzés helye:

  • Budapest, I. kerület Attila út 13/A.
  • Budapest, XIV. kerület Gvadányi út 33-39.

Jelentkezés feltételei:

  • A pályázó szakmai életútját bemutató fényképes önéletrajz, havi bruttó bérigény megjelölésével;
  • A jelentkezésed a karrier@bfvk.hu e-mail címre várjuk;
  • Magyar állampolgárság, cselekvőképesség, erkölcsi bizonyítvány;
  • Munkáltatói előírás szerinti nyilatkozattételi kötelezettség teljesítése;
  • Kérjük, hogy jelentkezésed elküldése előtt olvasd el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a BFVK Zrt. weboldalán;
  • A BFVK Zrt. karrieroldalának Adatkezelési tájékoztatója innen tölthető le. [link].

Biztonsági munkatárs

  • Budapest Főváros Vagyonkezelő Központ Zártkörűen Működő Részvénytársaság

    (BFVK Zrt./munkáltató)

     Biztonsági munkatárs

    jelentkezését várja.

    Céginformáció:

    • Cégünk 100%-os önkormányzati tulajdonban lévő zártkörűen működő részvénytársaság.
    • Fő feladatunk a főváros ingatlanvagyonának hatékony, szakszerű, maximális gazdasági eredményre törekvő hasznosítása, értékesítése.
    • Az I. kerület Attila úti, a Budai Vár szomszédságában található székhelyünk és a XIV. kerület Gvadányi utcai telephelyünk egyaránt könnyen megközelíthető gépjárművel és tömegközlekedéssel. Mindkét helyen biztosítunk parkolási lehetőséget munkavállalóink részére.
    • Cégünk 240 fős létszámát, fele-fele arányban fizikai és irodai feladatokban foglalkoztatjuk, 50 éve stabil, megbízható munkahelyet biztosítva.
    • Munkatársaink egy folyamatosan fejlődő transzparens, egészségtudatos, emberközpontú, családbarát munkahelyen dolgoznak, ahol a munkatársak anyagi és szellemi megbecsülésére törekszünk.

    Jelentkezz hozzánk, ha szeretnél:

    • Önálló felelősségi körrel bíró feladatkört betölteni;
    • Egy jó hangulatú, összetartó, dinamikus csapatban dolgozni;
    • Folyamatosan fejlődni.

    Főbb feladataid:

    • Az ingatlanok mechanikai és elektronikai védelmét szolgáló külső pályázatok műszaki tartalmának, költségbecslésének összeállítása;
    • A Társasági ingatlanok biztonsági kockázatértékeléseinek elkészítése, évenkénti felülvizsgálata;
    • A Társaság ingatlanainak helyszíni ellenőrzése;
    • Rendkívüli események bekövetkezése esetében az ingatlanok soron kívüli ellenőrzése, a szükséges helyszíni intézkedések megtétele;
    • Az ingatlanellenőrzések során a kockázati kitettséget növelő körülmények és hiányosságok feltárása, az ingatlanok védelmére szolgáló vagyonvédelmi eszközök, módszerek és a vagyonvédelmet szolgáló előírások hatásosságának és hatékonyságának folyamatos ellenőrzése;
    • A vagyonőrök szolgálatellátásának ellenőrzése;
    • Élőerős őrzésvédelmi, mechanikai, elektronikai, szervezési, valamint szabályozási megoldásokat tartalmazó részletes javaslatok kidolgozása;
    • Az ingatlan ellenőrzések és javaslatok dokumentálása;
    • Kapcsolattartás a Társaság társigazgatóságainak munkatársaival a Társasággal jogviszonyban álló vagyonvédelmi vállalkozásokkal és a hatóságokkal.

      Pályázati feltételek:

    • Középfokú műszaki iskolai végzettség;
    • Legalább 3 év munkatapasztalat a feladatok ellátásához kapcsolódó területen;
    • Felhasználói szintű MS Office ismeretek (Outlook, Word, Excel).
    • B kategóriás vezetői engedély, megbízható vezetési gyakorlat.

     Amit várunk Tőled:

    • A feladatok ellátásához kapcsolódó jogszabályok és előírások átfogó ismerete;
    • Jó kommunikációs készség;
    • Határozott fellépés;
    • Képesség az önálló munkavégzésre;
    • Problémamegoldó képesség.

    Előny:

    • Tűz - és munkavédelmi szakképesítés;
    • Felsőfokú műszaki iskolai végzettség;
    • Rendészeti végzettség, tapasztalat.

     A pályázat részeként benyújtandó iratok:

    • A pályázó szakmai életútját bemutató fényképes önéletrajz;
    • A pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul.

     Amit kínálunk:

    • Közös megegyezés szerinti jövedelem;
    • Munka törvénykönyve szerinti, teljes munkaidős (heti nettó 40 órás) foglalkoztatás;
    • Belső előírás szerinti béren kívüli juttatás (Cafeteria);
    • Céges mobiltelefon, belső előírás szerint;
    • Szakmai fejlődési lehetőség, tapasztalt munkatárs irányítása mellett;
    • Kulturált munkakörülmények;
    • BKV bérlet.

    Munkavégzés helye: 

    • Budapest, XIV. Gvadányi utca 33-39.

    Jelentkezés feltételei:

    • A pályázó szakmai életútját bemutató fényképes önéletrajz, havi bruttó bérigény megjelölésével;
    • A jelentkezésed a karrier@bfvk.hu e-mail címre várjuk;
    • Magyar állampolgárság, cselekvőképesség, erkölcsi bizonyítvány;
    • Munkáltatói előírás szerinti nyilatkozattételi kötelezettség teljesítése;
    • Kérjük, hogy jelentkezésed elküldése előtt olvasd el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a BFVK Zrt. weboldalán;
    • A BFVK Zrt. karrieroldalának Adatkezelési tájékoztatója innen tölthető le. [link].

 


Villanyszerelő

 

Budapest Főváros Vagyonkezelő Központ Zártkörűen Működő Részvénytársaság

(BFVK Zrt./munkáltató)

 Villanyszerelő

 munkatársat keres.

Céginformáció:

  • Cégünk 100%-os önkormányzati tulajdonban lévő zártkörűen működő részvénytársaság.
  • Fő feladatunk a főváros ingatlanvagyonának hatékony, szakszerű, maximális gazdasági eredményre törekvő hasznosítása, értékesítése.
  • Az I. kerület Attila úti, a Budai Vár szomszédságában található székhelyünk és a XIV. kerület Gvadányi utcai telephelyünk egyaránt könnyen megközelíthető gépjárművel és tömegközlekedéssel. Mindkét helyen biztosítunk parkolási lehetőséget munkavállalóink részére.
  • Cégünk 183 fős létszámát, fele-fele arányban fizikai és irodai feladatokban foglalkoztatjuk, 50 éve stabil, megbízható munkahelyet biztosítva.
  • Munkatársaink egy folyamatosan fejlődő transzparens, egészségtudatos, emberközpontú, családbarát munkahelyen dolgoznak, ahol a munkatársak anyagi és szellemi megbecsülésére törekszünk.

Jelentkezz hozzánk, ha szeretnél:

  • Önálló felelősségi körrel bíró feladatkört betölteni;
  • Egy jó hangulatú, összetartó, dinamikus csapatban dolgozni;
  • Folyamatosan fejlődni.

Főbb feladatok:

  • Villanyszerelési munkák elvégzése;
  • Fő- és alelosztó szekrények, elektromos hálózatok szükség szerinti karbantartása, javítása;
  • Elektromos berendezések dugaljak, kapcsolók karbantartása, szükség szerinti javítása;
  • Elektromos forróvíztárolók javítása, cseréje;
  • Elektromos kisgépek ellenőrzése, javítása;
  • Épületgépészeti berendezések ellenőrzése (hőközpontok, klímák);
  • Világítótestek javítása (fényforrás csere)

 Elvárások:

  • Villanyszerelő szakképesítés;
  • Hasonló munkakörben szerzett minimum 1 év szakmai tapasztalat;
  • Önállóság, megbízhatóság;
  • Magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet;
  • Előzetes foglalkozás-egészségügyi a munkakörre szóló alkalmassági vizsgálat.
  • B- kategóriás jogosítvány

  Előnyt jelent:

  • Jó műszaki érzék;
  • Egyéb műszaki szakismeret vagy végzettség.

 A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: 

  • A pályázó szakmai életútját iskolai végzettségét és egyéb képzettségét, képesítését bemutató fényképes önéletrajz;
  • A pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul.

 Amit kínálunk:

  • Közös megegyezés szerinti jövedelem;
  • Munka törvénykönyve szerinti, teljes munkaidős (heti nettó 40 órás) foglalkoztatás;
  • Béren kívüli juttatás (Cafeteria) belső előírás szerint;
  • Céges mobiltelefon belső előírás szerint;
  • Eredmény-és teljesítményorientált munkakörnyezet.

Munkavégzés helye:

  • Budapest, XIV. Gvadányi utca 33-39.

Jelentkezés feltételei:

  • A pályázó szakmai életútját bemutató fényképes önéletrajz, havi bruttó bérigény megjelölésével;
  • A jelentkezésed a karrier@bfvk.hu e-mail címre várjuk;
  • Magyar állampolgárság, cselekvőképesség, erkölcsi bizonyítvány;
  • Munkáltatói előírás szerinti nyilatkozattételi kötelezettség teljesítése;
  • Kérjük, hogy jelentkezésed elküldése előtt olvasd el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a BFVK Zrt. weboldalán;
  • A BFVK Zrt. karrieroldalának Adatkezelési tájékoztatója innen tölthető le. [link].

 

 

 


Segédmunkás

Budapest Főváros Vagyonkezelő Központ Zártkörűen Működő Részvénytársaság

(BFVK Zrt./munkáltató)

 Segédmunkások

jelentkezését várja.

  

Céginformáció:

  • Cégünk 100%-os önkormányzati tulajdonban lévő zártkörűen működő részvénytársaság.
  • Fő feladatunk a főváros ingatlanvagyonának hatékony, szakszerű, maximális gazdasági eredményre törekvő hasznosítása, értékesítése.
  • Az I. kerület Attila úti, a Budai Vár szomszédságában található székhelyünk és a XIV. kerület Gvadányi utcai telephelyünk egyaránt könnyen megközelíthető gépjárművel és tömegközlekedéssel. Mindkét helyen biztosítunk parkolási lehetőséget munkavállalóink részére.
  • Cégünk 240 fős létszámát, fele-fele arányban fizikai és irodai feladatokban foglalkoztatjuk, 50 éve stabil, megbízható munkahelyet biztosítva.
  • Munkatársaink egy folyamatosan fejlődő transzparens, egészségtudatos, emberközpontú, családbarát munkahelyen dolgoznak, ahol a munkatársak anyagi és szellemi megbecsülésére törekszünk.

Jelentkezz hozzánk, ha szeretnél:

  • Önálló felelősségi körrel bíró feladatkört betölteni;
  • Egy jó hangulatú, összetartó, dinamikus csapatban dolgozni;
  • Folyamatosan fejlődni.

Főbb feladataid:

  • A szakmunkás kollégák javítási/karbantartási feladatainak segítése;
  • A munkaterületen keletkezett hulladékok elszállítása, illetve a munka utáni takarítási feladatok elvégzése;
  • Épületgépészeti berendezések, eszközök szemrevételezéssel történő ellenőrzése;
  • Szükség esetén elektromos és vízmérők havi leolvasása;
  • Munkalapok kitöltése;
  • Eseti anyagbeszerzés a szükséges karbantartási, javítási munkákhoz
  • Szolgálati gépjármű használat esetén menetlevél naprakész vezetése, gépjármű szükség szerinti lemosása, takarítása, szakszervízben történő javítások kezdeményezése;
  • A mozgó raktár feltöltése és rendben tartása;
  • Egyéb segédmunkás feladatok elvégzése.

Pályázati feltételek:

  • 8 általános iskolai végzettség
  • B kategóriás jogosítvány

A pályázat részeként benyújtandó iratok:

  • A pályázó szakmai életútját bemutató fényképes önéletrajz;
  • A pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul.

 Amit kínálunk:

  • Közös megegyezés szerinti jövedelem;
  • Munka törvénykönyve szerinti, teljes munkaidős (heti nettó 40 órás) foglalkoztatás;
  • Belső előírás szerinti béren kívüli juttatás (Cafeteria);
  • Céges mobiltelefon, belső előírás szerint;
  • Szakmai fejlődési lehetőség, tapasztalt munkatárs irányítása mellett;
  • Kulturált munkakörülmények;
  • BKV bérlet.

Munkavégzés helye: 

  • Budapest, XIV. Gvadányi utca 33-39.

Jelentkezés feltételei:

  • A pályázó szakmai életútját bemutató fényképes önéletrajz, havi bruttó bérigény megjelölésével;
  • A jelentkezésed a karrier@bfvk.hu e-mail címre várjuk;
  • Magyar állampolgárság, cselekvőképesség, erkölcsi bizonyítvány;
  • Munkáltatói előírás szerinti nyilatkozattételi kötelezettség teljesítése;
  • Kérjük, hogy jelentkezésed elküldése előtt olvasd el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a BFVK Zrt. weboldalán;
  • A BFVK Zrt. karrieroldalának Adatkezelési tájékoztatója innen tölthető le. [link].

Anyagnyilvántartó-raktáros

Budapest Főváros Vagyonkezelő Központ Zártkörűen Működő Részvénytársaság

(BFVK Zrt./munkáltató)

 

Anyagnyilvántartó-raktáros

munkatársat keres,

 

 Céginformáció:

  • Az I. kerület Attila úti, a Budai Vár szomszédságában található székhelyünk és a zuglói telephelyünk egyaránt könnyen megközelíthető gépjárművel és tömegközlekedéssel. Mindkét helyen biztosítunk parkolási lehetőséget munkavállalóink részére.
  • Fő feladatunk a főváros ingatlanvagyonának hatékony, szakszerű, maximális gazdasági eredményre törekvő hasznosítása, értékesítése.
  • Munkatársaink egy folyamatosan fejlődő transzparens, egészségtudatos, emberközpontú, családbarát munkahelyen dolgoznak, ahol a munkatársak anyagi és szellemi megbecsülésére törekszünk.
  • Cégünk 240 fős létszámát, fele-fele arányban fizikai és irodai feladatokban foglalkoztatjuk, 50 éve stabil, megbízható munkahelyet biztosítva.

Miért érdemes nálunk dolgozni?

  • Éves bruttó cafeteria juttatás;
  • Munkatársainknak jó minőségű munkaeszközöket biztosítunk, hogy mindenki a legtöbbet tudja kihozni magából;
  • A céges okostelefonodat magáncélra is használhatod;
  • Betanulási időszakban mentori segítséget biztosítunk;
  • Értékeljük és elismerjük, ha erőn felül is beleteszed magad az adott feladatba;
  • Támogatunk abban, hogy sikeres legyél a munkádban;
  • Személyre szabott szakmai képzéseket szervezünk részedre, fejlődési lehetőséget biztosítunk;
  • Emberközpontú céges kultúrára számíthatsz, egy összetartó, dinamikus csapatban fogsz dolgozni;
  • Jó hangulatú céges rendezvényeken vehetsz részt.

 Főbb feladatok:

  • A raktárakkal kapcsolatos napi szintű anyagmozgások rögzítése, adatok lekérdezése, statisztikák elkészítése;
  • A központi raktár anyagainak kezelése raktári felelősséggel, ki-és bevételezések dokumentálása, a raktár tisztántartása;
  • A beérkezett anyagvásárlási számlákról nyilvántartás készítése és naprakészen tartása;
  • A karbantartási, fenntartási, üzemeltetési feladatok ellátása során szükséges anyag- és eszközbeszerzések ügyintézése és azok tervezése, ütemezése.

  Előnyt jelent:

  • Raktáros végzettség;
  • Forrás program ismeret.

Amit várunk Tőled:

  • Középfokú iskolai végzettség, (érettségi);
  • Cselekvőképesség, erkölcsi feddhetetlenséget tanúsító erkölcsi bizonyítvány bemutatása;
  • Felhasználói szintű MS Office alapismeretek (Outlook, Word, Excel.);
  • A feladatok ellátásához kapcsolódó jogszabályok és előírások átfogó ismerete;
  • Jó kommunikációs készség, határozott fellépés, képesség az önálló munkavégzésre, szükség esetén a többi munkavállaló irányítására, problémamegoldó képesség.

A munkavégzés helye:

  • 1144 Budapest, Gvadányi utca 33-39.

 A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • A pályázó szakmai életútját iskolai végzettségét és egyéb képzettségét, képesítését bemutató fényképes önéletrajz, bruttó bérigény megjelölésével;
  • A pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul;
  • Kérjük, hogy jelentkezésed elküldése előtt olvasd el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a BFVK Zrt. weboldalán.

 


Kertész-Gondnok

Budapest Főváros Vagyonkezelő Központ Zártkörűen Működő Részvénytársaság

(BFVK Zrt./munkáltató)

 KERTÉSZ - GONDNOK

munkatársat keres

Jelentkezz hozzánk, ha szeretnél:

  • Önálló felelősségi körrel bíró feladatkört betölteni;
  • Egy jó hangulatú, összetartó, dinamikus csapatban dolgozni;
  • Folyamatosan fejlődni.

 Főbb feladataid:

  • Kapcsolattartás a bérlőkkel, ingatlan üzemeltetővel, bérlők ellenőrzése;
  • Bérlemények átadása- átvétele;
  • Hibabejelentések fogadása és továbbítása műszak felé;
  • Ingatlanon üzemelő berendezések működőképességének ellenőrzése;
  • Épület és kert takarítás, fűnyírás kert gondozás;
  • Helyszíni munkavégzéseknél kapcsolattartás vállalkozókkal, vezetőkkel;
  • Elvégzett munkálatok ellenőrzése a megadott, vagy ismert paraméterek alapján;
  • Karbantartási és javítási határidők figyelemmel kísérése;
  • Ház, kert és a környezet folyamatos figyelemmel kísérése, gondozása;
  • Hibák felismerésére, súlyozása, következmények megbecsülése, intézkedés, hibabejelentés.

Amit várunk tőled:

  • Jó kommunikációs készség;
  • Önállóság, terhelhetőség, erős stressztűrő képesség, megbízhatóság;
  • Cselekvőképesség, büntetlen előélet, erkölcsi feddhetetlenséget tanúsító erkölcsi bizonyítvány bemutatása, magyar nyelv ismerete.

A pályázat részeként benyújtandó iratok:

  • A pályázó szakmai életútját bemutató fényképes önéletrajz;
  • Motivációs levél havi bruttó bérigény megjelölésével;
  • A pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul.

 Amit kínálunk:

  • Közös megegyezés szerinti jövedelem;
  • Munka törvénykönyve szerinti, teljes munkaidős (heti nettó 40 órás) foglalkoztatás;
  • Béren kívüli juttatás (Cafeteria) belső előírás szerint;
  • Céges mobiltelefon belső előírás szerint;
  • Szakmai fejlődési lehetőség.

 Szuper, ha ez is van, de nem kötelező:

  • 1 éves gondnoki tapasztalat;
  • Középfokú végzettség;
  • B kategóriás jogosítvány;
  • Felhasználói szintű MS Office alapismeretek (Outlook, Word, Excel,)

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: 

  • Fényképes önéletrajz; havi bruttó forint bérigény megjelölésével.
  • A pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul.

 Miért érdemes nálunk dolgozni?

  • Rugalmas munkaidő lehetősége;
  • Munka törvénykönyve szerinti, teljes munkaidős (heti 40 órás) foglalkoztatás;
  • Béren kívüli juttatás (Cafeteria) belső előírás szerint;
  • Céges mobiltelefon belső előírás szerint;
  • Szakmai fejlődési lehetőség.

 Munkavégzés helye: 

  • Telephely: 1144 Budapest, Gvadányi utca 33-39;.
  • Munkavégzés helye: Budapest területén változó.

Jelentkezés feltételei:

  • A jelentkezésed a karrier@bfvk.hu e-mail címre várjuk havi bruttó bérigény megjelölésével;
  • Magyar állampolgárság, cselekvőképesség, erkölcsi bizonyítvány;
  • Foglalkozás-egészségügyi alkalmasság;
  • Munkáltatói előírás szerinti nyilatkozattételi kötelezettség teljesítése;
  • Kérjük, hogy jelentkezésed elküldése előtt olvasd el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a BFVK Zrt. weboldalán.

 

 

 


Vissza az előző oldalra