KIEGÉSZÍTŐ TÁJÉKOZTATÁS 1-3. ELÉRHETŐ!„Eseti hibaelhárítási (gyorsszolgálati) szolgáltatás beszerzése a BFVK Zrt. részére (2025)”
Kapcsolódó képek
Pályázati felhívás
Tisztelt Gazdasági Szereplő!
A BFVK Zrt. pályázatot hirdet „Eseti hibaelhárítási (gyorsszolgálati) szolgáltatás beszerzése a BFVK Zrt. részére (2025)”tárgyban.
Kérjük, hogy amennyiben érdeklődnek a pályázat iránt, a felhívásban szereplő feltételek mellett ajánlatukat 2025. május 14. napja 10:00-ig juttassák el részünkre.
LETÖLTHETŐ DOKUMENTUMOK:
305F_06_00_Eseti hibaelhárítás 2025_Pályázati kiírás_
305F_06_0_Eseti_hibaelhárítás_2025_Váll_keretszerz_tervezet_
305F_06_1_Eseti hibaelhárítás 2025_Felolvasó lap_1 sz mell_
305F_06_2_Eseti_hibaelhárítás_2025_Árazatlan_kv_2sz mell_
305F_06_3_Eseti_hibaelhárítás_2025_Műszaki_tartalom_3sz mell_
305F_06_4_Eseti hibaelhárítás 2025_Nyilatkozatminták_4sz mell_
Ajánlattevőknek ajánlataikat elektronikus úton (e-mailben) kell megküldeniük Ajánlatkérő részére a kozbeszerzes@bfvk.hu email címre.
Az elektronikusan benyújtott ajánlatokra vonatkozó követelmények:
- Az e-mail tárgyában kérjük, minden esetben szíveskedjenek feltüntetni a pályázat tárgyát.
- Ajánlataikat kérjük, LEHETŐSÉG SZERINT a benyújtási határidő előtti félórás időintervallumban küldjék meg számunkra.
- Az e-mail csatolmányai az alábbi fájlok legyenek: árazott költségvetés(ek) .xls fájlként csatolva, valamint az aláírt ajánlat szkennelt változata egy darab pdf fájlként (fontos, hogy ez a pdf fájl tartalmazza a pályázati kiírás 3. pontjában található összes dokumentumot – nyilatkozatok, felolvasólap, aláírási címpéldány – valamint az árazott költségvetés(ek) kinyomtatott, aláírt, majd visszaszkennelt változatát is)
- Kérjük, szíveskedjenek kézbesítési és olvasási értesítést kérni az elküldött e-mailhez, hogy tudomást szerezzenek róla, hogy ajánlatuk biztosan megérkezett hozzánk.
- Az ajánlatokat Ajánlatkérő minden esetben a benyújtási határidő letelte után nyitja meg, ezt az olvasási értesítés visszaküldésének időpontja igazolja.
- Amennyiben nem kapnak visszaigazolást a megnyitásról, pedig az beállításra került, abban az esetben haladéktalanul értesítsék a beszerzési iroda munkatársát az somodi.krisztian@bfvk.hu e-mail címen.
- Az eljárással kapcsolatos kérdéseiket kérjük minden esetben a kiírásban is látható módon, e-mailben tegyék fel.
Megértésüket és közreműködésüket ezúton is nagyon köszönjük.
Leírás
Tisztelt Gazdasági Szereplő!
A BFVK Zrt. pályázatot indított „Eseti hibaelhárítási (gyorsszolgálati) szolgáltatás beszerzése a BFVK Zrt. részére (2025)” tárgyban, melyben az alábbi kérdések érkeztek. Ajánlatkérő az alábbi válaszokat nyújtja a kiegészítő tájékoztatás keretében.
Kérdés_1: Mik az eddigi tapasztalatok, naponta hány hívásra lehet számítani? Legfőképp a havária hívások milyen gyakoriak? Válasz_1: Heti egy bejelentés várható.
Kérdés_2: Egyetlen cég kerül megbízásra az összes feladat ellátásával? Válasz_2: Igen
Kérdés_3: Mekkora lesz a keretösszeg, ezt lehet-e tudni? Válasz_3: nettó 6 650 000 forint
Kérjük, hogy ajánlatuk elkészítésekor vegyék figyelembe!
A kiegészítő tájékoztatás nem indokolja az ajánlati határidő módosítását!
Üdvözlettel: BFVK Zrt.
Kapcsolatfelvételi adatok
Kapcsolattartó: Somodi Krisztián Gyula beszerző
E-mail cím: somodi.krisztian@bfvk.hu
Telefonszám: +36202381151
Ajánlat beadási határideje: 2025-05-14 10:00:00