„Eseti hibaelhárítási (gyorsszolgálati) szolgáltatás beszerzése a BFVK Zrt. részére (2025)”

Hirdetés letöltése

Kapcsolódó képek

„Eseti hibaelhárítási (gyorsszolgálati) szolgáltatás beszerzése a BFVK Zrt. részére (2025)” - Kép 1.

Pályázati felhívás

Tisztelt Gazdasági Szereplő!

 A BFVK Zrt. pályázatot hirdet  „Eseti hibaelhárítási (gyorsszolgálati) szolgáltatás beszerzése a BFVK Zrt. részére (2025)”tárgyban.

Kérjük, hogy amennyiben érdeklődnek a pályázat iránt, a felhívásban szereplő feltételek mellett ajánlatukat 2025. május 14. napja 10:00-ig juttassák el részünkre.

LETÖLTHETŐ DOKUMENTUMOK:

305F_06_00_Eseti hibaelhárítás 2025_Pályázati kiírás_

305F_06_0_Eseti_hibaelhárítás_2025_Váll_keretszerz_tervezet_

305F_06_1_Eseti hibaelhárítás 2025_Felolvasó lap_1 sz mell_

305F_06_2_Eseti_hibaelhárítás_2025_Árazatlan_kv_2sz mell_

305F_06_3_Eseti_hibaelhárítás_2025_Műszaki_tartalom_3sz mell_

305F_06_4_Eseti hibaelhárítás 2025_Nyilatkozatminták_4sz mell_

Ajánlattevőknek ajánlataikat elektronikus úton (e-mailben) kell megküldeniük Ajánlatkérő részére a kozbeszerzes@bfvk.hu email címre.

Az elektronikusan benyújtott ajánlatokra vonatkozó követelmények:

  1. Az e-mail tárgyában kérjük, minden esetben szíveskedjenek feltüntetni a pályázat tárgyát.
  2. Ajánlataikat kérjük, LEHETŐSÉG SZERINT a benyújtási határidő előtti félórás időintervallumban küldjék meg számunkra.
  3. Az e-mail csatolmányai az alábbi fájlok legyenek: árazott költségvetés(ek) .xls fájlként csatolva, valamint az aláírt ajánlat szkennelt változata egy darab pdf fájlként (fontos, hogy ez a pdf fájl tartalmazza a pályázati kiírás 3. pontjában található összes dokumentumot – nyilatkozatok, felolvasólap, aláírási címpéldány – valamint az árazott költségvetés(ek) kinyomtatott, aláírt, majd visszaszkennelt változatát is)
  4. Kérjük, szíveskedjenek kézbesítési és olvasási értesítést kérni az elküldött e-mailhez, hogy tudomást szerezzenek róla, hogy ajánlatuk biztosan megérkezett hozzánk.
  5. Az ajánlatokat Ajánlatkérő minden esetben a benyújtási határidő letelte után nyitja meg, ezt az olvasási értesítés visszaküldésének időpontja igazolja.
  6. Amennyiben nem kapnak visszaigazolást a megnyitásról, pedig az beállításra került, abban az esetben haladéktalanul értesítsék a beszerzési iroda munkatársát az somodi.krisztian@bfvk.hu e-mail címen.
  7. Az eljárással kapcsolatos kérdéseiket kérjük minden esetben a kiírásban is látható módon, e-mailben tegyék fel.

Megértésüket és közreműködésüket ezúton is nagyon köszönjük.


Leírás


Kapcsolatfelvételi adatok

Kapcsolattartó: Somodi Krisztián Gyula beszerző
E-mail cím: somodi.krisztian@bfvk.hu
Telefonszám: +36202381151
Ajánlat beadási határideje: 2025-05-14 10:00:00


Vissza az előző oldalra